Volgens mij kan je daar ook gewoon slapen op die plek, dat deed Dementor ookquote:
Je kan wel gaan slapen denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:48 schreef Arn0 het volgende:
Zou er nog wat interessants gebeuren deze nacht? Anders ga ik slapen
Ik let nooit zo op "die dingen"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:45 schreef Susi het volgende:
[..]Je gaat mij toch niet vertellen dat je 'm niet heb gezien he
vast nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:48 schreef Arn0 het volgende:
Zou er nog wat interessants gebeuren deze nacht? Anders ga ik slapen
OK, dan heb ik geen verstand van zaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar ook gewoon slapen op die plek, dat deed Dementor ook
O wee als ik morgen iets interessants lees in de streamverslagen!quote:
Er zijn altijd wel FOK!kers wakker dus dat wordt bijgehouden, slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
O wee als ik morgen iets interessants lees in de streamverslagen!
Nja, dan ga ik maar slapen.
Je kan het altijd proberenquote:
dat komt omdat de regels weer eens niet gehandhaafd worden .... ( DGK) was daar ook goed in ...quote:
Yepsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Dus jeroen duikt op eline terwijl hij thuis vrouw en kind heeft zitten?
(ben on the road en zie de streams niet)
Ze doen het voorzichtig (lees:redactie), te bang om bewoners kwijt te raken en dus opgescheept te zitten met een dood programmaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, 't lijkt alsof ze steeds meer energie krijgen, is dat wel in lijn met het spel?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn altijd wel FOK!kers wakker dus dat wordt bijgehouden, slaap lekker![]()
Wist ik niet. Echt waar ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Heeft Jeroen vrouw en kind?Als dat zo is mag ie gelijk eruit!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Als Renate weg is, zal het wel een tandje harder gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze doen het voorzichtig (lees:redactie), te bang om bewoners kwijt te raken en dus opgescheept te zitten met een dood programma
ja en Eline heeft daar schijnbaar inene geen problemen meer mee ..... toen haar ex het deed wel ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Bij ons thuis een pottenbakker of glasblazerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:52 schreef Susi het volgende:
Even een tussendoor vraagje. Hoe noem je dingen die iemand maakt als je bijv. vasen, potjes of glazen of zoiets maakt ?
Renate zorgt wel voor commotie, dus als die weggaat is de kans op saaiheid wel groterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Renate weg is, zal het wel een tandje harder gaan.
Eline laat echt niets seksueels toe, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en Eline heeft daar schijnbaar inene geen problemen meer mee ..... toen haar ex het deed wel ...
weer een minpuntje dus
Ontwerper, thanks !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons thuis een pottenbakker of glasblazer
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en Eline heeft daar schijnbaar inene geen problemen meer mee ..... toen haar ex het deed wel ...
weer een minpuntje dus
Ik denk dat de ruzies die gaan ontstaan wel iets meer commotie veroorzaken dan een negatieve zeikerd als Renate.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Renate zorgt wel voor commotie, dus als die weggaat is de kans op saaiheid wel groter
Mja, ik weet het niet....je moet ook zo'n type als Renate hebben, dat houd het programma levend zegmaar dus het is nog maar zien of dat goed loopt als ze weg isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de ruzies die gaan ontstaan wel iets meer commotie veroorzaken dan een negatieve zeikerd als Renate.
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |