Chauquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet niet of hier nog iets van komt...
[ afbeelding ]
Zie het morgen wel.
Buana notte a tuttie a domani![]()
Ciao![]()
Ik heb de stream op de achtergrond aangesloten op de tv over mijn boxenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
wat ik me afvraag heh zijn er nou mensen die hier een paar uur per dag naar kijken? ik merk dat ik steeds na een paar minuten weer afhaak
Juist door die service hoef ik geen streams te nemen (te verslavend) maar kan toch een goed beeld krijgen van de bewoners en alle perikelen die zich afspelen in de kelderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:16 schreef Suikeroom het volgende:
alles bij elkaar heb ik misschien een uur gekeken, door de service op fok heb ik ook niet het idee dat ik iets mis.. al die verslagen foto's en filmpjes houdt het wel overzichtelijk
Regie is ook slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Gaan we nog switchen naar het 2 persoonsbed of hoe zit dat? er gebeurd totaal niets !!!
regie is aan het vechten wie eerst mag ... er is namelijk nog maar 1 wc die het doetquote:
Slaap lekker mooiiiiiiiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:19 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ge dromen over de bunker,DGK ,Huub,z'n vader.Apeldoorn en mijn tent is top! Trustehhh
Haha maybequote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:20 schreef snetje het volgende:
[..]
regie is aan het vechten wie eerst mag ... er is namelijk nog maar 1 wc die het doet
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef Kwaliteit het volgende:
Welterusten, er gebeurd vrij weinig.
stream loopt hier gewoon door (boven op mijn tv) dus als ik iets merk, zal ik terugkomen.
truste!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha maybewel stom maargoed het is ook een testprogramma, je merkt duidelijk dat het geen RTL niveau heeft qua middelen en personeel maar ze doen het toch maar eventjes en dat mag ook gezegd worden
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:28 schreef snetje het volgende:
ik duik er ook maar eens in .....
en nogmaals ... regels zijn regels![]()
[ afbeelding ]
Ik sliep nog nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:25 schreef Espabilado het volgende:
Ik zou het niet kunnen om zo in bed te liggen zonder te neuken. Wel eens naar bed gegaan met idee 'niet neuken maar wel cosy samen slapen' en dan werd ik snachts wakker en begon ik in een soort van waas toch, bijna automatisch.
En Jeroen ligt gewoon met zn been over dr kont heen al![]()
Maar misschien geeft Jeroen wel degelijk om vriendin/vrouw en kind thuis en wil ie slechts close zijn zonder het te doen.
WBquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef Dottey het volgende:
oke... poffer OF ik moet niet meer van huis! OF ik moet gewoon daar in die bunker zitten...
ben je eventjes twee uurtjes zelf de hort op... owkee kon het verwachten als je halfnaakte strippende ezels achterlaat! Maar gaan ze gewoon zoenen!! pffff ... nog meer dingen gemist?
mijn hemel! JEROEN.. puntjes derbij
[dieenebartmodus]gaat niet gebeuren[/dieenebartmodus]quote:
ywquote:
Truste Dotteyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:38 schreef Dottey het volgende:
en nu ligt iedereen te maffen... ja tssss...![]()
nou ik ga ook maar dan..![]()
fijne nacht allemaal! slaap lekker!
Ik heb de hele avond gemist.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef Dottey het volgende:
oke... poffer OF ik moet niet meer van huis! OF ik moet gewoon daar in die bunker zitten...
ben je eventjes twee uurtjes zelf de hort op...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik mis..
Datikdesonnietmeerindeseesietsakken..
jah ik moet iets *sjught*quote:
Wat lief gesprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jah ik moet iets *sjught*
dan kan ik maar beter om acht uur opstaan en dat snoetje van eline spotten die in de armen van jeroen ontwaakt.. en dan ineens beseft... FUCKIEDUCKIE>. zijn pielemepimpie (of hoe ze het dan ook noemt) lag wel dichtbij..
ik kan ook onbewust heeeel lief uit de hoek komen.. maar ik zou het een mop vinden als renate der in zou blijven!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat lief gesproken
Tja er zal vast wel genoeg gebeuren morgen, denk dat Renate eruit vliegt
waarom niet. ik heb dr nummer en ze heeft mn ban ingekort.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[dieenebartmodus]gaat niet gebeuren[/dieenebartmodus]
[..]
yw
Streams zijn dood @the moment
zou leuk zijn als ze bewoners vervangen (ookal dingen die dan niet voor de prijs maar puur uit beeldvulling en leuke streams, ik stem voor)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kan ook onbewust heeeel lief uit de hoek komen.. maar ik zou het een mop vinden als renate der in zou blijven!
dan pak ik alvast mijn tas in om haar te vervangen!
*grijns*
Omdat ze slaapt mssquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:44 schreef Rots het volgende:
[..]
waarom niet. ik heb dr nummer en ze heeft mn ban ingekort.
Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:48 schreef Dottey het volgende:
[quote]Op vrijdag 1 mei 2009 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
waarom zouden die niet met de prijs kunnen meedingen?
nou dat vind ik wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn heStel dat ik bijv. in de laatste week erin kom en win en de anderen al weken zitten etc....nee dat werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |