quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt me echt grappig om een fries sprekende indo te zien![]()
heb je ook een tractor ?
en daar ben je trots opquote:
Kan je zeggen dat je 3/4 talen spreektquote:
ik spreek wel 1 taal vloeiend, 3 kwart lijkt me nogal onhandigquote:Op donderdag 30 april 2009 21:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je 3/4 talen spreekt
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Syb-rund. het volgende:
krentenbol die smakeloze opmerkingen maakt, bwhehe
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou masd die ''lokte'' haar uit met deze opmerking volgensmij?
[..]
[TK] Suzuki Swift (lichte lakschade)
Sneekquote:
Heb je niets aan want die posts zijn toch ge-edit.. Er staan in de vorige SC een paar quote's.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Topic waarin die reacties staan?
Opzich nog wel redelijk mooi. Niet van die make-up poppen maar gewoon schatjesquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik spreek wel 1 taal vloeiend, 3 kwart lijkt me nogal onhandig
Sneekquote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sneekis dat bij je in de buurt of niet
?
[..]
Heb je niets aan want die posts zijn toch ge-edit.. Er staan in de vorige SC een paar quote's.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Opzich nog wel redelijk mooi. Niet van die make-up poppen maar gewoon schatjes.
Verband?quote:
pics ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Opzich nog wel redelijk mooi. Niet van die make-up poppen maar gewoon schatjes.
[..]
![]()
Hahaha m'n tante was jarig en ik was op visitequote:Op donderdag 30 april 2009 21:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sneek![]()
Wat kan je daar nou beleven
. En ja scheelt 25 km ongeveer met waar ik woon.
![]()
Die van MASD was wel grappig maar die van Krentenbol niet nee
Whehe, ik ben inderdaad niet zo'n make-up pop als de meeste meisjes hierquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wit van buiten, zwart van binnen.
Ja moet ik zomaar Friesche schone gaan zoeken ofzo?quote:
Daar scoor je een punt mee !quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik ben inderdaad niet zo'n make-up pop als de meeste meisjes hiermaar verder..
ja of pics van je zusje kan ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja moet ik zomaar Friesche schone gaan zoeken ofzo?
Dan is het nog wel te begrijpen ja dat je daar was. Want wat is dat een dood dorp.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha m'n tante was jarig en ik was op visiteik ben niet zo van het koninginnedag vieren..
En oeh, dan kun je mn aanwezigheid bijna gevoeld hebben joh![]()
[..]
Whehe, ik ben inderdaad niet zo'n make-up pop als de meeste meisjes hiermaar verder..
Wordquote:
Hoiquote:
jij bent tof jij mag blijvenquote:
Nee!quote:
Ja zonder huidskleurveranderingen.quote:
Hahaha ja ik bedoelde Den Helderquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te begrijpen ja dat je daar was. Want wat is dat een dood dorp.![]()
Mijn FOK radar sloeg op hol ja.Voor het eerst zo dichtbij een IRL meeting.
![]()
En met hier bedoel je je hometown toch?Want op fok zijn ze ook niet echt zo "plastic
" meestal.
Maar wil ik dat ook!?quote:
dagdag heeft wel interesse in jou positiequote:
Hij krijgt het druk nu ie ook krentenbol en masd moet vervangenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef sezten het volgende:
[..]
dagdag heeft wel interesse in jou positie
dagdag is ook minder zuurquote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef sezten het volgende:
[..]
dagdag heeft wel interesse in jou positie
Zure modsquote:
Dat kan hij allemaal echt wel aan, desnoods ondersteun ik hem.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij krijgt het druk nu ie ook krentenbol en masd moet vervangen
Minder zuur dan?quote:
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik bedoelde Den Helder! En ik heb geen idee of Sneek leeft of niet, ik kom er niet (buiten hun huis om dan
)
Koop de Suzuki van MASD.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?Ik moet nog gaan maar ik ben moe.
Ga lekker slapenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?Ik moet nog gaan maar ik ben moe.
Ja wel een aanrader.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga lekker slapen! Ga ik ook doen zo
niks geen Amsterdam of zuipen of je dood ergeren aan bezopen boeren. Gewoon lekker op tijd naar bed
I lol'd .quote:
De sociale druk, pff tsssquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wel een aanrader.Ik sliep in Groningen al bijna op het terras. En die lompe boeren
Om van te huilen. Ook in de bus terug. En maar schreeuwen. Eentje wilde bijna in een spa flesje pissen. In een overvolle bus
Maarja de sociale druk is groot.
was die Suzuki niet vanmiddag de prak in gereden ?quote:
You survived.quote:
Alleen wat lakschadequote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
was die Suzuki niet vanmiddag de prak in gereden ?
Ja ik ben ook wel te moequote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De sociale druk, pff tsssik voel 'm niet hoor
m'n vrienden vonden het saai dat ik niet mee naar Amsterdam wilde etc, maar daar blijft het dan ook wel bij
!
Ja dat is wel storend he, dat ze dan net iets geweldigs meemaken op die ene dag dat jij er toevallig niet bentquote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel te moe. Amsterdam lijkt me echt te druk nu. Goede keus dat je niet ging.
Maar ik mis altijd de leukste dingen als ik niet mee ga
De volgende weken die verhalen dan aanhoren.
![]()
![]()
Dan heb ik altijd spijt dat ik niet meeging.
Maar ik ga gokken vandaag door niet te gaan
En niet aangesproken? ¨Hey, Wolvendagen!¨quote:Op donderdag 30 april 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik wolvendagen zag in Amsterdam.
Ik riep 5 keer Sanna, maar ze keek niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef sezten het volgende:
[..]
En niet aangesproken? ¨Hey, Wolvendagen!¨
oeeeh soulmate, maar alles was vast toch afgelast door die autodebielquote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De sociale druk, pff tsssik voel 'm niet hoor
m'n vrienden vonden het saai dat ik niet mee naar Amsterdam wilde etc, maar daar blijft het dan ook wel bij
!
Ik hoop het voor ze!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oeeeh soulmate, maar alles was vast toch afgelast door die autodebiel
volgende keer gewoon 5 keer je moeder roepenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik riep 5 keer Sanna, maar ze keek niet.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik wolvendagen zag in Amsterdam.
Bol? Krent? Why? was ze bij dat ongeluk danquote:Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hai bobbel, je bol is er tijdig niet meer
Klopt kloptquote:Op donderdag 30 april 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is wel storend he, dat ze dan net iets geweldigs meemaken op die ene dag dat jij er toevallig niet bentmaar aan de andere kant, ze overdrijven standaard om je te pesten
en als je het weekend erna weer van de partij bent is het ook al snel weer erg leuk!
![]()
& verstandig van je!
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bol? Krent? Why? was ze bij dat ongeluk dan
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik spreek wel 1 taal vloeiend, 3 kwart lijkt me nogal onhandig
ohja, de opmerkingen
[..]
[..]
Je hebt m'n look-a-like toch wel geneukt hequote:Op donderdag 30 april 2009 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik Breathtaking dacht te zien.
Slapen kan altijd nogquote:Op donderdag 30 april 2009 22:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Klopt kloptDaar doen ze het juist om ja
Lekker inwrijven.
![]()
Al gaat het tegen mijn motto wat ik altijd verkondig "Slapen kan altijd nog "![]()
Maar je moet prioriteiten stellen
quote:
Intressante opmerkingen..quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt m'n look-a-like toch wel geneukt he?
dagdag gaat het over nemen weet je dat alquote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dude, dat had ik van haar echt niet verwacht, dat gaat wel ver.
en dat is mod in r&p?
Zou eens tijd worden dat de droom van die jongen uit komt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef sezten het volgende:
[..]
dagdag gaat het over nemen weet je dat al
Ja ik zag het eens op tv en ik moest zo hard lachen dat ik het onthouden heb.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slapen kan altijd nogdat is echt het tegenovergestelde van mijn levensmotto
'Slapen kan altijd'
Vind ik ook, daar moeten wij ons hard voor makenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden dat de droom van die jongen uit komt.
Shanghai Shenhua F.C.quote:
nee niet echt wou gewoon een shirtje hebben van een chinees teamquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dude, dat had ik van haar echt niet verwacht, dat gaat wel ver.
en dat is mod in r&p?
Lol moet je voor Sevilla gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
nee niet echt wou gewoon een shirtje hebben van een chinees team
heb wel een mooi verhaal gelezen over sevilla en allegria ( als ik het goed hebquote:
Viva la alegria!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef gers het volgende:
[..]
heb wel een mooi verhaal gelezen over sevilla en allegria ( als ik het goed heb)
Vraag het aan mama FOK (yvonn)quote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
Is krent nog mod als ze terug komt?
Tuuk welquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
Is krent nog mod als ze terug komt?
Je werd gedissedquote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik riep 5 keer Sanna, maar ze keek niet.
En die heeft nu ook weer een banquote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuuk welMASD had laatst ook een ban, en die is nu ook nog gewoon mod.
2 korte verhalen 1 over de champions league finale en 1 over de derbyquote:
Appelgroen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De overbuurvrouw draagt een grasgroene badjas...
Denk dat je bedoeld de Uefa Cup finalequote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef gers het volgende:
[..]
2 korte verhalen 1 over de champions league finale en 1 over de derby
uit het boek confetti bier en staanplaatsen van Tom Bodde
sorry heb het boek een half jaar geleden gelezenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Denk dat je bedoeld de Uefa Cup finale![]()
Zal eens kijken of ik het kan vinden, anders mag je het wel even inscannen
Oh wacht ik keek scheel, het is lime-groenquote:
Niet zo over mijn vriendin hequote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht ik keek scheel, het is lime-groen![]()
Zo'n heerlijk hippe kleur, voor als je een jaar of 40 bent.
4-letter lingo?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:48 schreef sezten het volgende:
beuk beul beun beur bias bibs bics bidt bieb bied bief biel bier bies biet bigt
quote:
Jouw vriendin is 40 + en heeft een sky sweetnam (of zo) kapsel?quote:
Ja, problemen mee?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw vriendin is 40 + en heeft een sky sweetnam (of zo) kapsel?![]()
![]()
_!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?
[ afbeelding ]Nee, hoor, leven en laten leven... *proest *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er wel raar uit, met uitgroei, geef toe
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:59 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Zwinkels kan zijn portemonnee niet meer vinden terwijl Dzsudzsák er als een haas vandoor gaat op de motor.
Ik was ook blij toen het weg was, geloof me.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoor, leven en laten leven... *proest *
Het ziet er wel raar uit, met uitgroei, geef toe
Kan het me voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was ook blij toen het weg was, geloof me.
Tuurlijk wel, maar niemand die dat dus tegen d'r zei, behalve ik en daarom moest ik het maar mooi vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
Vond haar omgeving (en de jouwe) het niet apart?
vanwaar die vraag oppeens mijn beste?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Zeg Syb-rund hoe oud ben jij nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar niemand die dat dus tegen d'r zei, behalve ik en daarom moest ik het maar mooi vinden
quote:
Ik gok 21!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vanwaar die vraag oppeens mijn beste?
je mag eerst een gokje doen trouwens![]()
LOL heb je ze allemaal terug gezien?quote:
Beuhhhquote:
Gokje 24quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wie deze sc bevolken.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
SIEG SPELLINGquote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wie deze sc bevolken.
Je komt wel volwassen over mijns inziens, maar ja.
Gezien je spelfout in "oppeens" denk ik toch dat je onder de 20 bent.
Ben jij een soort CBS, maar dan voor de sc?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een week.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Na die opmerking had je zeker wel straf?
veel vrije tijd maakt me altijd domquote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt wel volwassen over mijns inziens, maar ja.
Gezien je spelfout in "oppeens" denk ik toch dat je onder de 20 bent.
grutjes, dat moet het omgekeerde iqm-effect zijnquote:
mijn youtube heb ik al heel lang niet geupdeet!quote:
gezellie, wanneer word (FAS KOM ER MAAR IN) je 18?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef sezten het volgende:
ik zit er dichterbij want ik ben ook 17
BP had ooit een gedeelte van mijn account in de reeks gegooid, ik vertrouw je dus nietquote:
Je vriendin is milder dan ikquote:
Ik ook! Die leeftijd is de shitquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef sezten het volgende:
ik zit er dichterbij want ik ben ook 17
Whut?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
veel vrije tijd maakt me altijd dom![]()
[..]
grutjes, dat moet het omgekeerde iqm-effect zijn(iedereen dacht dat hij 18 was toch)
ik ben 17
13 augustusquote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gezellie, wanneer word (FAS KOM ER MAAR IN) je 18?
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook! Die leeftijd is de shit
correct, qua baantjes is het wel prutquote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook! Die leeftijd is de shit
De irritante adhd-ava, niet te missenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut?Je hebt toch ook last.fm he? Volgens mij zag ik je een keer.
ik ben er mee bezig jaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
[..]
LOL heb je ze allemaal terug gezien?
Tskkk gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben lekker wel ouder dan jij!
jaja, je bent zeker in juli jarig hequote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben lekker wel ouder dan jij!
Dankjequote:
Hihi jaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaja, je bent zeker in juli jarig he
Nee, eentje kopen zodra ik geld heb (vanaf september gaan werken, logistiek bedrijf). Dus flink cashen en wat sjaalen en dingetjes van Sevilla en Biris kopenquote:
mooi dan ben ik ouderquote:Op donderdag 30 april 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjejij ook he
!
[..]
Hihi ja!
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?
[ afbeelding ]Ze is zo geweldig, en haar haar is pracht, i'm so in loveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Truequote:
biris ?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, eentje kopen zodra ik geld heb (vanaf september gaan werken, logistiek bedrijf). Dus flink cashen en wat sjaalen en dingetjes van Sevilla en Biris kopen![]()
Heb al wel een sjaal, een broekje, een maandelijkse magazine uitgave en wat oude wedstrijd kaartjes.
Biris Norte, Ultras, harde kern.quote:
ken ik nietquote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Biris Norte, Ultras, harde kern.
jwz
Enerzijds vind ik het ook niet tof om alle festiviteiten te stoppen.quote:
quote:
Nou ik kan me voorstellen dat met 4 doden de feestvreugde wat minder is.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het ook niet tof om alle festiviteiten te stoppen.![]()
Don't get me wrong, het is walgelijk van die lul maar zo geef je hem volgens mij nog meer z'n zin.
En al had hij niemand geraakt en was hij vol op die bus geknald, dat had die bus op z'n hoogst even gewiebeld.
netjes dat zag ik nooit bij topquote:
quote:
Als ie op hoge snelheid aan komt racen denk ik toch dat die bus op z'n minst omvalt,,quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat met 4 doden de feestvreugde wat minder is.
En idd, wat kan zo'n swift nou uitvoeren tegen een bus.
Ja godverdomme dat is volgend jaar in de CL tegen AZ hoop ikquote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef gers het volgende:
maar waarom ga je niet een keer kijken als ze in de buurt moeten spelen
precies of een duitse ploeg of belgische doe je gelijk groundhoppenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja godverdomme dat is volgend jaar in de CL tegen AZ hoop ik
droom zequote:
Never nooit niet met dat kut autootje. Daarbij was het een "cabrio" bus dus het zwaartepunt is ook nog eens extra laag waardoor die bus stevig op z'n wielen staat.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als ie op hoge snelheid aan komt racen denk ik toch dat die bus op z'n minst omvalt,,
Mwah kan, als ik het geld heb.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef gers het volgende:
[..]
precies of een duitse ploeg of belgische doe je gelijk groundhoppen
spelen ze eens in de buurt ga je nog steeds nietquote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Mwah kan, als ik het geld heb.
Anders had ik allang naar het Amsterdam Tournament gegaan en de uitwedstrijd bij Standard Luik
heb toch verdomme geen geldquote:Op donderdag 30 april 2009 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
spelen ze eens in de buurt ga je nog steeds niet
voor 20 euro krijg je een speler erbijquote:Op donderdag 30 april 2009 23:57 schreef sezten het volgende:
JAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Dat een kaartje voor TOP nu 5 euro is![]()
is goedquote:Op donderdag 30 april 2009 23:59 schreef sezten het volgende:![]()
Doe mij maar die ene met z´n houte been
Maar als iets op hoge snelheid aankomt, dan wordt de zwaarte van dat kleine kut autootje in zijn vaart toch juist enorm groot ?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Never nooit niet met dat kut autootje. Daarbij was het een "cabrio" bus dus het zwaartepunt is ook nog eens extra laag waardoor die bus stevig op z'n wielen staat.
tuurlijk iedereen heeft een local clubquote:
Ja maar dat wordt weer gecompenseerd met de veel zwaardere bus. (en hoger)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar als iets op hoge snelheid aankomt, dan wordt de zwaarte van dat kleine kut autootje in zijn vaart toch juist enorm groot ?
Een fucking amateurclub, de zaterdag speelt 5de divisie of zo.quote:
dichtsbijzijnde bvo danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Een fucking amateurclub, de zaterdag speelt 5de divisie of zo.
Zelfs een team met MvB als coach rolt hun op.![]()
Die ga ik no way supporten
leuke nieuwe UIquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
Gers wanneer ga je eens leren dat het "mijn" ipv "me" is.
Ja, maar het past wel bij gers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
Gers wanneer ga je eens leren dat het "mijn" ipv "me" is.
Me is gwoon lekker brabantsquote:
hihiquote:
Dankje.quote:
Dat wordt dan Feyenoord, Sparta of Excelsior. Woohoo ik krijg ook een warm gevoel bij aaaaaaallemaalquote:
tsstquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat wordt dan Feyenoord, Sparta of Excelsior. Woohoo ik krijg ook een warm gevoel bij aaaaaaallemaal![]()
Ik zeg ook altijd ¨me¨ maar ik typ wel gewoon mijn.
Caviavillaquote:
En bij Sevilla heb ik dat wel, PUHHHquote:
Sinds vanmorgen alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje.
Sinds wanneer ben jij terug?
Zoiets zoek ik, maar dan iets anders.quote:
Stapel een paar schoendozen op mekaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een caviaflat, dus als iemand er nog eentje heeft staan
terwijl je ze toch nooit live zal zienquote:
quote:
Dan knagen ze zich een weg naar de vrijheid.quote:
dat het wijd is en dus duurquote:
en als je de dozen in een kooitje zet ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan knagen ze zich een weg naar de vrijheid.
Dan valt het geheel over een maand uit elkaar, omdat ze erin geplast hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en als je de dozen in een kooitje zet ?
Jah das waar, dan kan je ze beter gewoon zo'n caviafles gevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan valt het geheel over een maand uit elkaar, omdat ze erin geplast hebben![]()
Plus het ziet er niet uit.
Ik ga er wonenquote:
Heb jij geen huisdieren, toevallig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah das waar, dan kan je ze beter gewoon zo'n caviafles geven
owoke tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik ga er wonen![]()
En volgend jaar heb ik toch wel meer dan 600 euro gespaard en dan kan ik gewoon een paar dagen naar sevilla
quote:
Jah 2 katsenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij geen huisdieren, toevallig?
Katsen kunnen leuk zijnquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja, ik zag je moeder nog in den haag
Ja dat welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef gers het volgende:
veel sletjes?
stoerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dat welen mensen die aan de noodrem trekken
![]()
![]()
Ik heb echt een schijthekel aan dat volk, zitten we in de trein op centraal, rijd hij 10 meter trekt zo'n knuppel aan de noodrem half uur vertraging...quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja, ik zag je moeder nog in den haag
fijn volkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat volk, zitten we in de trein op centraal, rijd hij 10 meter trekt zo'n knuppel aan de noodrem half uur vertraging...
*Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat volk, zitten we in de trein op centraal, rijd hij 10 meter trekt zo'n knuppel aan de noodrem half uur vertraging...
Kijk, dat doen ze niet in de trein van Den Haag CS naar Rotterdam CS. Maar dat was de stoptrein.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Herkenbaar.
Paar jaar geleden zat de trein stampvol, gingen er ook wat van die grapjassen aan de noodrem trekken
Ja maar serieus het was 10 meter verder, we waren het station nog niet eens uit en dan al aan de noodrem trekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk, dat doen ze niet in de trein van Den Haag CS naar Rotterdam CS. Maar dat was de stoptrein.
Ik ook. Dat deel ik met je. Weet je wat trouwens wel echt een groot verschil is tussen Den Haag en Rotterdam.. Als je een hele dag hebt doorgebracht in Den Haag en je pakt daarna de trein terug naar Rotterdam en je stapt uit op Rotterdam CS, dan ruik je het verschil gewoon. Den Haag ruikt zo schoon en is echt de lucht die ik in mijn longen wil hebben maar nee Rotterdam, ik adem pure kanker in zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat stoptreinen, ze stinken en zijn langzaam.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. Dat deel ik met je. Weet je wat trouwens wel echt een groot verschil is tussen Den Haag en Rotterdam.. Als je een hele dag hebt doorgebracht in Den Haag en je pakt daarna de trein terug naar Rotterdam en je stapt uit op Rotterdam CS, dan ruik je het verschil gewoon. Den Haag ruikt zo schoon en is echt de lucht die ik in mijn longen wil hebben maar nee Rotterdam, ik adem pure kanker in zeg.Je ruikt dat verschil echt zo fucking erg.
Ja ik heb vaak de wind die de kankergeur van de botlek hierheen stuurt. Dus als je dan een keer die lucht niet hebt ben je blij en adem je heel diep in zonder de angst dat je een of andere giftige stof in je longen krijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou eh, ik woon in Den Haag.
Ik kan nou niet zeggen dat het hier altijd naar bloemetjes ruikt...
In Wberg wel![]()
Heerlijk die bossen enzo
Haha, dat doet me denken aan die Stomme kooi!quote:
O ja, de botlekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb vaak de wind die de kankergeur van de botlek hierheen stuurt. Dus als je dan een keer die lucht niet hebt ben je blij en adem je heel diep in zonder de angst dat je een of andere giftige stof in je longen krijgt
Er zitten cavia's in, dus het is niet stom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan die Stomme kooi!![]()
![]()
![]()
rage op fok van 2 jaar geleden.
Nee, maar die stomme kooi rage was tof op FOK!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten cavia's in, dus het is niet stom.
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, maar die stomme kooi rage was tof op FOK!Check de historie er maar op na.
Polen.quote:
de zon schijntquote:
om 11:00 staat heel nederland stil en denkt dit kan andersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, achter het glas zit ik lekker in de zon inderdaad op stage![]()
Loop je stage bij een bordeel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, achter het glas zit ik lekker in de zon inderdaad op stage![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Loop je stage bij een bordeel?Ik vond deze grap iets beter zelfs dan de normale van krent..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vond deze grap iets beter zelfs dan de normale van krent..
Hij is dood hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
Die foto ook op GeenStijl van verkeersregels vrijdag de dag voor dat dit allemaal gebeurde.Erg fout eigenlijk.
oh je hebt je eindelijk bekeerd tot interquote:
quote:
Ja, jammer. Had graag Saw-achtige praktijken op die vent uitgevoerd.quote:
Nee, juist niet. Ik zou alleen willen weten waarom hij het gedaan heeft en daarna een TBS'je. (:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jammer. Had graag Saw-achtige praktijken op die vent uitgevoerd.
Echt alsof dat werkt. Mensen die dat vinden zijn kankerdom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:28 schreef Acinonyx het volgende:
nog nie vol hier ?![]()
owja, die vent moest blijven leven, dan kon je hem lekker martelen
TBS werkt daarentegen wel zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt alsof dat werkt. Mensen die dat vinden zijn kankerdom.
Dat zal meer effect hebben dan die vent martelen of aan een boom ophangen lijkt me zoquote:
Natuurlijk:: bind hem vast, laat hem 48 uur of eindeloos langer naar Strawberry Pie van Mini Moni luisteren (quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt alsof dat werkt. Mensen die dat vinden zijn kankerdom.
Ja man, like that's really gonna work.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Natuurlijk:: bind hem vast, laat hem 48 uur of eindeloos langer naar Strawberry Pie van Mini Moni luisteren (), een gespikkelde geit zijn voeten afbeffen nadat je ze ingesmeerd hebt met een of andere zoete meuk, yvonne voor hem strippen en lapdancen, voedsel met kronkelende maden erin geven, een scheetje in zijn gezicht laten, en zijn eigen zeik drinken (uiteraard wel met een rietje en een parasolletje erin)
dat moet werken !
oki, dit voor hem opzetten kan ook wel eens werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja man, like that's really gonna work.
Ja leuk, kan je er grappig over gaan doen, maar om je lachen kan ik niet hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oki, dit voor hem opzetten kan ook wel eens werken
http://www.albinoblacksheep.com/flash/chachacha
ach joh, die vent is nou toch dood, daar halen ze geen informatie meer uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja leuk, kan je er grappig over gaan doen, maar om je lachen kan ik niet hoor.
Opgeruimd staat netjes, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ach joh, die vent is nou toch dood, daar halen ze geen informatie meer uit
Nee, en daarom vind ik ook dat niemand het recht heeft om te zeggen dat die vent opgehangen moest worden, lekker gemarteld moest worden of iets wat in die richting komt want niemand weet zeker waarom hij het gedaan heeft. Hij heeft alleen gezegd dat het een bewuste actie was en waarschijnlijk niet eens dat hij het gemunt had op hare majesteit. Niemand weet of het een wanhoopsdaad, een zelfmoordpoging of daadwerkelijk een aanslag op de koninklijke familie was. En al dat commentaar dat Karst een kankerlijer is, rot alsjeblieft op. Ik ben van mening dat hij het gewoon niet meer zag zitten mede door zijn ontslag en zijn privéleven (over dat hij zijn kinderen niet meer mocht zien en zo). Waarbij ik nog zou kunnen denken dat het toch een aanslag is geweest op het koningshuis, door de uitspraak: "Zijn kinderen niet mogen zien in naam van de koningin."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ach joh, die vent is nou toch dood, daar halen ze geen informatie meer uit
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, en daarom vind ik ook dat niemand het recht heeft om te zeggen dat die vent opgehangen moest worden, lekker gemarteld moest worden of iets wat in die richting komt want niemand weet zeker waarom hij het gedaan heeft. Hij heeft alleen gezegd dat het een bewuste actie was en waarschijnlijk niet eens dat hij het gemunt had op hare majesteit. Niemand weet of het een wanhoopsdaad, een zelfmoordpoging of daadwerkelijk een aanslag op de koninklijke familie was. En al dat commentaar dat Karst een kankerlijer is, rot alsjeblieft op. Ik ben van mening dat hij het gewoon niet meer zag zitten mede door zijn ontslag en zijn privéleven (over dat hij zijn kinderen niet meer mocht zien en zo). Waarbij ik nog zou kunnen denken dat het toch een aanslag is geweest op het koningshuis, door de uitspraak: "Zijn kinderen niet mogen zien in naam van de koningin."
Maar ik blijf toch bij een wanhopige man van 38, die het niet meer zag zitten en er een einde aan wilde maken.
Zo zie hier mijn eerste echte serieuze post in klb sc.
Zoals ik ook al aangaf in een ander topic, die vent kan van mij echt geen greintje begrip krijgen. Wat zijn redenen ook zijn. Alle ellende die hij nu anderen aan doet valt gewoon niet goed te lullen, enkel te verklaren, maar daar wordt het allemaal niet minder erg van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, en daarom vind ik ook dat niemand het recht heeft om te zeggen dat die vent opgehangen moest worden, lekker gemarteld moest worden of iets wat in die richting komt want niemand weet zeker waarom hij het gedaan heeft. Hij heeft alleen gezegd dat het een bewuste actie was en waarschijnlijk niet eens dat hij het gemunt had op hare majesteit. Niemand weet of het een wanhoopsdaad, een zelfmoordpoging of daadwerkelijk een aanslag op de koninklijke familie was. En al dat commentaar dat Karst een kankerlijer is, rot alsjeblieft op. Ik ben van mening dat hij het gewoon niet meer zag zitten mede door zijn ontslag en zijn privéleven (over dat hij zijn kinderen niet meer mocht zien en zo). Waarbij ik nog zou kunnen denken dat het toch een aanslag is geweest op het koningshuis, door de uitspraak: "Zijn kinderen niet mogen zien in naam van de koningin."
Maar ik blijf toch bij een wanhopige man van 38, die het niet meer zag zitten en er een einde aan wilde maken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, natuurlijk heeft hij moord- en doodslag gepleegd en nee, dat vind ik ook niet prima of goed. Ik kan hem er simpelweg niet om haten omdat ik niet weet wat zijn bedoeling ermee was. En natuurlijk is het erg en zal dit het nieuws van 2009 blijven, maar ik ga er echt niet met de pakken bij neerzitten. Al was hij blijven leven, had hij toch maar 30 jaar vast gezeten en 120 uur taakstraf gehad. Zoveel minder als dat iedereen hem gewenst had. Waar ik me trouwens ook aan erger zijn de mensen die dan zeggen dat hij dood moet en nu is hij dood dan is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als ie dood wou had ie ook net zo goed de eerste de beste brug of trein kunnen pakken. Nou heeft ie al die mensen met zich meegesleept en is ie eigenlijk gewoon een moordenaar
Krijg ik daar een positieve note voor?quote:
Als het een zelfmoordpoging was geweest zal Nederland er wel heel anders over denken dan dat ze nu doet. Ik kan niks denken van Karst. Hij is voor mij nog steeds de man die hij was voor gister. Iemand die ik niet ken en waar ik niet over ga oordelen, zelfs nu niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals ik ook al aangaf in een ander topic, die vent kan van mij echt geen greintje begrip krijgen. Wat zijn redenen ook zijn. Alle ellende die hij nu anderen aan doet valt gewoon niet goed te lullen, enkel te verklaren, maar daar wordt het allemaal niet minder erg van.
Mwah, 30 jaar is misschien wat lang, denk dat hij hooguit alleen die 120 uur schoffelen gekregen zou hebben...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft hij moord- en doodslag gepleegd en nee, dat vind ik ook niet prima of goed. Ik kan hem er simpelweg niet om haten omdat ik niet weet wat zijn bedoeling ermee was. En natuurlijk is het erg en zal dit het nieuws van 2009 blijven, maar ik ga er echt niet met de pakken bij neerzitten. Al was hij blijven leven, had hij toch maar 30 jaar vast gezeten en 120 uur taakstraf gehad. Zoveel minder als dat iedereen hem gewenst had. Waar ik me trouwens ook aan erger zijn de mensen die dan zeggen dat hij dood moet en nu is hij dood dan is het nog niet goed.
Even een kleine séance houden op de plek van het ongeval misschien ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
jammer dat zn motief nu nooit duidelijk zal worden
Hij had sowieso niet levenslang vastgezeten. En ja, dat kan ook nog... maar ik denk gewoon dat hij het niet met opzet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mwah, 30 jaar is misschien wat lang, denk dat hij hooguit alleen die 120 uur schoffelen gekregen zou hebben...
Maar jah, kon ook zijn dat ie gewoon iets te diep in de fles had gekeken..
Maar dat laatste is wel weer waar, die gare mensen weten niet wat ze willen
Of het nu een zelfmoordpoging was, een aanslag of wat dan ook, begrip heb ik gewoon niet voor hem of z'n actie. Als het gewoon een ongeluk was geweest had ik er anders over gedacht (tenzij hij onder invloed van iets was) maar dat veranderd niks aan het feit dat wat er gebeurd is gewoon erg is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als het een zelfmoordpoging was geweest zal Nederland er wel heel anders over denken dan dat ze nu doet. Ik kan niks denken van Karst. Hij is voor mij nog steeds de man die hij was voor gister. Iemand die ik niet ken en waar ik niet over ga oordelen, zelfs nu niet.
Dat wel inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
jammer dat zn motief nu nooit duidelijk zal worden
Ja, je rijdt per ongeluk een afgezet gebied in, dwars door het publiek net op het moment dat die bus daar rijdt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij had sowieso niet levenslang vastgezeten. En ja, dat kan ook nog... maar ik denk gewoon dat hij het niet met opzet gedaan heeft.
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik probeerde te zeggen dat ik denk dat hij het gewoon niet op het koningshuis gemunt had. Zo bedoel ik 'niet met opzet'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je rijdt per ongeluk een afgezet gebied in, dwars door het publiek net op het moment dat die bus daar rijdt.Erg toevallig allemaal.
Vind het overigens nogal raar dat zo'n koekblik nog zo ver heeft weten te komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je rijdt per ongeluk een afgezet gebied in, dwars door het publiek net op het moment dat die bus daar rijdt.Erg toevallig allemaal.
Ah zo. Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik probeerde te zeggen dat ik denk dat hij het gewoon niet op het koningshuis gemunt had. Zo bedoel ik 'niet met opzet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |