om 11:00 staat heel nederland stil en denkt dit kan andersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, achter het glas zit ik lekker in de zon inderdaad op stage![]()
Loop je stage bij een bordeel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, achter het glas zit ik lekker in de zon inderdaad op stage![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Loop je stage bij een bordeel?Ik vond deze grap iets beter zelfs dan de normale van krent..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vond deze grap iets beter zelfs dan de normale van krent..
Hij is dood hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
Die foto ook op GeenStijl van verkeersregels vrijdag de dag voor dat dit allemaal gebeurde.Erg fout eigenlijk.
oh je hebt je eindelijk bekeerd tot interquote:
quote:
Ja, jammer. Had graag Saw-achtige praktijken op die vent uitgevoerd.quote:
Nee, juist niet. Ik zou alleen willen weten waarom hij het gedaan heeft en daarna een TBS'je. (:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jammer. Had graag Saw-achtige praktijken op die vent uitgevoerd.
Echt alsof dat werkt. Mensen die dat vinden zijn kankerdom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:28 schreef Acinonyx het volgende:
nog nie vol hier ?![]()
owja, die vent moest blijven leven, dan kon je hem lekker martelen
TBS werkt daarentegen wel zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt alsof dat werkt. Mensen die dat vinden zijn kankerdom.
Dat zal meer effect hebben dan die vent martelen of aan een boom ophangen lijkt me zoquote:
Natuurlijk:: bind hem vast, laat hem 48 uur of eindeloos langer naar Strawberry Pie van Mini Moni luisteren (quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt alsof dat werkt. Mensen die dat vinden zijn kankerdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |