voor 20 euro krijg je een speler erbijquote:Op donderdag 30 april 2009 23:57 schreef sezten het volgende:
JAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Dat een kaartje voor TOP nu 5 euro is![]()
is goedquote:Op donderdag 30 april 2009 23:59 schreef sezten het volgende:![]()
Doe mij maar die ene met z´n houte been
Maar als iets op hoge snelheid aankomt, dan wordt de zwaarte van dat kleine kut autootje in zijn vaart toch juist enorm groot ?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Never nooit niet met dat kut autootje. Daarbij was het een "cabrio" bus dus het zwaartepunt is ook nog eens extra laag waardoor die bus stevig op z'n wielen staat.
tuurlijk iedereen heeft een local clubquote:
Ja maar dat wordt weer gecompenseerd met de veel zwaardere bus. (en hoger)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar als iets op hoge snelheid aankomt, dan wordt de zwaarte van dat kleine kut autootje in zijn vaart toch juist enorm groot ?
Een fucking amateurclub, de zaterdag speelt 5de divisie of zo.quote:
dichtsbijzijnde bvo danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Een fucking amateurclub, de zaterdag speelt 5de divisie of zo.
Zelfs een team met MvB als coach rolt hun op.![]()
Die ga ik no way supporten
leuke nieuwe UIquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
Gers wanneer ga je eens leren dat het "mijn" ipv "me" is.
Ja, maar het past wel bij gers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
Gers wanneer ga je eens leren dat het "mijn" ipv "me" is.
Me is gwoon lekker brabantsquote:
hihiquote:
Dankje.quote:
Dat wordt dan Feyenoord, Sparta of Excelsior. Woohoo ik krijg ook een warm gevoel bij aaaaaaallemaalquote:
tsstquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat wordt dan Feyenoord, Sparta of Excelsior. Woohoo ik krijg ook een warm gevoel bij aaaaaaallemaal![]()
Ik zeg ook altijd ¨me¨ maar ik typ wel gewoon mijn.
Caviavillaquote:
En bij Sevilla heb ik dat wel, PUHHHquote:
Sinds vanmorgen alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje.
Sinds wanneer ben jij terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |