fijn volkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat volk, zitten we in de trein op centraal, rijd hij 10 meter trekt zo'n knuppel aan de noodrem half uur vertraging...
*Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat volk, zitten we in de trein op centraal, rijd hij 10 meter trekt zo'n knuppel aan de noodrem half uur vertraging...
Kijk, dat doen ze niet in de trein van Den Haag CS naar Rotterdam CS. Maar dat was de stoptrein.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Herkenbaar.
Paar jaar geleden zat de trein stampvol, gingen er ook wat van die grapjassen aan de noodrem trekken
Ja maar serieus het was 10 meter verder, we waren het station nog niet eens uit en dan al aan de noodrem trekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk, dat doen ze niet in de trein van Den Haag CS naar Rotterdam CS. Maar dat was de stoptrein.
Ik ook. Dat deel ik met je. Weet je wat trouwens wel echt een groot verschil is tussen Den Haag en Rotterdam.. Als je een hele dag hebt doorgebracht in Den Haag en je pakt daarna de trein terug naar Rotterdam en je stapt uit op Rotterdam CS, dan ruik je het verschil gewoon. Den Haag ruikt zo schoon en is echt de lucht die ik in mijn longen wil hebben maar nee Rotterdam, ik adem pure kanker in zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat stoptreinen, ze stinken en zijn langzaam.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. Dat deel ik met je. Weet je wat trouwens wel echt een groot verschil is tussen Den Haag en Rotterdam.. Als je een hele dag hebt doorgebracht in Den Haag en je pakt daarna de trein terug naar Rotterdam en je stapt uit op Rotterdam CS, dan ruik je het verschil gewoon. Den Haag ruikt zo schoon en is echt de lucht die ik in mijn longen wil hebben maar nee Rotterdam, ik adem pure kanker in zeg.Je ruikt dat verschil echt zo fucking erg.
Ja ik heb vaak de wind die de kankergeur van de botlek hierheen stuurt. Dus als je dan een keer die lucht niet hebt ben je blij en adem je heel diep in zonder de angst dat je een of andere giftige stof in je longen krijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou eh, ik woon in Den Haag.
Ik kan nou niet zeggen dat het hier altijd naar bloemetjes ruikt...
In Wberg wel![]()
Heerlijk die bossen enzo
Haha, dat doet me denken aan die Stomme kooi!quote:
O ja, de botlekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb vaak de wind die de kankergeur van de botlek hierheen stuurt. Dus als je dan een keer die lucht niet hebt ben je blij en adem je heel diep in zonder de angst dat je een of andere giftige stof in je longen krijgt
Er zitten cavia's in, dus het is niet stom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan die Stomme kooi!![]()
![]()
![]()
rage op fok van 2 jaar geleden.
Nee, maar die stomme kooi rage was tof op FOK!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten cavia's in, dus het is niet stom.
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, maar die stomme kooi rage was tof op FOK!Check de historie er maar op na.
Polen.quote:
de zon schijntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |