Wordquote:
Hoiquote:
jij bent tof jij mag blijvenquote:
Nee!quote:
Ja zonder huidskleurveranderingen.quote:
Hahaha ja ik bedoelde Den Helderquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te begrijpen ja dat je daar was. Want wat is dat een dood dorp.![]()
Mijn FOK radar sloeg op hol ja.Voor het eerst zo dichtbij een IRL meeting.
![]()
En met hier bedoel je je hometown toch?Want op fok zijn ze ook niet echt zo "plastic
" meestal.
Maar wil ik dat ook!?quote:
dagdag heeft wel interesse in jou positiequote:
Hij krijgt het druk nu ie ook krentenbol en masd moet vervangenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef sezten het volgende:
[..]
dagdag heeft wel interesse in jou positie
dagdag is ook minder zuurquote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef sezten het volgende:
[..]
dagdag heeft wel interesse in jou positie
Zure modsquote:
Dat kan hij allemaal echt wel aan, desnoods ondersteun ik hem.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij krijgt het druk nu ie ook krentenbol en masd moet vervangen
Minder zuur dan?quote:
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik bedoelde Den Helder! En ik heb geen idee of Sneek leeft of niet, ik kom er niet (buiten hun huis om dan
)
Koop de Suzuki van MASD.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?Ik moet nog gaan maar ik ben moe.
Ga lekker slapenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?Ik moet nog gaan maar ik ben moe.
Ja wel een aanrader.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga lekker slapen! Ga ik ook doen zo
niks geen Amsterdam of zuipen of je dood ergeren aan bezopen boeren. Gewoon lekker op tijd naar bed
I lol'd .quote:
De sociale druk, pff tsssquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wel een aanrader.Ik sliep in Groningen al bijna op het terras. En die lompe boeren
Om van te huilen. Ook in de bus terug. En maar schreeuwen. Eentje wilde bijna in een spa flesje pissen. In een overvolle bus
Maarja de sociale druk is groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |