quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt me echt grappig om een fries sprekende indo te zien![]()
heb je ook een tractor ?
en daar ben je trots opquote:
Kan je zeggen dat je 3/4 talen spreektquote:
ik spreek wel 1 taal vloeiend, 3 kwart lijkt me nogal onhandigquote:Op donderdag 30 april 2009 21:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je 3/4 talen spreekt
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Syb-rund. het volgende:
krentenbol die smakeloze opmerkingen maakt, bwhehe
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou masd die ''lokte'' haar uit met deze opmerking volgensmij?
[..]
[TK] Suzuki Swift (lichte lakschade)
Sneekquote:
Heb je niets aan want die posts zijn toch ge-edit.. Er staan in de vorige SC een paar quote's.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Topic waarin die reacties staan?
Opzich nog wel redelijk mooi. Niet van die make-up poppen maar gewoon schatjesquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik spreek wel 1 taal vloeiend, 3 kwart lijkt me nogal onhandig
Sneekquote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sneekis dat bij je in de buurt of niet
?
[..]
Heb je niets aan want die posts zijn toch ge-edit.. Er staan in de vorige SC een paar quote's.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Opzich nog wel redelijk mooi. Niet van die make-up poppen maar gewoon schatjes.
Verband?quote:
pics ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Opzich nog wel redelijk mooi. Niet van die make-up poppen maar gewoon schatjes.
[..]
![]()
Hahaha m'n tante was jarig en ik was op visitequote:Op donderdag 30 april 2009 21:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sneek![]()
Wat kan je daar nou beleven
. En ja scheelt 25 km ongeveer met waar ik woon.
![]()
Die van MASD was wel grappig maar die van Krentenbol niet nee
Whehe, ik ben inderdaad niet zo'n make-up pop als de meeste meisjes hierquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wit van buiten, zwart van binnen.
Ja moet ik zomaar Friesche schone gaan zoeken ofzo?quote:
Daar scoor je een punt mee !quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik ben inderdaad niet zo'n make-up pop als de meeste meisjes hiermaar verder..
ja of pics van je zusje kan ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja moet ik zomaar Friesche schone gaan zoeken ofzo?
Dan is het nog wel te begrijpen ja dat je daar was. Want wat is dat een dood dorp.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha m'n tante was jarig en ik was op visiteik ben niet zo van het koninginnedag vieren..
En oeh, dan kun je mn aanwezigheid bijna gevoeld hebben joh![]()
[..]
Whehe, ik ben inderdaad niet zo'n make-up pop als de meeste meisjes hiermaar verder..
Wordquote:
Hoiquote:
jij bent tof jij mag blijvenquote:
Nee!quote:
Ja zonder huidskleurveranderingen.quote:
Hahaha ja ik bedoelde Den Helderquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te begrijpen ja dat je daar was. Want wat is dat een dood dorp.![]()
Mijn FOK radar sloeg op hol ja.Voor het eerst zo dichtbij een IRL meeting.
![]()
En met hier bedoel je je hometown toch?Want op fok zijn ze ook niet echt zo "plastic
" meestal.
Maar wil ik dat ook!?quote:
dagdag heeft wel interesse in jou positiequote:
Hij krijgt het druk nu ie ook krentenbol en masd moet vervangenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef sezten het volgende:
[..]
dagdag heeft wel interesse in jou positie
dagdag is ook minder zuurquote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef sezten het volgende:
[..]
dagdag heeft wel interesse in jou positie
Zure modsquote:
Dat kan hij allemaal echt wel aan, desnoods ondersteun ik hem.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij krijgt het druk nu ie ook krentenbol en masd moet vervangen
Minder zuur dan?quote:
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik bedoelde Den Helder! En ik heb geen idee of Sneek leeft of niet, ik kom er niet (buiten hun huis om dan
)
Koop de Suzuki van MASD.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?Ik moet nog gaan maar ik ben moe.
Ga lekker slapenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er vanavond niets te doen dan in de stad?Ik moet nog gaan maar ik ben moe.
Ja wel een aanrader.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga lekker slapen! Ga ik ook doen zo
niks geen Amsterdam of zuipen of je dood ergeren aan bezopen boeren. Gewoon lekker op tijd naar bed
I lol'd .quote:
De sociale druk, pff tsssquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wel een aanrader.Ik sliep in Groningen al bijna op het terras. En die lompe boeren
Om van te huilen. Ook in de bus terug. En maar schreeuwen. Eentje wilde bijna in een spa flesje pissen. In een overvolle bus
Maarja de sociale druk is groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |