Niet zo over mijn vriendin hequote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht ik keek scheel, het is lime-groen![]()
Zo'n heerlijk hippe kleur, voor als je een jaar of 40 bent.
4-letter lingo?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:48 schreef sezten het volgende:
beuk beul beun beur bias bibs bics bidt bieb bied bief biel bier bies biet bigt
quote:
Jouw vriendin is 40 + en heeft een sky sweetnam (of zo) kapsel?quote:
Ja, problemen mee?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw vriendin is 40 + en heeft een sky sweetnam (of zo) kapsel?![]()
![]()
_!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?
[ afbeelding ]Nee, hoor, leven en laten leven... *proest *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er wel raar uit, met uitgroei, geef toe
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:59 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Zwinkels kan zijn portemonnee niet meer vinden terwijl Dzsudzsák er als een haas vandoor gaat op de motor.
Ik was ook blij toen het weg was, geloof me.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoor, leven en laten leven... *proest *
Het ziet er wel raar uit, met uitgroei, geef toe
Kan het me voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was ook blij toen het weg was, geloof me.
Tuurlijk wel, maar niemand die dat dus tegen d'r zei, behalve ik en daarom moest ik het maar mooi vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
Vond haar omgeving (en de jouwe) het niet apart?
vanwaar die vraag oppeens mijn beste?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Zeg Syb-rund hoe oud ben jij nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar niemand die dat dus tegen d'r zei, behalve ik en daarom moest ik het maar mooi vinden
quote:
Ik gok 21!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vanwaar die vraag oppeens mijn beste?
je mag eerst een gokje doen trouwens![]()
LOL heb je ze allemaal terug gezien?quote:
Beuhhhquote:
Gokje 24quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vanwaar die vraag oppeens mijn beste?
je mag eerst een gokje doen trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |