Ik wil graag weten wie deze sc bevolken.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vanwaar die vraag oppeens mijn beste?
je mag eerst een gokje doen trouwens![]()
SIEG SPELLINGquote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wie deze sc bevolken.
Je komt wel volwassen over mijns inziens, maar ja.
Gezien je spelfout in "oppeens" denk ik toch dat je onder de 20 bent.
Ben jij een soort CBS, maar dan voor de sc?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een week.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Na die opmerking had je zeker wel straf?
veel vrije tijd maakt me altijd domquote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt wel volwassen over mijns inziens, maar ja.
Gezien je spelfout in "oppeens" denk ik toch dat je onder de 20 bent.
grutjes, dat moet het omgekeerde iqm-effect zijnquote:
mijn youtube heb ik al heel lang niet geupdeet!quote:
gezellie, wanneer word (FAS KOM ER MAAR IN) je 18?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef sezten het volgende:
ik zit er dichterbij want ik ben ook 17
BP had ooit een gedeelte van mijn account in de reeks gegooid, ik vertrouw je dus nietquote:
Je vriendin is milder dan ikquote:
Ik ook! Die leeftijd is de shitquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef sezten het volgende:
ik zit er dichterbij want ik ben ook 17
Whut?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
veel vrije tijd maakt me altijd dom![]()
[..]
grutjes, dat moet het omgekeerde iqm-effect zijn(iedereen dacht dat hij 18 was toch)
ik ben 17
13 augustusquote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gezellie, wanneer word (FAS KOM ER MAAR IN) je 18?
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook! Die leeftijd is de shit
correct, qua baantjes is het wel prutquote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook! Die leeftijd is de shit
De irritante adhd-ava, niet te missenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut?Je hebt toch ook last.fm he? Volgens mij zag ik je een keer.
ik ben er mee bezig jaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
[..]
LOL heb je ze allemaal terug gezien?
Tskkk gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben lekker wel ouder dan jij!
jaja, je bent zeker in juli jarig hequote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben lekker wel ouder dan jij!
Dankjequote:
Hihi jaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaja, je bent zeker in juli jarig he
Nee, eentje kopen zodra ik geld heb (vanaf september gaan werken, logistiek bedrijf). Dus flink cashen en wat sjaalen en dingetjes van Sevilla en Biris kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |