Begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Noortje. het volgende:
Oja ik hoef niet meer te werken dus ik kan nu koninginnedag en de verjaardag van een vriendin gaan vieren, maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel zin meer in.
Dat dusquote:
en dat.quote:
Zij postte het anders wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Needaar stop ik niet mee. Het was niet haar bedoeling en het is fucking hypocriet wat jullie typen, sensatiegeilen noem je dat, zeiken om het zeiken. Ik zei al dat het mijn schuld is, laat haar erbuiten.
Hypocriet? Dus jij vind het normaal wat ze er neerpleurde? Dat hij jou schuld is doet er helemaal niets aan af dat zij het postte, hoe je het wendt of keert het is haar schuld.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Needaar stop ik niet mee. Het was niet haar bedoeling en het is fucking hypocriet wat jullie typen, sensatiegeilen noem je dat, zeiken om het zeiken. Ik zei al dat het mijn schuld is, laat haar erbuiten.
Mja ga ik ook wel. We gaan een film kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog naar de verjaardag van je vriendin gaan vind ik. Anders is het ook zo lullig voor haar.
Het is niet fucking hypocriet wat 'wij' typen. Om er nou een topicreport over te doen vind ik wat overdreven, maar waarom ze dat typte vraag ik me alsnog af en daar is nog geen antwoord op gegeven. Jij zegt dat het jouw schuld is omdat jij haar ophitste, maar dan vraag ik me weer af waarom zij het dan toch typt (ze heeft toch zelf hersenen?). Sowieso, waarom deed jij dat dan? Hoe ging het, leg het uit alsjeblieft.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Ze is zelfstandig genoeg, grow up dude.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Het is niet fucking hypocriet wat 'wij' typen. Om er nou een topicreport over te doen vind ik wat overdreven, maar waarom ze dat typte vraag ik me alsnog af en daar is nog geen antwoord op gegeven. Jij zegt dat het jouw schuld is omdat jij haar ophitste, maar dan vraag ik me weer af waarom zij het dan toch typt (ze heeft toch zelf hersenen?). Sowieso, waarom deed jij dat dan? Hoe ging het, leg het uit alsjeblieft.
Maar laten we ontopic gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
en nog 1 . Misschien hier maar een artikel van maken op nujij.nl of ekudos of een andere grote nieuwssite met wat voor mods (krentenbol) hier zijn.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Het is niet fucking hypocriet wat 'wij' typen. Om er nou een topicreport over te doen vind ik wat overdreven, maar waarom ze dat typte vraag ik me alsnog af en daar is nog geen antwoord op gegeven. Jij zegt dat het jouw schuld is omdat jij haar ophitste, maar dan vraag ik me weer af waarom zij het dan toch typt (ze heeft toch zelf hersenen?). Sowieso, waarom deed jij dat dan? Hoe ging het, leg het uit alsjeblieft.
Dat noem je ontopic? Je kunt het ook overdrijven, Fok! kan dit wel zelf oplossen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat noem je ontopic? Je kunt het ook overdrijven, Fok! kan dit wel zelf oplossen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
even tvp, ik hoorde dat er hier gerelt werd
quote:
Dan moet ze het niet typen. Kap ff lekker d'r moeder uit te hangen en laat d'r zelf anders ff reageren.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef MASD het volgende:
Je kent de situatie niet, maar ze meende het niet. Meer hoef ik er niet over te zeggen want ze hoeft niet op te draven voor mijn doen.
Die krentebol. moet gewoon diep de grond in, heeft mij ook een keer genaait ergens mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef Zeroku het volgende:
Echt opeens allemaal van die sensatiekindjes in dit topic.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee.
Maar MASD. Leg het gewoon uit. Dat scheelt problemen.
Waarschijnlijk lult hij gewoon uit zijn nek, zodat we niet boos op krentenbol worden. Maar die vlieger gaat mooi niet op.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee.
Maar MASD. Leg het gewoon uit. Dat scheelt problemen.
Wat denk je zelf..quote:Op donderdag 30 april 2009 19:10 schreef Desunoto het volgende:
MASD je zit toch geen hele posts te verwijderen he?
quote:
Ik ben ook heel benieuwd naar de 'uitleg' idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lult hij gewoon uit zijn nek, zodat we niet boos op krentenbol worden. Maar die vlieger gaat mooi niet op.
quote:
Nee, hij lult niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lult hij gewoon uit zijn nek, zodat we niet boos op krentenbol worden. Maar die vlieger gaat mooi niet op.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:04 schreef yvonne het volgende:
Stop ff over krentebol. daar hebben we het elders al over.
Tiiiiming!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hai, goed moment om terug te komen
.
Mwah dat denk ik niet, sowieso denk ik niet dat Krentenbol uit zichzelf zoiets zou posten en ik zie MASD er nog wel voor aan tbh, maar ik zou wel graag uitleg willen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hai, goed moment om terug te komen
.
Krentenbol. maakte een misplaatste opmerking over het gedoe in Apeldoorn, MASD neemt de verantwoordelijkheid op zich, maar laat goede uitleg achterwege.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef -SG- het volgende:
Waren er rellen? Moet ik weer missen he.
Wat was er gebeurd?
Van wie?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag z'n trieste reactie voorbij komen in een ander topic.
Branden zullen ze!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mwah dat denk ik niet, sowieso denk ik niet dat Krentenbol uit zichzelf zoiets zou posten en ik zie MASD er nog wel voor aan tbh, maar ik zou wel graag uitleg willen.
Owh...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Krentenbol. maakte een misplaatste opmerking over het gedoe in Apeldoorn, MASD neemt de verantwoordelijkheid op zich, maar laat goede uitleg achterwege.
Eh.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef -SG- het volgende:
Wat was er gebeurd?
Da's beutje overdreven vind je niet? Wacht dan tenminste op uitleg.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef ImTheBase het volgende:
Hopelijk doet Yvonne wat aan dat stel triestje modjes. PM++
Bol heeft wat ergs gepost. Er waren een paar mensen net op tijd voor de edit van Bol. Iedereen dus boos op Bol. MASD bemoeit zich er mee en neemt totale verantwoordelijkheid op zich en hij is berichten aan het verwijderen van iedereen die uitleg van Bol wil. Bol is nu weg en iedereen is nu ook boos op MASD.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef -SG- het volgende:
Wat was er gebeurd?
ikkequote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Wie wilt de verantwoordelijkheid op zich nemen als ik ze plaats?
Dat zijn er drie.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Eh.
Één zin. Één Krentenbol. Één deleteknop.
Jij. Hans op met je plaatjesquote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Rellenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef -SG- het volgende:
Overigens wat doen al die nieuwe mensen hier?
Ben al wegquote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef -SG- het volgende:
Overigens wat doen al die nieuwe mensen hier?
Lijkt net een slechte B film zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Eh.
Één zin. Één Krentenbol. Één deleteknop.
Of de helft wordt verwijderdquote:
Denk je dat uitleg ook maar iets helpt? Die opmerking is compleet misplaatst en dat kon zij / masd van tevoren ook goed weten. Zal ik anders ook even lekker gaan lachen bij hun dood?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's beutje overdreven vind je niet? Wacht dan tenminste op uitleg.
Ook dat jaquote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Dat dus precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bol heeft wat ergs gepost. Er waren een paar mensen net op tijd voor de edit van Bol. Iedereen dus boos op Bol. MASD bemoeit zich er mee en neemt totale verantwoordelijkheid op zich en hij is berichten aan het verwijderen van iedereen die uitleg van Bol wil. Bol is nu weg en iedereen is nu ook boos op MASD.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef -SG- het volgende:
Wat was er gebeurd?
Van mij mag je, ik ben toch nieuw hier. Neem alleen niet de verantwoordelijkheid als er wat gebeurdquote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Als het plaatjes zijn van de aanslag zullen ze vast al in andere topics staan. Daar hebben de ergste op gestaan.quote:
ZOMFGquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit hier lekker met een bak softijs met heerlijke chocoladesaus eroverheen.![]()
Wees jaloers.
Msnquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD is gebanned.
Waar zie je dat?
Was ik net niet duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ze zijn wel van 4chan. En het gaat over Apeldoorn. Zal ik ze nog steeds plaatsen?
Iets met bellen?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ze zijn wel van 4chan. En het gaat over Apeldoorn. Zal ik ze nog steeds plaatsen?
Een pleonasmequote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
B-films zijn per definitie slecht.
Ssst.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
B-films zijn per definitie slecht.
En Bol dan? Die heeft het bericht uiteindelijk hier geplaatst..quote:
Spannendquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Nah heb een probleem met chocolashizzle. Één hapje en ik kan niet meer stoppenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook een hapje? Hij is groot genoeg!
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
MASD en Krentenbol. week nadenken.
Is dat nou lekker dat plastic van die bak?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook een hapje? Hij is groot genoeg!
Krentenbol plaatse een bericht in de trant van : "Kind van 7 jaar is ook dood, topquote:
Ze had dus gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
Echt. Voor MASD al de 2e keer (of misschien wel meer) sinds hij mod is dat hij gebanned wordtquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
http://img.4chan.org/b/src/1241092935593.jpg
quote:404 - Not Found
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah heb een probleem met chocolashizzle. Één hapje en ik kan niet meer stoppen
En van Paulquote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken Jojoortje trouwens alleen als dat meisje bovenop de toren die erop geilt mijn kop er steeds af te knallen met haar sniper geweer. Slechte herinneringen, maar dat terzijde.
Upload is ergens anders, banned op 4Chanquote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En Bol dan? Die heeft het bericht uiteindelijk hier geplaatst..
Het groene gras, de blauwe zeequote:
Wehehehe truequote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken Jojoortje trouwens alleen als dat meisje bovenop de toren die erop geilt mijn kop er steeds af te knallen met haar sniper geweer. Slechte herinneringen, maar dat terzijde.
Mooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
We zitten met smacht te wachten hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 19:22 schreef DeeCruise het volgende:
Tvp waarvoor mijn excuses, maar etenstijd en wil nog deelnemen aan deze discussie..
(ondanks dat ie in PUB loopt)
Hij plaatste ook dat soort opmerkingen ofzo toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
MASD heeft een ban omdat.... hij de berichten heeft verwijderd en het voor Bol op nam?
Ik zie 't nu inderdaad. Terecht gehandeldquote:
Zie niks bijzonders.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zie drie posts na hetgene wat je hebt gequote.
Ja, en geen uitleg wilde geven.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
MASD heeft een ban omdat.... hij de berichten heeft verwijderd en het voor Bol op nam?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Terwijl je ook geel gras, groene zee, gele en oranje sneeuw hebtquote:
Wat een grap he?!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze krentebol erbij gehaald als hulpje en dan hebben we uiteindelijk helemaal geen mods meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze krentebol erbij gehaald als hulpje en dan hebben we uiteindelijk helemaal geen mods meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef nijnja het volgende:
[..]kaan? Of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ik heb Yvonne er al een PM over gestuurd.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
nog een kquote:
Ik word wel mod.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:25 schreef nijnja het volgende:
WE HEBBEN FIETS NOG!
Onee die is geen mod meer
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
Ja boeiend. Rellen zullen er toch niet zijn. Zul je zien dat Murp en Snakey ofzo hier komen moddenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne er al een PM over gestuurd.
Straks word ik nog blauw 14.gifquote:
Bio was hier laatst ookalquote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja boeiend. Rellen zullen er toch niet zijn. Zul je zien dat Murp en Snakey ofzo hier komen modden.
Ik bied mij ook al aanquote:
Jojoortje vertrouw ik wel maar jou...quote:
Iets met humor.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
JaJij zit ook zo vaak in PUB.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze vinden mij gewoon woest aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jojoortje vertrouw ik wel maar jou...
Dankje, dankjequote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef KingGone het volgende:
Wat een grap.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Pleonasmen.quote:
Juuuistquote:
Ruik de sarcasme danquote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Yeah!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jojoortje vertrouw ik wel maar jou...
Als jij erbij komt wordt het een trio droefquote:
404 not found + Pedobear plaatje.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een natte poes dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:30 schreef Zeroku het volgende:
Een contaminatie is een verhaspeling van twee woorden of uitdrukkingen met een verwante betekenis, waardoor een verkeerd nieuw woord ontstaat.
Een pleonasme is soort van dubbelop, witte sneeuw zeg maar, want sneeuw is NORMAAL altijd wit.
Ghost Love Scorequote:Op donderdag 30 april 2009 19:29 schreef ImTheBase het volgende:
- My fall will be for you -
My fall will be for you
My love will be in you
You were the one to cut me
So I`ll bleed forever
dat gaat niet lukken, hotlinken vanaf 4chanquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken, hotlinken vanaf 4chandie plaatjes staan er niet langer dan 10 min.
Ik kan ze gewoon zien hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Noortje. het volgende:
Sinds wanneer is Fiets geen mod meer?
[..]
Ja leuk, ik zie het nog niet.
Picsquote:
Bij sommige vrouwen welquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geen pleonasme omdat niet altijd nat.
Zeer zwaar vet nummerquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Die opbouw naar het einde, en dan loeihard
Ligt eraan wat je met "poes" bedoeltquote:
Dat weet ik niet. Maar het is wel een briljant nummerquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook maar gepost voor de 56ste keer.
Dan is het bij de ene persoon wel een pleonasme en bij de andere nietquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sommigeis niet vanzelfsprekend dus he
Indien ja: ga je me slaan?quote:
Ik vergeef je.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef -SG- het volgende:
Geen zin om alles in tinypic te dumpen. Sorry.
(echt waarquote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan is het bij de ene persoon wel een pleonasme en bij de andere niet![]()
(Best veel bekenden in PUB)
Dan blijf je hierquote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
veel bekendenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ik danquote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben jonger dan jijquote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jojoortje is al onderhand bejaard man.
Niet langer?quote:
Nou zegquote:
Ga huilen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
PUB verpauperd wel als een razende rinus. Men...
Zit toch zo niet te zeiken manquote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
Echt nietquote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
Dit topic zit zo volquote:
Nee. Ik doel op een aantal.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echt niet
1 keer een relletje, en gelijk zijn we paupers
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
Zeg dan ook gelijk wie je bedoelt of zeg niets.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik doel op een aantal.
Ik bedoel, onze muziek verbindt ons!
Wie ben jij danquote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Best wel leuk al die nieuwe mensen
Nee doeiquote:
quote:
2 mods gebanned en nog niet goed?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was ook al aanwezig maar tot nu toe is het een beetje matig
Als jij zo doorgaat mag je ook een week na gaan denken.quote:
Wannabe adminquote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat mag je ook een week na gaan denken.
Sorryquote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef Desunoto het volgende:
Mijn bak softijs is op.
jammerquote:
Ja het spijt me. Ik vond het plaatje opzich wel gepastquote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef nijnja het volgende:
De enige die ik dan nog een beetje leuk was, was met dat kind in het stoplichtMaar alsnog...
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja het spijt me. Ik vond het plaatje opzich wel gepast.
PI anyonequote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom is dit dan wel weer grappig?
Mooiquote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef Desunoto het volgende:
Mijn bak softijs is op.
Nou niet gaan huilen he. Net of er niks ergers op de wereld gebeurd.quote:
quote:
Maar hee, dat doet iedereen, dus dat is normaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Het gros hier scheld/heeft wel eens gescheld met kanker, zo ongeveer de ergste ziekte maar als je een plaatje post van een ramp of iets dan zitten ze met z'n alle weer te huilen.
Hoe oud ben jij eigenlijk? 20?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
I KNOWI cannot control myselfffzzz
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar hee, dat doet iedereen, dus dat is normaal.
Het zijn smakeloze grappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Het gros hier scheld/heeft wel eens gescheld met kanker, zo ongeveer de ergste ziekte maar als je een plaatje post van een ramp of iets dan zitten ze met z'n alle weer te huilen.
Met kanker scheldende mensen zijn minstens even debiel, jammer genoeg wordt het steeds meer geaccepteerd in de maatschappij.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
mensen die met ziektes schelden moeten die ziekte zelf krijgen en dan lekker de hele tijd dat ziektewoord zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Met kanker scheldende mensen zijn minstens even debiel, jammer genoeg wordt het steeds meer geaccepteerd in de maatschappij.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh wacht, ben toch wel ouder dan jij
Ja maar wel met z'n alle huilen als ik een plaatje postquote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Met kanker scheldende mensen zijn minstens even debiel, jammer genoeg wordt het steeds meer geaccepteerd in de maatschappij.
Dat slaat dan weer als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
mensen die met ziektes schelden moeten die ziekte zelf krijgen en dan lekker de hele tijd dat ziektewoord zeggen
Ja zonder over en weer gescheld, he-le-maal niks! bagger!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
2 mods gebanned en nog niet goed?
Als jij het zo verschrikkelijk vindt dat mensen met kanker schelden, moet je er wat van zeggen. Niet achteraf als wij wat over jouw 'leuke' plaatjes zeggen.quote:
We huilen niet om het plaatje maar om jouquote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar wel met z'n alle huilen als ik een plaatje post.
Ga eens terug naar KLB.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef gers het volgende:
jojoortjuh ik ben verliefd op je voetbalshirtjes
Ik zeg nergens dat ik het verschrikkelijk vind. Begrijpend lezen...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als jij het zo verschrikkelijk vindt dat mensen met kanker schelden, moet je er wat van zeggen. Niet achteraf als wij wat over jouw 'leuke' plaatjes zeggen.
Zelf ben je nu geen haar beter hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
mensen die met ziektes schelden moeten die ziekte zelf krijgen en dan lekker de hele tijd dat ziektewoord zeggen
Laten we zo zeggen:quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef -SG- het volgende:
Maar jojoojojojojjoj hoe oud ben je dan?
Ja maar dan moet je ook consequent zijn he.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat smakeloze grappen opeens grappig zijn.
Ach, ik zal smakelijk lachen als jij vol in de rug wordt aangereden door een Suzuki Swift, held.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar wel met z'n alle huilen als ik een plaatje post.
Ja objectief of subjectief.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen:Ik ben in het mooiste voetbaljaar geboren
"Het gros hier scheld/heeft wel eens gescheld met kanker, zo ongeveer de ergste ziekte maar als je een plaatje post van een ramp of iets dan zitten ze met z'n alle weer te huilen."quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het verschrikkelijk vind. Begrijpend lezen...
2004quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die zijn mooi hequote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef gers het volgende:
jojoortjuh ik ben verliefd op je voetbalshirtjes
Flikker op Maik.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach, ik zal smakelijk lachen als jij vol in de rug wordt aangereden door een Suzuki Swift, held.
Hij woont hier in de buurt, heb em eigenlijk nooit zien rijden ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pff die vent stond bekend als een beruchte rijder, hij was niet bekend maar z'n auto wel.
Net of ik er ook maar iets om geef.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach, ik zal smakelijk lachen als jij vol in de rug wordt aangereden door een Suzuki Swift, held.
Het jaar voor voetbal werd uitgevonden?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
74 ?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat mensen hier best mochten ophouden met het schelden met kanker.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook consequent zijn he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |