Als jij het zo verschrikkelijk vindt dat mensen met kanker schelden, moet je er wat van zeggen. Niet achteraf als wij wat over jouw 'leuke' plaatjes zeggen.quote:
We huilen niet om het plaatje maar om jouquote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar wel met z'n alle huilen als ik een plaatje post.
Ga eens terug naar KLB.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef gers het volgende:
jojoortjuh ik ben verliefd op je voetbalshirtjes
Ik zeg nergens dat ik het verschrikkelijk vind. Begrijpend lezen...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als jij het zo verschrikkelijk vindt dat mensen met kanker schelden, moet je er wat van zeggen. Niet achteraf als wij wat over jouw 'leuke' plaatjes zeggen.
Zelf ben je nu geen haar beter hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
mensen die met ziektes schelden moeten die ziekte zelf krijgen en dan lekker de hele tijd dat ziektewoord zeggen
Laten we zo zeggen:quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef -SG- het volgende:
Maar jojoojojojojjoj hoe oud ben je dan?
Ja maar dan moet je ook consequent zijn he.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat smakeloze grappen opeens grappig zijn.
Ach, ik zal smakelijk lachen als jij vol in de rug wordt aangereden door een Suzuki Swift, held.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar wel met z'n alle huilen als ik een plaatje post.
Ja objectief of subjectief.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen:Ik ben in het mooiste voetbaljaar geboren
"Het gros hier scheld/heeft wel eens gescheld met kanker, zo ongeveer de ergste ziekte maar als je een plaatje post van een ramp of iets dan zitten ze met z'n alle weer te huilen."quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het verschrikkelijk vind. Begrijpend lezen...
2004quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die zijn mooi hequote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef gers het volgende:
jojoortjuh ik ben verliefd op je voetbalshirtjes
Flikker op Maik.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach, ik zal smakelijk lachen als jij vol in de rug wordt aangereden door een Suzuki Swift, held.
Hij woont hier in de buurt, heb em eigenlijk nooit zien rijden ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pff die vent stond bekend als een beruchte rijder, hij was niet bekend maar z'n auto wel.
Net of ik er ook maar iets om geef.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach, ik zal smakelijk lachen als jij vol in de rug wordt aangereden door een Suzuki Swift, held.
Het jaar voor voetbal werd uitgevonden?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
74 ?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |