Het groene gras, de blauwe zeequote:
Wehehehe truequote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken Jojoortje trouwens alleen als dat meisje bovenop de toren die erop geilt mijn kop er steeds af te knallen met haar sniper geweer. Slechte herinneringen, maar dat terzijde.
Mooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
MASD en Krentenbol. week nadenken.
We zitten met smacht te wachten hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 19:22 schreef DeeCruise het volgende:
Tvp waarvoor mijn excuses, maar etenstijd en wil nog deelnemen aan deze discussie..
(ondanks dat ie in PUB loopt)
Hij plaatste ook dat soort opmerkingen ofzo toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
MASD heeft een ban omdat.... hij de berichten heeft verwijderd en het voor Bol op nam?
Ik zie 't nu inderdaad. Terecht gehandeldquote:
Zie niks bijzonders.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zie drie posts na hetgene wat je hebt gequote.
Ja, en geen uitleg wilde geven.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
MASD heeft een ban omdat.... hij de berichten heeft verwijderd en het voor Bol op nam?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Terwijl je ook geel gras, groene zee, gele en oranje sneeuw hebtquote:
Wat een grap he?!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze krentebol erbij gehaald als hulpje en dan hebben we uiteindelijk helemaal geen mods meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze krentebol erbij gehaald als hulpje en dan hebben we uiteindelijk helemaal geen mods meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef nijnja het volgende:
[..]kaan? Of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ik heb Yvonne er al een PM over gestuurd.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
nog een kquote:
Ik word wel mod.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |