Of de helft wordt verwijderdquote:
Denk je dat uitleg ook maar iets helpt? Die opmerking is compleet misplaatst en dat kon zij / masd van tevoren ook goed weten. Zal ik anders ook even lekker gaan lachen bij hun dood?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's beutje overdreven vind je niet? Wacht dan tenminste op uitleg.
Ook dat jaquote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Wie wilt de verantwoordelijkheid op zich nemen als ik ze plaats?
Dat dus precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bol heeft wat ergs gepost. Er waren een paar mensen net op tijd voor de edit van Bol. Iedereen dus boos op Bol. MASD bemoeit zich er mee en neemt totale verantwoordelijkheid op zich en hij is berichten aan het verwijderen van iedereen die uitleg van Bol wil. Bol is nu weg en iedereen is nu ook boos op MASD.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef -SG- het volgende:
Waren er rellen? Moet ik weer missen he.
Wat was er gebeurd?
Van mij mag je, ik ben toch nieuw hier. Neem alleen niet de verantwoordelijkheid als er wat gebeurdquote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Wie wilt de verantwoordelijkheid op zich nemen als ik ze plaats?
Als het plaatjes zijn van de aanslag zullen ze vast al in andere topics staan. Daar hebben de ergste op gestaan.quote:
ZOMFGquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit hier lekker met een bak softijs met heerlijke chocoladesaus eroverheen.![]()
Wees jaloers.
Msnquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD is gebanned.
Waar zie je dat?
Was ik net niet duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ze zijn wel van 4chan. En het gaat over Apeldoorn. Zal ik ze nog steeds plaatsen?
Iets met bellen?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ze zijn wel van 4chan. En het gaat over Apeldoorn. Zal ik ze nog steeds plaatsen?
Een pleonasmequote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
B-films zijn per definitie slecht.
Ssst.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
B-films zijn per definitie slecht.
En Bol dan? Die heeft het bericht uiteindelijk hier geplaatst..quote:
Spannendquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Nah heb een probleem met chocolashizzle. Één hapje en ik kan niet meer stoppenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook een hapje? Hij is groot genoeg!
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
MASD en Krentenbol. week nadenken.
Is dat nou lekker dat plastic van die bak?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook een hapje? Hij is groot genoeg!
Krentenbol plaatse een bericht in de trant van : "Kind van 7 jaar is ook dood, topquote:
Ze had dus gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
Echt. Voor MASD al de 2e keer (of misschien wel meer) sinds hij mod is dat hij gebanned wordtquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
http://img.4chan.org/b/src/1241092935593.jpg
quote:404 - Not Found
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah heb een probleem met chocolashizzle. Één hapje en ik kan niet meer stoppen
En van Paulquote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken Jojoortje trouwens alleen als dat meisje bovenop de toren die erop geilt mijn kop er steeds af te knallen met haar sniper geweer. Slechte herinneringen, maar dat terzijde.
Upload is ergens anders, banned op 4Chanquote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
http://img.4chan.org/b/src/1241092935593.jpg
Ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En Bol dan? Die heeft het bericht uiteindelijk hier geplaatst..
Het groene gras, de blauwe zeequote:
Wehehehe truequote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken Jojoortje trouwens alleen als dat meisje bovenop de toren die erop geilt mijn kop er steeds af te knallen met haar sniper geweer. Slechte herinneringen, maar dat terzijde.
Mooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
We zitten met smacht te wachten hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 19:22 schreef DeeCruise het volgende:
Tvp waarvoor mijn excuses, maar etenstijd en wil nog deelnemen aan deze discussie..
(ondanks dat ie in PUB loopt)
Hij plaatste ook dat soort opmerkingen ofzo toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
MASD heeft een ban omdat.... hij de berichten heeft verwijderd en het voor Bol op nam?
Ik zie 't nu inderdaad. Terecht gehandeldquote:
Zie niks bijzonders.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zie drie posts na hetgene wat je hebt gequote.
Ja, en geen uitleg wilde geven.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
MASD heeft een ban omdat.... hij de berichten heeft verwijderd en het voor Bol op nam?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Terwijl je ook geel gras, groene zee, gele en oranje sneeuw hebtquote:
Wat een grap he?!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze krentebol erbij gehaald als hulpje en dan hebben we uiteindelijk helemaal geen mods meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze krentebol erbij gehaald als hulpje en dan hebben we uiteindelijk helemaal geen mods meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef nijnja het volgende:
[..]kaan? Of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ik heb Yvonne er al een PM over gestuurd.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
nog een kquote:
Ik word wel mod.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef -SG- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |