Begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Noortje. het volgende:
Oja ik hoef niet meer te werken dus ik kan nu koninginnedag en de verjaardag van een vriendin gaan vieren, maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel zin meer in.
Dat dusquote:
en dat.quote:
Zij postte het anders wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Needaar stop ik niet mee. Het was niet haar bedoeling en het is fucking hypocriet wat jullie typen, sensatiegeilen noem je dat, zeiken om het zeiken. Ik zei al dat het mijn schuld is, laat haar erbuiten.
Hypocriet? Dus jij vind het normaal wat ze er neerpleurde? Dat hij jou schuld is doet er helemaal niets aan af dat zij het postte, hoe je het wendt of keert het is haar schuld.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Needaar stop ik niet mee. Het was niet haar bedoeling en het is fucking hypocriet wat jullie typen, sensatiegeilen noem je dat, zeiken om het zeiken. Ik zei al dat het mijn schuld is, laat haar erbuiten.
Mja ga ik ook wel. We gaan een film kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog naar de verjaardag van je vriendin gaan vind ik. Anders is het ook zo lullig voor haar.
Het is niet fucking hypocriet wat 'wij' typen. Om er nou een topicreport over te doen vind ik wat overdreven, maar waarom ze dat typte vraag ik me alsnog af en daar is nog geen antwoord op gegeven. Jij zegt dat het jouw schuld is omdat jij haar ophitste, maar dan vraag ik me weer af waarom zij het dan toch typt (ze heeft toch zelf hersenen?). Sowieso, waarom deed jij dat dan? Hoe ging het, leg het uit alsjeblieft.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Ze is zelfstandig genoeg, grow up dude.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Het is niet fucking hypocriet wat 'wij' typen. Om er nou een topicreport over te doen vind ik wat overdreven, maar waarom ze dat typte vraag ik me alsnog af en daar is nog geen antwoord op gegeven. Jij zegt dat het jouw schuld is omdat jij haar ophitste, maar dan vraag ik me weer af waarom zij het dan toch typt (ze heeft toch zelf hersenen?). Sowieso, waarom deed jij dat dan? Hoe ging het, leg het uit alsjeblieft.
Maar laten we ontopic gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
en nog 1 . Misschien hier maar een artikel van maken op nujij.nl of ekudos of een andere grote nieuwssite met wat voor mods (krentenbol) hier zijn.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Het is niet fucking hypocriet wat 'wij' typen. Om er nou een topicreport over te doen vind ik wat overdreven, maar waarom ze dat typte vraag ik me alsnog af en daar is nog geen antwoord op gegeven. Jij zegt dat het jouw schuld is omdat jij haar ophitste, maar dan vraag ik me weer af waarom zij het dan toch typt (ze heeft toch zelf hersenen?). Sowieso, waarom deed jij dat dan? Hoe ging het, leg het uit alsjeblieft.
Dat noem je ontopic? Je kunt het ook overdrijven, Fok! kan dit wel zelf oplossen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat noem je ontopic? Je kunt het ook overdrijven, Fok! kan dit wel zelf oplossen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
even tvp, ik hoorde dat er hier gerelt werd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |