quote:OMG 538: "Amsterdam leven jullie nog?
tuurlijk, maar wellicht was de zinskeuze nogal ongelukkig gekozen op dit momentquote:Op donderdag 30 april 2009 18:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik begrijp dat als je hier als een malle zit te f5-en het onpasselijk vindt. Maar die mensen daar worden er niet zo mee geconfronteerd en vieren gewoon een feestje.
Die denken echt niet bij elk woord wat ze uitkramen na. Zeker niet over die standaard artiesten kreten.
En Albert Verlinde moet helemaal zijn bek houden. Die valse nicht zei net doodleuk: "We weten nu tenminste hoe het smaakt, oranjebitter"quote:Tuurlijk, ik snap dat Gamma zoveel mogelijk mensen naar zijn winkels wil lokken en dat RTL4 ondanks de aanslag gewoon een zender blijft die zo veel mogelijk reclame wil uitzenden, maar dit is toch te walgelijk voor woorden.
Net, om 18.10 uur was de reclame erop van de Gamma met een gefakete stem van onze vorstin. "Klusgenoten, ik geef jullie 10% korting" Of zoiets dan. Zeer ongepast, letten die lui niet op daar ofzo?
Vind ik nog wel geestig. Jemig, je mag toch wel iets zeggen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef Djeez het volgende:
En Albert Verlinde moet helemaal zijn bek houden. Die valse nicht zei net doodleuk: "We weten nu tenminste hoe het smaakt, oranjebitter"
Natuurlijk een fout van RTL4, waar Gamma zelf natuurlijk niks aan kan doen. RTL 4 hoort volgens de algemene voorwaarden voor adverteerders aldaar 'Commercials die door actualiteiten of calamiteiten ongepast zijn' te schrappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:13 schreef Djeez het volgende:
Tuurlijk, ik snap dat Gamma zoveel mogelijk mensen naar zijn winkels wil lokken en dat RTL4 ondanks de aanslag gewoon een zender blijft die zo veel mogelijk reclame wil uitzenden, maar dit is toch te walgelijk voor woorden.
Net, om 18.10 uur was de reclame erop van de Gamma met een gefakete stem van onze vorstin. "Klusgenoten, ik geef jullie 10% korting" Of zoiets dan. Zeer ongepast, letten die lui niet op daar ofzo?
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
mogen mensen in de rest van het land geen feest vieren ? dan kunnen we het altijd wel laten, er gebeuren namelijk elke dag een heleboel nog ergere dingen in de hele wereld. de festiviteiten in andere steden en gemeenten door laten gaan betekent toch niet direct dat je het niet erg vind wat er gebeurd is. overhyped.
http://nightshade.nl/apeldoornbellen.jpg
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
Belachelijk, RTL gaat gewoon GTST uitzenden. Hoe respectloos zeg, kutzender
Tja GTST mag natuurlijk niet gemist worden he, GTSTquote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
ik hoop dat jij een snelle pijnlijke dood sterft.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
mogen mensen in de rest van het land geen feest vieren ? dan kunnen we het altijd wel laten, er gebeuren namelijk elke dag een heleboel nog ergere dingen in de hele wereld. de festiviteiten in andere steden en gemeenten door laten gaan betekent toch niet direct dat je het niet erg vind wat er gebeurd is. overhyped.
Kom! Laten we met z'n allen naar buiten gaan en mensen die fijn van het mooie weer zitten te genieten in elkaar meppen. Dat zal ze leren, de respectlozen! Er zijn mensen DOOD, ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
ik hoop dat jij een snelle pijnlijke dood sterft.
Nee, losgaan als een debiel is wel fatsoenlijk?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Kom! Laten we met z'n allen naar buiten gaan en mensen die fijn van het mooie weer zitten te genieten in elkaar meppen. Dat zal ze leren, de respectlozen! Er zijn mensen DOOD, ja!
Triest figuur.
Zo lang het niet in de directe omgeving van Apeldoorn of de betrokkenen is moeten mensen dat helemaal zelf weten. Dat er ergens iets ergs gebeurd is wil nog niet zeggen dat iedereen verplicht in z'n begrafenispak binnen moet gaan zitten. Het zou wat zijn...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Nee, losgaan als een debiel is wel fatsoenlijk?
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat het wel zo vriendelijk is om je een béétje in te houden als er dezelfde dag zoiets ergs gebeurt, al is het dan niet in je directe omgeving.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Zo lang het niet in de directe omgeving van Apeldoorn of de betrokkenen is moeten mensen dat helemaal zelf weten. Dat er ergens iets ergs gebeurd is wil nog niet zeggen dat iedereen verplicht in z'n begrafenispak binnen moet gaan zitten. Het zou wat zijn...![]()
Denk trouwens dat die mensen die nu in het ziekenhuis liggen of de schok proberen te verwerken wel wat anders aan hun hoofd hebben dan zich bezighouden met klagen over 'onfatsoenlijke' feestjes die ergens aan de andere kant van het land worden gehouden.
op dit moment sterft er iemand in Nederland... en jij dit gvd een beetje respectloos op internetquote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat het wel zo vriendelijk is om je een béétje in te houden als er dezelfde dag zoiets ergs gebeurt, al is het dan niet in je directe omgeving.
Dit zijn bullshitreacties. Moet ik het nog uitleggen? Goed dan, voor één keer: het verschil is dat het nu Koninginnedag is, en dat er zich een (al dan niet klein) drama heeft voltrokken dat direct gerelateerd is aan Koninginnedag, daarom is het niet meer dan redelijk om het al te uitbundig vieren van diezelfde feestdag enigszins in te dammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op dit moment sterft er iemand in Nederland... en jij dit gvd een beetje respectloos op internet
en nu weer iemand...
Fok! zou tot en met 5 mei op zwart moeten uit respect voor de slachtoffers. Schandalig, je gaan vermaken terwijl er mensen zijn doodgegaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op dit moment sterft er iemand in Nederland... en jij dit gvd een beetje respectloos op internet
en nu weer iemand...
*computer uitzetquote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Fok! zou tot en met 5 mei op zwart moeten uit respect voor de slachtoffers. Schandalig, je gaan vermaken terwijl er mensen zijn doodgegaan.
Als je het niet weet is er niets aan de hand. Als je het wéét is het onredelijk om als een malloot door te hossen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik was vandaag ook in Amsterdam om Koninginnedag te vieren, heb ook niks meegekregen van het geval in Apeldoorn. Kreeg het pas thuis te horen, dus ja, niet echt kwalijk te nemen denk ik.
Ja ik kreeg later een telefoontje dat er iets gebeurd was in Apeldoorn, niet veel details of zo dus ik dacht bij mezelf ja het zal wel. Zag de beelden en wat exclusieve foto's toen ik thuis kwam. Die gozer mogen ze echt helemaal de kanker in helpen en anders doe ik het wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Als je het niet weet is er niets aan de hand. Als je het wéét is het onredelijk om als een malloot door te hossen.
Nee, dat is hypocriet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dit zijn bullshitreacties. Moet ik het nog uitleggen? Goed dan, voor één keer: het verschil is dat het nu Koninginnedag is, en dat er zich een (al dan niet klein) drama heeft voltrokken dat direct gerelateerd is aan Koninginnedag, daarom is het niet meer dan redelijk om het al te uitbundig vieren van diezelfde feestdag enigszins in te dammen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Die gozer mogen ze echt helemaal de kanker in helpen en anders doe ik het wel.
Dat leg ik toch net uit!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er gebeurt wel meer ellende op de wereld, dat hoeft mijn avondje uit niet te verpesten.![]()
Doe dat, dan krijgen we de dodelijke slachtoffers weer terug.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja ik kreeg later een telefoontje dat er iets gebeurd was in Apeldoorn, niet veel details of zo dus ik dacht bij mezelf ja het zal wel. Zag de beelden en wat exclusieve foto's toen ik thuis kwam. Die gozer mogen ze echt helemaal de kanker in helpen en anders doe ik het wel.
Wil jou best wel erbij betrekken als je je erdoor beter voelt?quote:
ach dat loze gelul altijd. Ja, als ik hem in mijn handen krijg... Alsof dat ooit zal gebeurenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wil jou best wel erbij betrekken als je je erdoor beter voelt?
Ik wilde eigenlijk net de CD van Britney opzetten, maar dat doe ik nu maar niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef MikeyMo het volgende:
Jongens, ik krijg net door dat er in Capetown, Zuid Afrika iemand is vermoord bij een overval.. mag ik even wat stilte
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om oorzaak-gevolg, actie = -reactie, wie goed doet, goed ontmoet etc. Die gozer moet gewoon aangepakt worden, ongeacht of het iets goeds met zich meebrengt, behalve het leedvermaak natuurlijk. Natuurlijk krijg je die doden er niet mee terug...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Doe dat, dan krijgen we de dodelijke slachtoffers weer terug.
heel netjesquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net de CD van Britney opzetten, maar dat doe ik nu maar niet.
Jaha, maar ik ben het er niet mee eeheens.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:41 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat leg ik toch net uit!
Danny BLIND...
Niet zo moeilijk meer tegenwoordig, ze kunnen tenslotte ook door 2 barricades heenrijden en op een haar na de bus van het koninklijk huis missen.....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach dat loze gelul altijd. Ja, als ik hem in mijn handen krijg... Alsof dat ooit zal gebeuren
Dat ongeluk is direct gerelateerd aan jouw feestavond omdat beide voortkomen uit het feit dat het vandaag Koninginnedag is, en nou houd ik me kop erover, want wie het nu nog niet snapt is of ziek dom, of gewoon doof als OverBOSCH.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jaha, maar ik ben het er niet mee eeheens.
Ik bepaal zelf wel of ik 'respectvol' niet ga feestvieren of wel. In dit geval vind ik het onzinnig en hypocriet alles af te blazen.
Ik snap de link tussen dat ongeluk en mijn feestavond echt niet hoor.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat ongeluk is direct gerelateerd aan jouw feestavond omdat beide voortkomen uit het feit dat het vandaag Koninginnedag is, en nou houd ik me kop erover, want wie het nu nog niet snapt is of ziek dom, of gewoon doof als OverBOSCH.
Dat zeggen wij helemaal niet vent, leer toch eens lezen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef popolon het volgende:
Al die verongelijkte pipo's hier. Je mag echt niks meer he als er wat slachtoffers vallen?
Ik neem maar een glaasje azijn vanavond ipv bier!!!
Je had beloofd je kop te houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat zeggen wij helemaal niet vent, leer toch eens lezen.
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef Urquhart het volgende:
53
8
Grafzender, grafmuziek, grafpubliek
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, en ik luister weleens naar 538
quote:
idddquote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dit zijn bullshitreacties. Moet ik het nog uitleggen? Goed dan, voor één keer: het verschil is dat het nu Koninginnedag is, en dat er zich een (al dan niet klein) drama heeft voltrokken dat direct gerelateerd is aan Koninginnedag, daarom is het niet meer dan redelijk om het al te uitbundig vieren van diezelfde feestdag enigszins in te dammen.
wat ben jij een triest ventje.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
Belachelijk, jij zit gewoon te ademen! Hoe respectloos zeg, kutuser!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Als er iets of iemand respectloos is ben jij het wel gezien je posts op de frontpage...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
Dat is hetzelfde als zeggen dat het respectloos is om te vliegen omdat vliegen gerelateerd is aan 11 september.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef Waris7 het volgende:
[..]
...nog één keer:quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef Convergence het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat het respectloos is om te vliegen omdat vliegen gerelateerd is aan 11 september.
Dat is hetzelfde als zeggen dat het respectloos is om te computeren want computeren is gerelateerd aan de dood van zo'n Chinees die 72 uur achter elkaar heeft zitten WoWen.
Misschien is een baan als dictator iets voor jou?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Waris7 het volgende:
[..]
...nog één keer:
NEE, want dat gebeurt niet op dezelfde dag.
Zo, en wie nu nog een domme vraag stelt, klap ik, genadeloos.
Waarom hecht je wel sentimentele waarde aan dagen, en niet aan dingen?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Waris7 het volgende:
[..]
...nog één keer:
NEE, want dat gebeurt niet op dezelfde dag.
domme vraag miss maar ; wtf is 4chan nou eigelyk?@%$"e:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
Is dit de topic om alle 4chan afbeeldingen te droppen?
nog ff niet
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
domme vraag miss maar ; wtf is 4chan nou eigelyk?@%$&
Om deze moest ik stiekem toch lachenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
Is dit de topic om alle 4chan afbeeldingen te droppen?
newfag it went 404. Heb je hem gesaved?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Om deze moest ik stiekem toch lachen
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Fok! zou tot en met 5 mei op zwart moeten uit respect voor de slachtoffers. Schandalig, je gaan vermaken terwijl er mensen zijn doodgegaan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Als je het niet weet is er niets aan de hand. Als je het wéét is het onredelijk om als een malloot door te hossen.
;lamaquote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat ongeluk is direct gerelateerd aan jouw feestavond omdat beide voortkomen uit het feit dat het vandaag Koninginnedag is, en nou houd ik me kop erover, want wie het nu nog niet snapt is of ziek dom, of gewoon doof als OverBOSCH.
Deze reactie vond ik ook eenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Gluckskafer het volgende:
TS hoe durf je?
Ga ja schamen.
Het ganse land is in rep en roer, Nederland is in paniek.
Het koningshuis is op een haar na ontsnapt aan een aanslag, en jij durft met dit topic te komen?
Wat zeg je dan wel gladiool!?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat zeggen wij helemaal niet vent, leer toch eens lezen.
Stel je voor dat de tokkies en kampers in opstand komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Tja GTST mag natuurlijk niet gemist worden he, GTST
Same here. Hele dag niks van meegekregen terwijl de hele stad aan het feesten was. We hoorden pas op het station van omstanders wat er gebeurd wasquote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik was vandaag ook in Amsterdam om Koninginnedag te vieren, heb ook niks meegekregen van het geval in Apeldoorn. Kreeg het pas thuis te horen, dus ja, niet echt kwalijk te nemen denk ik.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
Ik had, als ik jou was, me maar druk gemaakt over iets anders dan radio 538...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:08 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dood met 538 zie je maar weer dat Radio 538 terreur zender is die houdt van trollen en spoten met doden.Straks gaan ze op 4 mei feest vieren
![]()
Weg met die terreur zender
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef switchboy het volgende:
[..]
newfag it went 404. Heb je hem gesaved?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |