Haha jij bent nou echt een voorbeeld voor deze klacht, bedankt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij kan er niet tegen dat mensen een eigen wil hebben
Niet perse. Meer de mensen die in 2004 een hyves-profiel hadden en dat in 2006 verwijderden toen het populair werd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef Urquhart het volgende:
Dus ik moet denken aan mensen die bijvoorbeeld anti-Hyves zijn ofzo?
Dat soort mensen bestaat heul niet hoor!! ik heb er nog nooit een ontmoet in mijn vriendenkring!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef Urquhart het volgende:
Dus ik moet denken aan mensen die bijvoorbeeld anti-Hyves zijn ofzo?
Jij vind dat iemand zich al verzet als deze een andere muzieksmaak dan jij hebtquote:
Hangt er vanaf waarom je ze niet draagt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef schijffie het volgende:
Mwah... hoor ik nou ook bij het type mensen wat jij beschrijft als ik zeg dat ik nooit Björn borg onderbroeken zou kopen?
Te duurquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom je ze niet draagt.
Mensen die lekker alternatief een album van een band kopen (tsja, wie koopt er tegenwoordig nog?) en deze daarna kut vinden omdat ze meer dan 100 albums hebben verkocht en dus in de album-top40 staan en dus commercieel zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet perse. Meer de mensen die in 2004 een hyves-profiel hadden en dat in 2006 verwijderden toen het populair werd.
Nee, TS doelt op de mensen die geen tv in de woonkamer hebben staan, omdat de rest van de bevolking dat al heeft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Nooduitgang het volgende:
bijv mensen die expres geen iPod kopen omdat "iedereen er 1 heeft"?
Voornamelijk omdat ik het belachelijk vind om voor je onderbroek een bepaald soort merk te moeten hebben. Daarnaast vind ik ze belachelijk duur en voor een gedeelte ook omdat iedereen ze heeft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom je ze niet draagt.
Die dus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef Joppy het volgende:
[..]
Mensen die lekker alternatief een album van een band kopen (tsja, wie koopt er tegenwoordig nog?) en deze daarna kut vinden omdat ze meer dan 100 albums hebben verkocht en dus in de album-top40 staan en dus commercieel zijn.
Goed punt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb meer wat tegen mensen die overal tegen moeten zijn waar ze niet voor zijn.
Ik vind crocs bijv. niets, maar ik heb er niets tegen. Sommige mensen die gaan dan gelijk rellen en iedereen afzeiken die het wel leuk vindt
Dat ja. Net als al die 'hyvesquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb meer wat tegen mensen die overal tegen moeten zijn waar ze niet voor zijn.
Ik vind crocs bijv. niets, maar ik heb er niets tegen. Sommige mensen die gaan dan gelijk rellen en iedereen afzeiken die het wel leuk vindt
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ja. Net als al die 'hyves'-reacties.
Ja. Als je het niets vindt, dan gebruik je het niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ook, en ik luister weleens naar 538quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik zit op MSN, Hyves en ik kijk X-Factor.
Wat erger is, is dat veel daarvan het gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'alleen om lekkere wijven te kijken'quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat erger is, is dat veel daarvan het gewoon gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |