Jij bent muzikaal doof.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik hoor een mannenstem dat pokkuhface zegt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannelijke variant is dan Elvis Presley?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Spears-kloon staat gelijk aan een zangeres die zelf niets kan schrijven en zich nogal onverschillig gedraagt.
Britney schrijft zelf ook liedjes hoor. alleen niet zo veel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze heeft wel liedjes geschreven voor Britney Spears, maar Lady Gaga vind ik geen Spears-kloon.
Een Spears-kloon staat gelijk aan een zangeres die zelf niets kan schrijven en zich nogal onverschillig gedraagt.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mannelijke variant is dan Elvis Presley?
Wow, jij weet zijn echte naam. Een echte kenner.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:30 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Farrouk bhulsara vergelijken met zo'n omhoog geschopt ''can-u-be-a-popstar'' deelneemster.
inderdaad belachelijk.
Het is eigenlijk ook nog Farrokh Bulsaraquote:Op zondag 5 april 2009 02:36 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wow, jij weet zijn echte naam. Een echte kenner.
Dat jouw geschiedenis lessen nou niet verder gingen dan de 2e WO kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 5 april 2009 02:36 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wow, jij weet zijn echte naam. Een echte kenner.
Freddie Mercury de beste zanger aller tijden noemen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
What the FUCK
Ja kom we gaan een spuuglelijk mormel dat amper kan zingen vergelijken met een van de beste zangers (zoniet de beste) aller tijden..
Daar noem je dan ook niet de minste.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef Urquhart het volgende:
Zelfs Renate Robben laat die Lady Gaga nog muzikaal alle hoeken van de kamer zien
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook niet de minste.
play=pleasequote:Op woensdag 15 april 2009 17:44 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik vond haar niet lekker. Ze lijkt best veel op een robot qua uiterlijk, bewegingen en haar zingen.
Ook haar teksten vind ik vreselijk: "I wanna holdem like they do in texas play"
Binnen het Nederlandstalige genre he. Nu wordt het een internationale vergelijkingquote:Op woensdag 15 april 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat 'zelfs' impliceert anders toch iets heel anders.
Hmm ja, binnen het Nederlandstalige genre ligt het allemaal dicht bij elkaar. Als je het internationaal gaat vergelijk is het echter al snel duidelijk dat het Nederlandstalige genre toch een niveau hoger isquote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Binnen het Nederlandstalige genre he. Nu wordt het een internationale vergelijking
Vandaag zag ik weer zo'n kut rijden en Lady GaGa pompte keihard uit haar speakers.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef sinadO het volgende:
Lady Gaga is een van de vele kankergezwellen in de hedendaagse doodzieke top40. Helaas is de patiënt op sterven na dood, uitzaaiingen alom.
Oftewel, veel slechter kan muziek niet worden. Dit is een zeer triest dieptepunt. Inwendig ga ik elke keer een klein beetje dood als ik dit hoor. Walgelijk.
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vandaag zag ik weer zo'n kut rijden en Lady GaGa pompte keihard uit haar speakers.
Kankermuziek. Eigenlijk omvat de playlist van SlamFM de lijst met kankergezwellen.
Die andere dame heeft wel een erg vies poesjequote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we trouwens Lady Gnagna nog
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we trouwens Lady Gnagna nog
Big Brother 5. Deelneemster Chantal, werkt nu bij de Party. Stond bekend om haar lach: gnagnagnaquote:
Godverdomme weer zo'n gedrocht. Dat wijf zou echt gewoon doodgeschoten moeten worden wegens misdaden tegen de goede smaak.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Haar volgende single in NL:
Wordt ook wel weer een hit gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |