quote:OMG 538: "Amsterdam leven jullie nog?
tuurlijk, maar wellicht was de zinskeuze nogal ongelukkig gekozen op dit momentquote:Op donderdag 30 april 2009 18:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik begrijp dat als je hier als een malle zit te f5-en het onpasselijk vindt. Maar die mensen daar worden er niet zo mee geconfronteerd en vieren gewoon een feestje.
Die denken echt niet bij elk woord wat ze uitkramen na. Zeker niet over die standaard artiesten kreten.
En Albert Verlinde moet helemaal zijn bek houden. Die valse nicht zei net doodleuk: "We weten nu tenminste hoe het smaakt, oranjebitter"quote:Tuurlijk, ik snap dat Gamma zoveel mogelijk mensen naar zijn winkels wil lokken en dat RTL4 ondanks de aanslag gewoon een zender blijft die zo veel mogelijk reclame wil uitzenden, maar dit is toch te walgelijk voor woorden.
Net, om 18.10 uur was de reclame erop van de Gamma met een gefakete stem van onze vorstin. "Klusgenoten, ik geef jullie 10% korting" Of zoiets dan. Zeer ongepast, letten die lui niet op daar ofzo?
Vind ik nog wel geestig. Jemig, je mag toch wel iets zeggen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef Djeez het volgende:
En Albert Verlinde moet helemaal zijn bek houden. Die valse nicht zei net doodleuk: "We weten nu tenminste hoe het smaakt, oranjebitter"
Natuurlijk een fout van RTL4, waar Gamma zelf natuurlijk niks aan kan doen. RTL 4 hoort volgens de algemene voorwaarden voor adverteerders aldaar 'Commercials die door actualiteiten of calamiteiten ongepast zijn' te schrappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:13 schreef Djeez het volgende:
Tuurlijk, ik snap dat Gamma zoveel mogelijk mensen naar zijn winkels wil lokken en dat RTL4 ondanks de aanslag gewoon een zender blijft die zo veel mogelijk reclame wil uitzenden, maar dit is toch te walgelijk voor woorden.
Net, om 18.10 uur was de reclame erop van de Gamma met een gefakete stem van onze vorstin. "Klusgenoten, ik geef jullie 10% korting" Of zoiets dan. Zeer ongepast, letten die lui niet op daar ofzo?
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
mogen mensen in de rest van het land geen feest vieren ? dan kunnen we het altijd wel laten, er gebeuren namelijk elke dag een heleboel nog ergere dingen in de hele wereld. de festiviteiten in andere steden en gemeenten door laten gaan betekent toch niet direct dat je het niet erg vind wat er gebeurd is. overhyped.
http://nightshade.nl/apeldoornbellen.jpg
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
Belachelijk, RTL gaat gewoon GTST uitzenden. Hoe respectloos zeg, kutzender
Tja GTST mag natuurlijk niet gemist worden he, GTSTquote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
Belachelijk, RTL gaat gewoon GTST uitzenden. Hoe respectloos zeg, kutzender
ik hoop dat jij een snelle pijnlijke dood sterft.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
mogen mensen in de rest van het land geen feest vieren ? dan kunnen we het altijd wel laten, er gebeuren namelijk elke dag een heleboel nog ergere dingen in de hele wereld. de festiviteiten in andere steden en gemeenten door laten gaan betekent toch niet direct dat je het niet erg vind wat er gebeurd is. overhyped.
http://nightshade.nl/apeldoornbellen.jpg
Kom! Laten we met z'n allen naar buiten gaan en mensen die fijn van het mooie weer zitten te genieten in elkaar meppen. Dat zal ze leren, de respectlozen! Er zijn mensen DOOD, ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
ik hoop dat jij een snelle pijnlijke dood sterft.
Nee, losgaan als een debiel is wel fatsoenlijk?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Kom! Laten we met z'n allen naar buiten gaan en mensen die fijn van het mooie weer zitten te genieten in elkaar meppen. Dat zal ze leren, de respectlozen! Er zijn mensen DOOD, ja!
Triest figuur.
Zo lang het niet in de directe omgeving van Apeldoorn of de betrokkenen is moeten mensen dat helemaal zelf weten. Dat er ergens iets ergs gebeurd is wil nog niet zeggen dat iedereen verplicht in z'n begrafenispak binnen moet gaan zitten. Het zou wat zijn...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Nee, losgaan als een debiel is wel fatsoenlijk?
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat het wel zo vriendelijk is om je een béétje in te houden als er dezelfde dag zoiets ergs gebeurt, al is het dan niet in je directe omgeving.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Zo lang het niet in de directe omgeving van Apeldoorn of de betrokkenen is moeten mensen dat helemaal zelf weten. Dat er ergens iets ergs gebeurd is wil nog niet zeggen dat iedereen verplicht in z'n begrafenispak binnen moet gaan zitten. Het zou wat zijn...![]()
Denk trouwens dat die mensen die nu in het ziekenhuis liggen of de schok proberen te verwerken wel wat anders aan hun hoofd hebben dan zich bezighouden met klagen over 'onfatsoenlijke' feestjes die ergens aan de andere kant van het land worden gehouden.
op dit moment sterft er iemand in Nederland... en jij dit gvd een beetje respectloos op internetquote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat het wel zo vriendelijk is om je een béétje in te houden als er dezelfde dag zoiets ergs gebeurt, al is het dan niet in je directe omgeving.
Dit zijn bullshitreacties. Moet ik het nog uitleggen? Goed dan, voor één keer: het verschil is dat het nu Koninginnedag is, en dat er zich een (al dan niet klein) drama heeft voltrokken dat direct gerelateerd is aan Koninginnedag, daarom is het niet meer dan redelijk om het al te uitbundig vieren van diezelfde feestdag enigszins in te dammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op dit moment sterft er iemand in Nederland... en jij dit gvd een beetje respectloos op internet
en nu weer iemand...
Fok! zou tot en met 5 mei op zwart moeten uit respect voor de slachtoffers. Schandalig, je gaan vermaken terwijl er mensen zijn doodgegaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op dit moment sterft er iemand in Nederland... en jij dit gvd een beetje respectloos op internet
en nu weer iemand...
*computer uitzetquote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Fok! zou tot en met 5 mei op zwart moeten uit respect voor de slachtoffers. Schandalig, je gaan vermaken terwijl er mensen zijn doodgegaan.
Als je het niet weet is er niets aan de hand. Als je het wéét is het onredelijk om als een malloot door te hossen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik was vandaag ook in Amsterdam om Koninginnedag te vieren, heb ook niks meegekregen van het geval in Apeldoorn. Kreeg het pas thuis te horen, dus ja, niet echt kwalijk te nemen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |