Ik wou net vragen waarop de TT sloegquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
Pim heeft maar één bal.
Eline vraagt of hij geen extra bal zou willen, als hij de 10.000 euro wint.
Pim: Nee, waarom? Zou jij dat wel doen dan?
Eline: Als ik een jongen was en ik had maar één bal.... ja!
Wat heeft een tarzan met P&P te maken?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Die gasten streamers zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kan mijn stem ook even verplaatst worden? Ik had al gestemd toen ik dit voorstel deed
beter juist. gisteren werd de sfeer aardig verpest door ze tijdens een spin-the-bottle spelletje de dagboeken te laten invullen. Er wordt erg goed naar de kijker geluisterd iig.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nu al? Terwijl er nog een hele (dronken?) avond staat te wachten..
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat heeft een tarzan met P&P te maken?
Ik weet niet waar jij je seksuele voorlichting hebt gekregen maar het zou me niets verbazen als jij een bordeel nog voor een mestput aanziet..![]()
Trouwens, ze hebben het nu zelfs over teabacking, dus zit ik er met niveau tarzan toch nog een beetje stijlvoller..
Lieke is WEL mooi en ook een schatje!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieke was NIET mooi, maar gewoon een kutwijf.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Danny het volgende:
Waarom trouwens maar 1x kunnen stemmen op een poll?
Lieke doet niet mee....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieke is WEL mooi en ook een schatje!
Ik zie niet in waarom eigenlijk. Ik denk dat die inkomsten erg welkom zijn. Zo nu en dan een gratis poll ok, maar verder zou ik het lekker betaald laten én bij betaalde polls ook meerdere keren stemmen mogelijk te maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Dottey het volgende:
zou in de ideeen bus al gegooit zijn :
op home pagina de pollen zonder credit stemmen weer actief maken?!
Ja, dat wel. Maar toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht. Dat hoeft niet tijdens een spin-the-bottle spelletje te zijn idd, maar gewoon vlak voordat ze gaan slapen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
beter juist. gisteren werd de sfeer aardig verpest door ze tijdens een spin-the-bottle spelletje de dagboeken te laten invullen. Er wordt erg goed naar de kijker geluisterd iig.
Dasn luiktr dat niet ,m,eer!1!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht. Dat hoeft niet tijdens een spin-the-bottle spelletje te zijn idd, maar gewoon vlak voordat ze gaan slapen.
> verkleedkledingquote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Wat willen jullie op dit moment in de bunker zien aan voorwerpen?
Het moet uiteraard wel haalbaar zijn.
sommigen doen er 10-20 minuten over. maal 8 bewoners. Dan ben je zo 2 a 3 uur verder.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht. Dat hoeft niet tijdens een spin-the-bottle spelletje te zijn idd, maar gewoon vlak voordat ze gaan slapen.
waarom was dat eerst gratis en nu niet meer zonder aankondiging?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom eigenlijk. Ik denk dat die inkomsten erg welkom zijn. Zo nu en dan een gratis poll ok, maar verder zou ik het lekker betaald laten én bij betaalde polls ook meerdere keren stemmen mogelijk te maken.
Lees jij die dagboeken?quote:
Dan typen ze wel erg traag, maar dan is het wel beter dat ze het nu doen ja. Tenslotte kunnen ze morgenmiddag nog altijd over deze avond typen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef Danny het volgende:
sommigen doen er 10-20 minuten over. maal 8 bewoners. Dan ben je zo 2 a 3 uur verder.
zodra je wilt stemmen krijg je netjes een popup. tenminste; ik welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
waarom was dat eerst gratis en nu niet meer zonder aankondiging?
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht.
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Nu ben ik het een beetje beu, laat ze de Apeldoorn beelden zien van RTL met al de lichamen eromheen, dan stoppen ze misschien met zeuren.
die misschien is een niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Nu ben ik het een beetje beu, laat ze de Apeldoorn beelden zien van RTL met al de lichamen eromheen, dan stoppen ze misschien met zeuren.
Hooguit een minuut gok ikquote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Supersoep het volgende:
renate heeft door hoe het ze het eea voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef snetje het volgende:
ah er valt weer iets te melden ...
Renate is alweer aan het schooieren .... als we nu met zijn allen collectief gaan slapen misschien krijgen we dan wat om te knabbelen....
Renate heeft al genoeg geknabbeld zo te zien, dus nee, niks gevenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef snetje het volgende:
ah er valt weer iets te melden ...
Renate is alweer aan het schooieren .... als we nu met zijn allen collectief gaan slapen misschien krijgen we dan wat om te knabbelen....
Alleen die van Elientjequote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Renate heeft al genoeg geknabbeld zo te zien
dan nu een poll mag Renate ook wat te knabbelen als de andere bunkerbewoners wat krijgen of Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
renate heeft door hoe het ze het eea voor elkaar krijgt
Ze hebben een brief gehad dat alles is afgelast voor hun met een persbericht erbij over het "ongeluk".quote:Op donderdag 30 april 2009 17:04 schreef Espabilado het volgende:
Zijn zij nu zo'n beetje de enige in NL die niet van het drama vandaag afweten? Of heeft de redactie ze geinformeerd om te voorkomen dat hun daar op de streams koninginnedag vieren met spelletjes als spijkerpoepen en dat dat ongepast over kan komen?
jij wilt dat ze weer naar Renate switchen ????quote:Op donderdag 30 april 2009 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Is er ook iemand anders in die bunker![]()
Gesprek boeit me niet echt
Heb ze net aangezwengeldquote:Op donderdag 30 april 2009 17:07 schreef snetje het volgende:
[..]
jij wilt dat ze weer naar Renate switchen ????
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand voor mij het NOS Journaal van 6 uur in goede kwaliteit opnemen en ergens online zetten?
Wat dacht je van http://www.nos.nl/nos/voorpagina/ en dan rechtsboven voor het laatste journaal kiezen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand voor mij het NOS Journaal van 6 uur in goede kwaliteit opnemen en ergens online zetten?
Je kan toch gewoon naar NOS.NL gaan en daar het laatste journaal bekijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Nee, het moet een aparte avi of wmv zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:18 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat dacht je van http://www.nos.nl/nos/voorpagina/ en dan rechtsboven voor het laatste journaal kiezen?
Is het nodig, of neem je hem van de nos site?quote:
Ja het is nodig.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het nodig, of neem je hem van de nos site?
Okquote:
Schokkende beelden.quote:
http://www.nos.nl/nos/voorpagina/quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Hier dan? http://player.omroep.nl/?aflID=4329874quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het moet een aparte avi of wmv zijn.
Ik hoop zo dat er streamers zijn die haar in het spel houden. Ze denkt dat ze zaterdag naar huis mag....laten zitten dat stomme wijf. Dan maar ¤2500,- minder voor de rest als ze alsnog besluit om te vertrekken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
Renate heeft het steeds over leuke tv maken
ze gaat er sowieso zaterdag uit, of ze eruit gestemd word of niet. ik denk dat ze daar goed aan doet, zeker omdat ze niet goed in haar vel zit.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Renate gaat ervan uit dat ze zaterdag weg gaat, maar dat is nog helemaal niet 100 procent zeker.
Er kan ook iemand anders als 8e eindigen.
Zou wel erg jammer zijn voor de rest.. En dan gaan er ineens 2 mensen uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er streamers zijn die haar in het spel houden. Ze denkt dat ze zaterdag naar huis mag....laten zitten dat stomme wijf. Dan maar ¤2500,- minder voor de rest als ze alsnog besluit om te vertrekken.
Okay, dat had ik gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze gaat er sowieso zaterdag uit, of ze eruit gestemd word of niet. ik denk dat ze daar goed aan doet, zeker omdat ze niet goed in haar vel zit.
Dan neem ik hem nu op van nos 24quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Dementor het volgende:
Hidi het mag ook het journaal van 5 uur zijn, als het maar in goede kwaliteit is.
Gewoon het hele item.
Maak je dan in ruil de polls goedkoper (1/4 of 1/2 credit)?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Dementor het volgende:
Hidi het mag ook het journaal van 5 uur zijn, als het maar in goede kwaliteit is.
Gewoon het hele item.
Top!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan neem ik hem nu op van nos 24
Wil je hem nog in een bepaald formaat hebben?
Inderdaad een vreemd contrast. Die beelden zien en dan vervolgens die zeikerds daar horen over gehakt rullen zonder boter..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie nu de ruwe beelden van rtl, heftig hoor
thx bq
Ze straalde dat al uit en de gesprekken en haar manier van reageren op de anderen spreken boekdelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, dat had ik gemist.
Lijkt mij ook beter, en ik hoop dat ze niet verder beschadigd raakt door de reacties op dit subforum.
Gewoon in wmv of avi als de kwaliteit maar goed te doen is.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan neem ik hem nu op van nos 24
Wil je hem nog in een bepaald formaat hebben?
Logisch, ze stinkt, dan zou ik ook smerig kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Een smerige blik van pestkopje Amber naar Renate toe.
Van FOK! uit valt er iig weinig bescherming te verwachten.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ze straalde dat al uit en de gesprekken en haar manier van reageren op de anderen spreken boekdelen.
ik hoop idd dat ze daardoor niet verder beschadigd raakt. ik hoop wel dat er nazorg vanuit de bunker voor haar geregelt is..
Sowieso onzin, ik rul gehakt altijd zonder boter of olie want zit genoeg vocht in. Maar ons verwende kinderen kunnen echt niets.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Inderdaad een vreemd contrast. Die beelden zien en dan vervolgens die zeikerds daar horen over gehakt rullen zonder boter..
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef evaxsis het volgende:
Ik zou niet willen dat een ongewassen ongestelde muts aan mijn eten komt, Ik begrijp Amber wel dat ze zo'n blik geeft aan Renate
Ik zou tegen beiden hebben gezegd, laat mij maar, ik doe het wel. En op de vraag waarom bovenstaande antwoorden.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef bbgirltje het volgende:
Wat is die Amber een vies wijf, zit aan der puisten te peuteren boven de pannen en dan wat van anderen zeggen
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef bbgirltje het volgende:
Wat is die Amber een vies wijf, zit aan der puisten te peuteren boven de pannen en dan wat van anderen zeggen
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef NrTH het volgende:
"Niet voor de knapste gaan, maar voor de makkelijkste"
Nou Jeroen.. maak je maar klaar om in een ongewassen bloederige doos te roeren
Een goede kapitein gaat ook door de rode zeequote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef NrTH het volgende:
"Niet voor de knapste gaan, maar voor de makkelijkste"
Nou Jeroen.. maak je maar klaar om in een ongewassen bloederige doos te roeren
Maar een verstandig kapitein wacht op beter weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Een goede kapitein gaat ook door de rode zee
3 man bewaking bij Renate ... om in de gaten te houden dat ze niet stiekem al wat eten naar binnen propt..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Pestkopje en roddeltrutje in gesprek.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar een verstandig kapitein wacht op beter weer.
Ik snap je niet, ik verberg niks en jij?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Espabilado het volgende:
Haha ben jij die ene vrouw uit Den Haag evaxsis?Oh nee kan niet, jij bent niet lelijk
In dit geval kun je beter een slechte kapitein zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar een verstandig kapitein wacht op beter weer.
Je kijkt toch de stream?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik snap je niet, ik verberg niks en jij?
ow sorry ik was even in de keukenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je kijkt toch de stream?
Bobby en Jeroen hadden het over mogelijke fans/groupies..
Dus Bobby zei zo van "laten we zeggen 10.000 kijkers, ongeveer 1000 fans de man, waarvan dan 2 in Den Haag, 1 daarvan is vrouw, en die is dan lelijk... nee"
Was dus gewoon een geintje van me schat. Inclusief compliment. Relax
Ja idd vieze puistenknijper die haar handen niet wastquote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef bbgirltje het volgende:
8*1000 = 8000quote:Op donderdag 30 april 2009 17:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je kijkt toch de stream?
Bobby en Jeroen hadden het over mogelijke fans/groupies..
Dus Bobby zei zo van "laten we zeggen 10.000 kijkers, ongeveer 1000 fans de man, waarvan dan 2 in Den Haag, 1 daarvan is vrouw, en die is dan lelijk... nee"
Was dus gewoon een geintje van me schat. Inclusief compliment. Relax
kan me best voorstellen dat het in een bunker koud/fris is!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef Day het volgende:
Is het echt zo koud daar, joh? Eline trekt steeds meer kleren aan.
Eline beweegt ook bijna niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wanneer zou Bobby Plofkop nou eindelijk al het proviand uit zijn wangen tevoorschijn toveren?
Nou ja, met iemand als Renate in de buurt kom je ook moeilijk aan het woord.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eline ziet er wel aardig uit maar ze is een dooie
Link zit in je PMquote:
het is 13 graden daarbinnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef Day het volgende:
Ik stem net en krijg: "je hebt al gestemd op vandaag niet"quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Supersoep het volgende:
Pim: ''Heeft iemand anders nog lichamelijke afwijkingen?''
Renate: ''Nee...''
Jeroen: ''Wel geestelijke.''
Zou even hun contactformuliertje gebruiken.. isch kleine diefstal zoquote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik stem net en krijg: "je hebt al gestemd op vandaag niet"![]()
a)dat heb ik niet
b)ze pakken evengoed een credit, hoewel ik blijkbaar al gestemd heb
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Supersoep het volgende:
Pim: ''Heeft iemand anders nog lichamelijke afwijkingen?''
Renate: ''Nee...''
Jeroen: ''Wel geestelijke.''
Dat is raar, geef het anders even door, staat onderaan de pagina.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik stem net en krijg: "je hebt al gestemd op vandaag niet"![]()
a)dat heb ik niet
b)ze pakken evengoed een credit, hoewel ik blijkbaar al gestemd heb
niemand durft daar bijna nog iets te zeggen ... ik heb het gevoel dat ze allemaal op hun teentjes lopen want stel je voor dat Renate het niet kan hebben en alsnog weg wil... zelfs Jeroen is een mak tam konijntje nuquote:Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef Rainesz het volgende:
Heb het niet de hel dag intens gevolgd,maar volgens mij nadat Peter gister een opmerking maakte over de grappen van jeroen.
is er vandaag minder,veel minder over sex geluld.
Ik krijg net door dat mijn lief m'n account misbruikt heeft, die mag met haarzelf spelen vanavondquote:Op donderdag 30 april 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is raar, geef het anders even door, staat onderaan de pagina.
Aparte straf welquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat mijn lief m'n account misbruikt heeft, die mag met haarzelf spelen vanavond
Maar punt b) blijft raar natuurlijk
Ik ben toch te lam om nog iets klaar te krijgenquote:
Het is een kamer zonder ramenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat het in een bunker koud/fris is!
Zie het als een kelder zonder ramen of iets dergelijks,daar is het ook altijd lekker fris in de zomers.
Aha, gemakzucht dusquote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben toch te lam om nog iets klaar te krijgen![]()
Dus mag ze het zelf doenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben toch te lam om nog iets klaar te krijgen![]()
^quote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef snetje het volgende:
Jeroen geeft Renate een tip : begin nooit weer aan zoiets!
Ja, maar bij mij dus nog een. Zelfde IPquote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, als je lief gestemd heeft gaat er een credit af, dus niet zo raar toch?
Als je lief al gestemd had dan zou je ook de resultaten moeten zien ipv nog een keer te kunnen stemmen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar bij bij dus nog een. Zelfde IP
Vraag eens of ze soms per ongeluk 2 keer op dat knopje gedrukt heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij dus nog een. Zelfde IP
Die kreeg ik idd na het stemmen, met de melding dat ik al gestemd had. minus 1 credit.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als je lief al gestemd had dan zou je ook de resultaten moeten zien ipv nog een keer te kunnen stemmen?
Maar het ergste is natuurlijk dat je gestemd hebt op: geen drankquote:Op donderdag 30 april 2009 18:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Die kreeg ik idd na het stemmen, met de melding dat ik al gestemd had. minus 1 credit.
Dat.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het ergste is natuurlijk dat je gestemd hebt op: geen drank
iddquote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het ergste is natuurlijk dat je gestemd hebt op: geen drank
nou, gehakt met (zout en) peper is echt stukken lekkerder!!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:20 schreef Eg_Wel het volgende:
Wat is toch die fascinatie met peper? Gehakt en daar móet dus peper in! Zonder peper is het niet lekker genoeg? Zoveel maakt dat toch niet uit?
Volgens mij ging ze op de bank staan en dat mag (blijkbaar) niet ^^quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat.
Wat gebeurde er met Eline net?
dat lijkt me ook inderdaad, dat dat niet magquote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze op de bank staan en dat mag (blijkbaar) niet ^^
Dat verklaart die opgeblazen kopquote:
Jeroen is zo aan het opscheppen geweest over zn rijkdom dat men blijkbaar geen cent meer aan hem wil besteden.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef Espabilado het volgende:
Renate is gewoon veels te nieuwsgierig er naar of 'de streamer' haar er uit stemt... ik denk dat ze ergens denkt van niet. Snap ook niet dat Jeroen nu ff laatste staat, ik kan me niet voorstellen dat ze er niet uitgestemd wordt
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen is zo aan het opscheppen geweest over zn rijkdom dat men blijkbaar geen cent meer aan hem wil besteden.
Hij heeft op Amber na de meeste stemmen in totaal meen ik... alleen een boel negatievequote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen is zo aan het opscheppen geweest over zn rijkdom dat men blijkbaar geen cent meer aan hem wil besteden.
ben je lekker mee danquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat mijn lief m'n account misbruikt heeft, die mag met haarzelf spelen vanavond
Maar punt b) blijft raar natuurlijk
Renate en Jeroen moeten blijven, Bobby en Eline moeten eruit. Veel te popiequote:Op donderdag 30 april 2009 18:57 schreef happyme28 het volgende:
Nou Jeroen heeft anders behoorlijk veel tegenstemmenIk vind 'm zeker niet de leukste, maar het zou voor het programma wel zonde zijn als hij er uit zou gaan ten gunste van Renate ....
Dus ik hoop wel dat Jeroen nog wat stemmen krijgt zodat hij Renate voorbij gaat.
Zou zeggen; begin te stemmenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:57 schreef happyme28 het volgende:
Nou Jeroen heeft anders behoorlijk veel tegenstemmenIk vind 'm zeker niet de leukste, maar het zou voor het programma wel zonde zijn als hij er uit zou gaan ten gunste van Renate ....
Dus ik hoop wel dat Jeroen nog wat stemmen krijgt zodat hij Renate voorbij gaat.
Jeroen staat nu op de 7e plaatsquote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef Espabilado het volgende:
Renate is gewoon veels te nieuwsgierig er naar of 'de streamer' haar er uit stemt... ik denk dat ze ergens denkt van niet. Snap ook niet dat Jeroen nu ff laatste staat, ik kan me niet voorstellen dat ze er niet uitgestemd wordt
schijt zij niet de gehele dag bagger?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat nu
We weten al af van haar cyclus, en nu ook nog haar stofwisseling![]()
Idd, dan had die buuf tenminste verlopig nog ff rustquote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef snetje het volgende:
Marilien denkt dat de achterban van Renate zelf er wel voor zal zorgen dat ze helemaal onderaan komt te staan ... was ik haar buuf geweest had ik haar helemaal naar 1 gestemd
Hm ja. Nou zo dan: men heeft er blijkbaar wel 20 cent voor over om hem onderaan de lijst te krijgen zodat ie eruit moet en geen kans maakt op de 10.000 equote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij heeft op Amber na de meeste stemmen in totaal meen ik... alleen een boel negatieveDus men heeft ironisch genoeg juist op 1 na het meeste geld aan hem uitgegeven
ciske de ratquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Jeroen eruit zien als een straatschoffie.
Natasia vond ik een vette 7 en Renate amper een 5 (als je uitgaat van 1 niet zo irritant en 10 meest irritant).quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
ik wilde eigenlijk renate er niet uit hebben, juist omdat ze erom vraagt, maar uiteindelijk mag het wmb wel want ze is zo mogelijk nog irritanter dan Natasia uit DGK (in ieder geval in ze minder schoon) en mijn hart is me lief...
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De drek die er bij anderen van onderen uit komt, dat komt bij haar vanuit haar mond
WTF, hij staat plotseling bovenaan in de Popo.quote:
ze gaat toch ...tenminste dat zegt ze ( je weet het maar nooit met zoneen ) dan zou ik het jammer vinden als ze niet als laatste staat en dat er dan 2 uitgaan .... dat gun ik zelfs Peter nog niet eensquote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
ik wilde eigenlijk renate er niet uit hebben, juist omdat ze erom vraagt, maar uiteindelijk mag het wmb wel want ze is zo mogelijk nog irritanter dan Natasia uit DGK (in ieder geval in ze minder schoon) en mijn hart is me lief...
Tsja, wat ze willen deert me niet. Dronken worden en hectische toestanden wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef lunareclipse het volgende:
Ze willen zelf ook zo graag drank
ik heb je uitgenodigd voor rummyquote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef Dottey het volgende:
ach jeroen zingt het al
ik zit in de bunker en ik wil maar naar huis!
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Zaterdagavond zijn we weer vrij![]()
![]()
Marrije!![]()
ohw ik zie hetquote:
PoekieRoekie doed haar best.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als TB nog een spellingsnazi nodig heeft, PM me maar
Dat vraag ik me dus ook af. Roken in het hokje?quote:
ja wel ik heb gewonnen, ga maar is kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw ik zie het![]()
die andere was toch nog niet klaar?
Gewoon aan tafel, maar wijselijk stilquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Roken in het hokje?
Er bestaat zoiets als SC.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
ohw ik zie het![]()
die andere was toch nog niet klaar?
Een vrouw, waarom verbaast mij dat niet? Het is dat er in de meeste gevallen Tetten aan zitten, dat maakt het nog een beetje de moeite waardquote:
Ja, ik wil dat kutwijf gewoon in beeld en niet stiekum rokend in het hokje.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef Danny het volgende:
WAT zegt Renate nou? Dat de streamers haar het GUNNEN dat ze eruit gaat?!?
Mijn god ik ben in staat voor 200 euro credits te kopen om haar ERIN te houden nu
Peters idee?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dottey het volgende:
ik moet zo hard lachen om handjeklap
super idee Peter!
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dottey het volgende:
ik moet zo hard lachen om handjeklap
super idee Peter!
Hij begon tegen Bobby, maar dat ging wel een stukje minder hardquote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Peters idee?
Slim van 'm om zelf niet mee te doen dan
het was al bikkelpim geworden.. daar hij maar 1 bal heeftquote:
hij begon juist met bobbyquote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Peters idee?
Slim van 'm om zelf niet mee te doen dan
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef D. het volgende:
Was er de afgelopen 4 uur nog iets de moeite waard om terug te lezen?
Nope,of je leest de streamverslagen. Ze schrijven daar niet voor niks.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef D. het volgende:
Was er de afgelopen 4 uur nog iets de moeite waard om terug te lezen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Het is echt stuivertje wisselen in de poll.
[ afbeelding ]
Wat een waanzin, die moeten juist blijven!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Het is echt stuivertje wisselen in de poll.
[ afbeelding ]
Precies. de 2 meest spraakmakende bewonersquote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Wat een waanzin, die moeten juist blijven!
Was me dat ook aan het bedenken. 9/11 werdt indd wel medegedeeld tdtquote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
In andere RLS kregen ze nooit nieuws mee toch? Behalve 9/11 ws als dat tijdens een RLS was...
Het is kennelijk toch meer DGK dan BBquote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
In andere RLS kregen ze nooit nieuws mee toch? Behalve 9/11 ws als dat tijdens een RLS was...
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef Juud79 het volgende:
Hidiho, namens de crew hartelijk bedankt voor je werk!
nou dat is alleen maar mooi dat ook zij worden geinformeerd !quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
Herman van Idols vergeten?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef lunareclipse het volgende:
Johan Vlemmix is wel de raarste verschijning die ik ken
Ja idd, van 1700 uur, die van 18 uur was een stukje korterquote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Espabilado het volgende:
Het is wel het extra lange nieuws zeg.
Uitleg voor het niet doorgaan van het wilhelmus is er wel duidelijker door.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef D. het volgende:
Ok, dit is ernstig, maar niet van landsbelang (of nog groter), dus deze berichtgeving is eigenlijk niet nodig.
Klopt, maar die verduidelijking is dus teveel van het 'goede'.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uitleg voor het niet doorgaan van het wilhelmus is er wel duidelijker door.
Dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef D. het volgende:
Ok, dit is ernstig, maar niet van landsbelang (of nog groter), dus deze berichtgeving is eigenlijk niet nodig.
Als je dit niet van landsbelag vindt, wat dan wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef D. het volgende:
Je weet niet wat landsbelang is?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Als je dit niet van landsbelag vindt, wat dan wel?
Wrs krijgen we Johan ook nog even in beeld.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef Spooky4u het volgende:
Berichtgeving ala, 'Aanslag op koninklijke familie' en verder niets zou ook wel leuker zijn geweest.
Als de koningin wordt doodgereden?quote:
ze zitten in de bunker van de grootste Oranje-fan ever!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |