quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Zaterdagavond zijn we weer vrij![]()
![]()
Marrije!![]()
ohw ik zie hetquote:
PoekieRoekie doed haar best.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als TB nog een spellingsnazi nodig heeft, PM me maar
Dat vraag ik me dus ook af. Roken in het hokje?quote:
ja wel ik heb gewonnen, ga maar is kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw ik zie het![]()
die andere was toch nog niet klaar?
Gewoon aan tafel, maar wijselijk stilquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Roken in het hokje?
Er bestaat zoiets als SC.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
ohw ik zie het![]()
die andere was toch nog niet klaar?
Een vrouw, waarom verbaast mij dat niet? Het is dat er in de meeste gevallen Tetten aan zitten, dat maakt het nog een beetje de moeite waardquote:
Ja, ik wil dat kutwijf gewoon in beeld en niet stiekum rokend in het hokje.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef Danny het volgende:
WAT zegt Renate nou? Dat de streamers haar het GUNNEN dat ze eruit gaat?!?
Mijn god ik ben in staat voor 200 euro credits te kopen om haar ERIN te houden nu
Peters idee?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dottey het volgende:
ik moet zo hard lachen om handjeklap
super idee Peter!
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dottey het volgende:
ik moet zo hard lachen om handjeklap
super idee Peter!
Hij begon tegen Bobby, maar dat ging wel een stukje minder hardquote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Peters idee?
Slim van 'm om zelf niet mee te doen dan
het was al bikkelpim geworden.. daar hij maar 1 bal heeftquote:
hij begon juist met bobbyquote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Peters idee?
Slim van 'm om zelf niet mee te doen dan
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef D. het volgende:
Was er de afgelopen 4 uur nog iets de moeite waard om terug te lezen?
Nope,of je leest de streamverslagen. Ze schrijven daar niet voor niks.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef D. het volgende:
Was er de afgelopen 4 uur nog iets de moeite waard om terug te lezen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Het is echt stuivertje wisselen in de poll.
[ afbeelding ]
Wat een waanzin, die moeten juist blijven!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Het is echt stuivertje wisselen in de poll.
[ afbeelding ]
Precies. de 2 meest spraakmakende bewonersquote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Wat een waanzin, die moeten juist blijven!
Was me dat ook aan het bedenken. 9/11 werdt indd wel medegedeeld tdtquote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
In andere RLS kregen ze nooit nieuws mee toch? Behalve 9/11 ws als dat tijdens een RLS was...
Het is kennelijk toch meer DGK dan BBquote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
In andere RLS kregen ze nooit nieuws mee toch? Behalve 9/11 ws als dat tijdens een RLS was...
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef Juud79 het volgende:
Hidiho, namens de crew hartelijk bedankt voor je werk!
nou dat is alleen maar mooi dat ook zij worden geinformeerd !quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
Herman van Idols vergeten?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef lunareclipse het volgende:
Johan Vlemmix is wel de raarste verschijning die ik ken
Ja idd, van 1700 uur, die van 18 uur was een stukje korterquote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Espabilado het volgende:
Het is wel het extra lange nieuws zeg.
Uitleg voor het niet doorgaan van het wilhelmus is er wel duidelijker door.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef D. het volgende:
Ok, dit is ernstig, maar niet van landsbelang (of nog groter), dus deze berichtgeving is eigenlijk niet nodig.
Klopt, maar die verduidelijking is dus teveel van het 'goede'.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uitleg voor het niet doorgaan van het wilhelmus is er wel duidelijker door.
Dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef D. het volgende:
Ok, dit is ernstig, maar niet van landsbelang (of nog groter), dus deze berichtgeving is eigenlijk niet nodig.
Als je dit niet van landsbelag vindt, wat dan wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef D. het volgende:
Je weet niet wat landsbelang is?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Als je dit niet van landsbelag vindt, wat dan wel?
Wrs krijgen we Johan ook nog even in beeld.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef Spooky4u het volgende:
Berichtgeving ala, 'Aanslag op koninklijke familie' en verder niets zou ook wel leuker zijn geweest.
Als de koningin wordt doodgereden?quote:
ze zitten in de bunker van de grootste Oranje-fan ever!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Espabilado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |