Hm ja. Nou zo dan: men heeft er blijkbaar wel 20 cent voor over om hem onderaan de lijst te krijgen zodat ie eruit moet en geen kans maakt op de 10.000 equote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij heeft op Amber na de meeste stemmen in totaal meen ik... alleen een boel negatieveDus men heeft ironisch genoeg juist op 1 na het meeste geld aan hem uitgegeven
ciske de ratquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Jeroen eruit zien als een straatschoffie.
Natasia vond ik een vette 7 en Renate amper een 5 (als je uitgaat van 1 niet zo irritant en 10 meest irritant).quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
ik wilde eigenlijk renate er niet uit hebben, juist omdat ze erom vraagt, maar uiteindelijk mag het wmb wel want ze is zo mogelijk nog irritanter dan Natasia uit DGK (in ieder geval in ze minder schoon) en mijn hart is me lief...
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De drek die er bij anderen van onderen uit komt, dat komt bij haar vanuit haar mond
WTF, hij staat plotseling bovenaan in de Popo.quote:
ze gaat toch ...tenminste dat zegt ze ( je weet het maar nooit met zoneen ) dan zou ik het jammer vinden als ze niet als laatste staat en dat er dan 2 uitgaan .... dat gun ik zelfs Peter nog niet eensquote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
ik wilde eigenlijk renate er niet uit hebben, juist omdat ze erom vraagt, maar uiteindelijk mag het wmb wel want ze is zo mogelijk nog irritanter dan Natasia uit DGK (in ieder geval in ze minder schoon) en mijn hart is me lief...
Tsja, wat ze willen deert me niet. Dronken worden en hectische toestanden wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef lunareclipse het volgende:
Ze willen zelf ook zo graag drank
ik heb je uitgenodigd voor rummyquote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef Dottey het volgende:
ach jeroen zingt het al
ik zit in de bunker en ik wil maar naar huis!
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Zaterdagavond zijn we weer vrij![]()
![]()
Marrije!![]()
ohw ik zie hetquote:
PoekieRoekie doed haar best.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als TB nog een spellingsnazi nodig heeft, PM me maar
Dat vraag ik me dus ook af. Roken in het hokje?quote:
ja wel ik heb gewonnen, ga maar is kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw ik zie het![]()
die andere was toch nog niet klaar?
Gewoon aan tafel, maar wijselijk stilquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Roken in het hokje?
Er bestaat zoiets als SC.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
ohw ik zie het![]()
die andere was toch nog niet klaar?
Een vrouw, waarom verbaast mij dat niet? Het is dat er in de meeste gevallen Tetten aan zitten, dat maakt het nog een beetje de moeite waardquote:
Ja, ik wil dat kutwijf gewoon in beeld en niet stiekum rokend in het hokje.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef Danny het volgende:
WAT zegt Renate nou? Dat de streamers haar het GUNNEN dat ze eruit gaat?!?
Mijn god ik ben in staat voor 200 euro credits te kopen om haar ERIN te houden nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |