Ik wou net vragen waarop de TT sloegquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
Pim heeft maar één bal.
Eline vraagt of hij geen extra bal zou willen, als hij de 10.000 euro wint.
Pim: Nee, waarom? Zou jij dat wel doen dan?
Eline: Als ik een jongen was en ik had maar één bal.... ja!
Wat heeft een tarzan met P&P te maken?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Die gasten streamers zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kan mijn stem ook even verplaatst worden? Ik had al gestemd toen ik dit voorstel deed
beter juist. gisteren werd de sfeer aardig verpest door ze tijdens een spin-the-bottle spelletje de dagboeken te laten invullen. Er wordt erg goed naar de kijker geluisterd iig.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nu al? Terwijl er nog een hele (dronken?) avond staat te wachten..
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat heeft een tarzan met P&P te maken?
Ik weet niet waar jij je seksuele voorlichting hebt gekregen maar het zou me niets verbazen als jij een bordeel nog voor een mestput aanziet..![]()
Trouwens, ze hebben het nu zelfs over teabacking, dus zit ik er met niveau tarzan toch nog een beetje stijlvoller..
Lieke is WEL mooi en ook een schatje!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieke was NIET mooi, maar gewoon een kutwijf.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Danny het volgende:
Waarom trouwens maar 1x kunnen stemmen op een poll?
Lieke doet niet mee....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieke is WEL mooi en ook een schatje!
Ik zie niet in waarom eigenlijk. Ik denk dat die inkomsten erg welkom zijn. Zo nu en dan een gratis poll ok, maar verder zou ik het lekker betaald laten én bij betaalde polls ook meerdere keren stemmen mogelijk te maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Dottey het volgende:
zou in de ideeen bus al gegooit zijn :
op home pagina de pollen zonder credit stemmen weer actief maken?!
Ja, dat wel. Maar toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht. Dat hoeft niet tijdens een spin-the-bottle spelletje te zijn idd, maar gewoon vlak voordat ze gaan slapen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
beter juist. gisteren werd de sfeer aardig verpest door ze tijdens een spin-the-bottle spelletje de dagboeken te laten invullen. Er wordt erg goed naar de kijker geluisterd iig.
Dasn luiktr dat niet ,m,eer!1!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht. Dat hoeft niet tijdens een spin-the-bottle spelletje te zijn idd, maar gewoon vlak voordat ze gaan slapen.
> verkleedkledingquote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Wat willen jullie op dit moment in de bunker zien aan voorwerpen?
Het moet uiteraard wel haalbaar zijn.
sommigen doen er 10-20 minuten over. maal 8 bewoners. Dan ben je zo 2 a 3 uur verder.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht. Dat hoeft niet tijdens een spin-the-bottle spelletje te zijn idd, maar gewoon vlak voordat ze gaan slapen.
waarom was dat eerst gratis en nu niet meer zonder aankondiging?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom eigenlijk. Ik denk dat die inkomsten erg welkom zijn. Zo nu en dan een gratis poll ok, maar verder zou ik het lekker betaald laten én bij betaalde polls ook meerdere keren stemmen mogelijk te maken.
Lees jij die dagboeken?quote:
Dan typen ze wel erg traag, maar dan is het wel beter dat ze het nu doen ja. Tenslotte kunnen ze morgenmiddag nog altijd over deze avond typen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef Danny het volgende:
sommigen doen er 10-20 minuten over. maal 8 bewoners. Dan ben je zo 2 a 3 uur verder.
zodra je wilt stemmen krijg je netjes een popup. tenminste; ik welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
waarom was dat eerst gratis en nu niet meer zonder aankondiging?
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
toch lijkt me een dagboek iets wat je eerder schrijft op het einde van een avond/nacht.
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Nu ben ik het een beetje beu, laat ze de Apeldoorn beelden zien van RTL met al de lichamen eromheen, dan stoppen ze misschien met zeuren.
die misschien is een niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Nu ben ik het een beetje beu, laat ze de Apeldoorn beelden zien van RTL met al de lichamen eromheen, dan stoppen ze misschien met zeuren.
Hooguit een minuut gok ikquote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Supersoep het volgende:
renate heeft door hoe het ze het eea voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef snetje het volgende:
ah er valt weer iets te melden ...
Renate is alweer aan het schooieren .... als we nu met zijn allen collectief gaan slapen misschien krijgen we dan wat om te knabbelen....
Renate heeft al genoeg geknabbeld zo te zien, dus nee, niks gevenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef snetje het volgende:
ah er valt weer iets te melden ...
Renate is alweer aan het schooieren .... als we nu met zijn allen collectief gaan slapen misschien krijgen we dan wat om te knabbelen....
Alleen die van Elientjequote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Renate heeft al genoeg geknabbeld zo te zien
dan nu een poll mag Renate ook wat te knabbelen als de andere bunkerbewoners wat krijgen of Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
renate heeft door hoe het ze het eea voor elkaar krijgt
Ze hebben een brief gehad dat alles is afgelast voor hun met een persbericht erbij over het "ongeluk".quote:Op donderdag 30 april 2009 17:04 schreef Espabilado het volgende:
Zijn zij nu zo'n beetje de enige in NL die niet van het drama vandaag afweten? Of heeft de redactie ze geinformeerd om te voorkomen dat hun daar op de streams koninginnedag vieren met spelletjes als spijkerpoepen en dat dat ongepast over kan komen?
jij wilt dat ze weer naar Renate switchen ????quote:Op donderdag 30 april 2009 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Is er ook iemand anders in die bunker![]()
Gesprek boeit me niet echt
Heb ze net aangezwengeldquote:Op donderdag 30 april 2009 17:07 schreef snetje het volgende:
[..]
jij wilt dat ze weer naar Renate switchen ????
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand voor mij het NOS Journaal van 6 uur in goede kwaliteit opnemen en ergens online zetten?
Wat dacht je van http://www.nos.nl/nos/voorpagina/ en dan rechtsboven voor het laatste journaal kiezen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand voor mij het NOS Journaal van 6 uur in goede kwaliteit opnemen en ergens online zetten?
Je kan toch gewoon naar NOS.NL gaan en daar het laatste journaal bekijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Nee, het moet een aparte avi of wmv zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:18 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat dacht je van http://www.nos.nl/nos/voorpagina/ en dan rechtsboven voor het laatste journaal kiezen?
Is het nodig, of neem je hem van de nos site?quote:
Ja het is nodig.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het nodig, of neem je hem van de nos site?
Okquote:
Schokkende beelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |