Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.quote:
Het is wat overdreven geïrriteerd gebracht ja, dat vind ik ook wel. Maar het is ook wel een béétje een suffe poll.quote:
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.
Ik moet er niet aan denken dat ze de hele dag gaan toepen als ze een spel kaarten krijgen.
mits er een poll komtquote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.
Als je haar eruit stemt!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat Renate weg? Sorry hoor, ik ben niet zo ingelezen geloof ik.
Yep, dat zou kunnen. Credits generen bedoel je toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.
Daar is al een poll over. BOOZ.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Wat willen jullie op dit moment in de bunker zien aan voorwerpen?
Het moet uiteraard wel haalbaar zijn.
You are in control.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat zou kunnen. Credits generen bedoel je toch?
Je kunt ook trivianten met alcoholquote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is al een poll over. BOOZ.
Gekoppeld aan zo'n spelletje waarbij je steeds meer gaat / moet zuipen.
Drank.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is al een poll over. BOOZ.
Gekoppeld aan zo'n spelletje waarbij je steeds meer gaat / moet zuipen.
een scouting opdracht,quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Zelfs zonder stemmen luisteren ze naar de streamers.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Gert het volgende:
"Ze entertainen zichzelf maar" is toegevoegd. Slim.
tamakotshiquote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Ik lees je vraag nu pas.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
nog even een vraagje, wanneer gaat dat 48 uur geen stromend water in??
En mag mijn stem voor "net als gisteren" dan verplaatst worden naar die derde optie?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
Dementor, die poll over het drinken, kan die aangepast worden? Er staat niet drinken, of net als gisteren. Nu zou ik ze graag willen laten drinken maar niet net als gisteren, maar véél meer. Dus als derde mogelijkheid: veel drank
Mc Donalds is ook slecht voerquote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef Gert het volgende:
Ze beginnen weer over Mc Donalds. Dat de streamers ze dat zou moeten gunnen.
Denken ze dat we allemaal Gekke Henkie heten of zo?
Na 10 dagen slecht voer gun ik ze best even iets, maar zéker niet nu al.
Komt goed Gert.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En mag mijn stem voor "net als gisteren" dan verplaatst worden naar die derde optie?
het bierspel ....quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
+1. Het staat er inmiddels bij.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
En mag mijn stem voor "net als gisteren" dan verplaatst worden naar die derde optie?
Maar geen hoofdpijn meer?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog steeds 30 credits te weinig.
quote:
Ze hebben het in ieder geval niet over plaspopjesquote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Die gasten zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..
Ik merk wel dat ik gisteren gedronken heb ja! Maar geen gierende koppijn of zo. Lekker bij bier gehouden, en af en toe een slokje wijn van jou.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen hoofdpijn meerParacetamol
![]()
En jij had jij een kater? Remlof niet trouwens.
Hintje van mijn kant: ik ben geen jaloers lelijk wijf...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent óf verliefd op haar, óf een jaloers lelijk wijf. Een tussenweg is niet mogelijk.
Dat was bij Dido ook al zo. En bij Lieke in DGK was het al niet anders..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt erop dat omdat Eline een mooie meid is er veel meer op haar gelet wordt. Alle kleine dingetjes worden aangegrepen om haar te bekritiseren.
Green eyed monster perhaps?
Tja... Waar hoop je op dan? Een diepte analyse van het complete werk van Nietzsche uiteengezet door Pim, Eline en Amber?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Die gasten zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..
Renate.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Tja... Waar hoop je op dan? Een diepte analyse van het complete werk van Nietzsche uiteengezet door Pim, Eline en Amber?
In de goeie ouwe BB-tijd waren ze nog zo creatief dat ze hun eigen spelletjes maakten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe poll.
[..]
Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.![]()
Ze zorgen maar voor hun eigen vermaak.
Lieke was spuuglelijk!!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was bij Dido ook al zo. En bij Lieke in DGK was het al niet anders..
Lieke was NIET mooi, maar gewoon een kutwijf.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was bij Dido ook al zo. En bij Lieke in DGK was het al niet anders..
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Gert het volgende:
Kunnen ALLE stemmen gewoon even op "ja veel drank erin" worden gezet?
Een tarzan is zeker niet haalbaar?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Die gasten streamers zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een tarzan is zeker niet haalbaar?![]()
![]()
Ik neem toch aan dat ze niet echt een break-out krijgen? Heel Nederland kapt de festiviteiten af en de mensen van wie beloofd is dat ze 25 dagen in complete afzondering zouden doorbrengen zouden dan naar buiten mogen om feest te vieren??quote:
Nu al? Terwijl er nog een hele (dronken?) avond staat te wachten..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
De telefoon. Ze moeten de dagboeken gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |