quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Danny het volgende:
Renate blijft tot zaterdag maar wil eruit gestemd worden. Ze wil dan wel van iedereen elke dag alle sigaretten.
(persoonlijke mening hieronder!)
Stem daarom op http://www.thebunkeronline.tv/home op 'sigaretten voor Renate (nee!!!)' en 'Volgende overtreding slaapkamerprotocol (sigaretten inleveren)' om haar lekker dwars te zitten. Ow, en een paar plus stemmen op renate zijn ook welkom
quote:
ontdekt ? zoneen weet precies hoe ze alle aandacht krijgtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Melin het volgende:
Mevrouw heeft ontdekt hoe ze alle aandacht heeft....
Moet je wel winnen natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, een paar sigaretten voor 2500 euro en een bewoner minder. Goeie deal.
Eensch, want zo ben je wel snel door je credits heen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Dottey het volgende:
waarom kosten ALLE polls ineens credits... dat kan je toch niet zomaar wijzigen steeds?
Mag wel ergens worden aangegeven. Nou dan houdt het nu op met stemmen voor mij!
ik houd het wel bij kijken van de stream.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef ditisHuub het volgende:
Heftige tijd voor een paar mensen in bunker, nu al.
Maar goed, zei ik na 2 dagen al, mensen gaan het heel zwaar krijgen. Het grootste wat onderschat wordt volgens mij door de streamers en de overlevers (maar die laatste zijn er keihard achtergekomen) is dat de ruimte zo beperkt is en geen afzonderingsplekken heeft.
Dat is killing, als wij tijdens een bezoek aan de villa van hoogwaardigheidsbekleders met zijn allen in de chill moesten wachten of met zijn allen in het kantoor riepen wij wel eens tegen elkaar dat het ergste zou zijn als je elkaar altijd zou zien. De camping was daarom ook zo ramp omdat je elkaar niet kon ontwijken.
Dat maakt de bunker enorm zwaar (en ook boeiend vind ik)
(btw heb gisteren een straatprijs uitgereikt tijdens de live show van Ik Hou van Holland, best lachen Gaston spelen)
had denk ik weinig medelijden met haar gehad, maar goed. Dit format is ervoor bedoeld om te zorgen dat mensen elkaar steunen, ipv elkaar tegenwerken. Maar lijkt erop dat de bedenkers te weinig rekening hebben gehouden met de menselijke natuur. Ons soort is niet veel beter dan ratten, sluit ons op en je ziet de slechtste kanten naar boven komenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch kan Renate blij zijn dat ze in de Bunker zit en niet in de Gouden Kooi... Daar had ze zichzelf waarschijnlijk na 20 minuten gillend van het dak gestort
met Huub achter der aan al binnen 5 minutenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch kan Renate blij zijn dat ze in de Bunker zit en niet in de Gouden Kooi... Daar had ze zichzelf waarschijnlijk na 20 minuten gillend van het dak gestort
Ik geloof best dat, dat zwaar is maar bij de genoemde persoon heeft het misschien ook te maken, met een zeer aparte kijk op het leven (hitler heeft geen zelfmoord gepleegd, osama bin laden is verzonnen, etc), en best uhh heftige moodswings.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef ditisHuub het volgende:
Heftige tijd voor een paar mensen in bunker, nu al.
Maar goed, zei ik na 2 dagen al, mensen gaan het heel zwaar krijgen. Het grootste wat onderschat wordt volgens mij door de streamers en de overlevers (maar die laatste zijn er keihard achtergekomen) is dat de ruimte zo beperkt is en geen afzonderingsplekken heeft.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef mazaru het volgende:
Johan Vlemminx in het nieuws over de aanslag de gebeurtenis
Inderdaad, ik heb het idee dat de redactie het experiment niet echt op het scherpst van de snede kan/wil voeren. Ergens is dat wel begrijpelijk, maar er wordt ook wat potentieel gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
had denk ik weinig medelijden met haar gehad, maar goed. Dit format is ervoor bedoeld om te zorgen dat mensen elkaar steunen, ipv elkaar tegenwerken. Maar lijkt erop dat de bedenkers te weinig rekening hebben gehouden met de menselijke natuur. Ons soort is niet veel beter dan ratten, sluit ons op en je ziet de slechtste kanten naar boven komen(soms daarnaast ook de beste, maar altijd de slechste)
Ooggetuige?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef NrTH het volgende:
En weer terug van m'n Koninginnedag hier in Apeldoorn.. bah..
yep ! en marielin is erg okquote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Kinga het volgende:
Nagelezen...
We hebben dus 2 kutwijven daar, Renate en Amber
Niet geweest nee. Ze is het nogquote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef Ravenna29 het volgende:
Is heb mezelf niet voor gek gezet.. Ik ben niet smerig geweest.
Tuurlijk niet Renate
Getver inderdaad. Waar stond je ?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef NrTH het volgende:
En weer terug van m'n Koninginnedag hier in Apeldoorn.. bah..
denk dat het eerste wat ze zal doen als ze thuis is, een hele warme en een lange douche nemenquote:
Gelukkig niet.quote:
ik vind dat je van te voren geinformeerd moet worden over de investering die je kiest in het programma te stoppen. Niet dat je ineens tot de verrassing komt dat het geld had gekost om een of ander l*llige poll in te vullen. Dan had je beter kunnen kiezen voor een plus of min te schenken aan iemand!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eensch, want zo ben je wel snel door je credits heen.
Waarschijnlijk te druk op het netwerkquote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Wel kut dat ik nog steeds mensen niet kan bereiken waarvan ik weet dat ze ook ergens stonden te kijken.
Maar is niet echt het topic hier voor geloof ik.
Zolang er onduidelijkheid is houd ik mijn 5 creditsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Dottey het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de instructies op de website.
Krijg vrij veel netwerk bezet idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te druk op het netwerk
Dat kan ik me heel goed voorstellen...was erg geschrokken toen ik het bericht las..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Damn wat ben ik blij dat ik niet in Apeldoorn was.
Nou nergens op stemmen dan...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang er onduidelijkheid is houd ik mijn 5 credits
renate kan voor tbo wel eens worden wat jaap en huub voor dgk waren.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dottey het volgende:
Opzich vind ik het plaatsen / selecteren van Renate best een slimme zet. Het geeft wat te babbelen en zorgt voor voldoende ophef! Als dat nieuws snel naar buiten gaat dan krijgt TBO weer meer naamsbekendheid![]()
Alleen wat het met haar doet als zij er uit komt (wat niet al te lang meer gaat duren)...
Ik hoop dat nazorg goed is geregeld voor haar.
Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....quote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen...was erg geschrokken toen ik het bericht las..
Idd, ik vraag me ook echt af hoe je zoiets afschuwelijks kan doen maargoed....quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....
Wat een klootzak.
Ja hier meewerken aan TBO is echt super.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me ook echt af hoe je zoiets afschuwelijks kan doen maargoed....
OT: Bevalt het meehelpen bij de redactie nog een beetje?
Cool dat je daar nu zit, vind ik nog steedsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja hier meewerken aan TBO is echt super.
Voor Jaap en Huub hadden sommige mensen sympathie. Ik denk niet dat veel mensen sympathie voor Renate hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
renate kan voor tbo wel eens worden wat jaap en huub voor dgk waren.
dat hoop ik ook, want makkelijk heeft ze het niet gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dottey het volgende:
Opzich vind ik het plaatsen / selecteren van Renate best een slimme zet. Het geeft wat te babbelen en zorgt voor voldoende ophef! Als dat nieuws snel naar buiten gaat dan krijgt TBO weer meer naamsbekendheid![]()
Alleen wat het met haar doet als zij er uit komt (wat niet al te lang meer gaat duren)...
Ik hoop dat nazorg goed is geregeld voor haar.
Moeilijk hebben ze het haar ook nog niet gemaakt. Gewoon een zwak persoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, want makkelijk heeft ze het niet gehad.
ik wilde juist mijn credits gaan gebruiken voor het stemmen op menen, niet de polletjesquote:
huub en jaap kwamen steeds in de media met hun volslaggen idiote actie`s waarna de reageerders/reaguurders/telegraaf leden een bak stront over hun heen gooide en er schande van spraken, maaar iedereen kende de gouden kooi wel, misschien dat veel mensen zoiets hadden van de gouden kooi dat is toch dat programma waar die afschuwelijke dingen gebeuren en die verkrachting en zo, maar ze kennen het programma dus wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor Jaap en Huub hadden sommige mensen sympathie. Ik denk niet dat veel mensen sympathie voor Renate hebben.
precies.. en negatieve aandacht trekt ook mensen. En die kunnen dan weer gaan stemmen en niet weten waar de credits heen gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
huub en jaap kwamen steeds in de media met hun volslaggen idiote actie`s waarna de reageerders/reaguurders/telegraaf leden een bak stront over hun heen gooide en er schande van spraken, maaar iedereen kende de gouden kooi wel, misschien dat veel mensen zoiets hadden van de gouden kooi dat is toch dat programma waar die afschuwelijke dingen gebeuren en die verkrachting en zo, maar ze kennen het programma dus wel.
negatieve aandacht, is ook aandacht
ik kan het mij niet goed voorstellen.. verfbommetjes naar de goudenkoets kan ik mij nog voorstellen. Maar een complete auto op een bus in te willen laten rijden. Dat gaat er niet helemaal bij mij in.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....
Wat een klootzak.
wij hebben dus een verkrachting nodig, kort om.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
precies.. en negatieve aandact trekt ook mensen. En die kunnen dan weer gaan stemmen en niet weten waar de credits heen gaan![]()
*lacht in vuistje*
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik wilde juist mijn credits gaan gebruiken voor het stemmen op menen, niet de polletjes
En mensen aan het lachen maken zei ze ook nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef blomst het volgende:
twee dagen nog leuke tv maken zegt renate
nou....quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
wij hebben dus een verkrachting nodig, kort om.![]()
![]()
![]()
maar de media pikt het niet op.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou....
ik vind dit al voorlopig negatief genoeg.
Iemand die zich zo zwak opstelt en alleen negatieve aandacht trekt. Vervolgens de sigaretjes opeist en ze allemaal achter elkaar wegpaft.
paar vage pogingen om te zingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef NrTH het volgende:
Zo..iedereen waarvan ik weet dat ze ook stonden te wachten voor de koningin eindelijk te pakken gehad, en geen gewonden tussen m'n bekenden![]()
Nu ga ik een biertje opentrekken, van de schrik bekomen en wachten tot iemand van jullie mij verteld wat ik hier heb gemist sinds vanochtend
nou ik ben een klein beetje van de mediaquote:
Het is super dat we zo betrokken worden en dat de streamer het nu echt kan bepalen. Maar als je per dag zo'n 15 credits nodig hebt aan polls dan mogen ze wel iets goedkoperquote:Op donderdag 30 april 2009 13:31 schreef Dementor het volgende:
Er staat weer een nieuwe poll online.
nee hoor, gewoon erin knallen met je commentaar op de streamsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je hier goedemorgen zeggen tegenwordig?![]()
snap ik, maar ook gisteren en eergisteren heb ik er geen media over gehoord.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou ik ben een klein beetje van de mediaDaar pikken wij het wel op.. maar ja.. nu moet het even op de weegschaal met de koninginnendagramp en wint het eventjes NIET.
Mooi, tnxquote:Op donderdag 30 april 2009 13:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
paar vage pogingen om te zingen.
Renate die het alweer opgeeft en aandacht trekt. Vervolgens met de peuken van de niet rokers, rokers er vandoor gaat! Je hebt een geweldig gedicht gemist over de flamoes van renate op fok![]()
verder not much dacht ik zo
gisteren en eergisteren was het ook nog steeds niet zo..... euh.. spannend.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:50 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
snap ik, maar ook gisteren en eergisteren heb ik er geen media over gehoord.
en toen was er geen aanslag.
your welcome.. ohw jah/ alle polls kosten nu ook credits.. dat is ook nieuw!quote:
Bram dan he! maar ja business is business geef hem eens ongelijk... het staat alleen lijnrecht tegen over het idee wat Bart voor ogen had ... "de kijker beslist" .... nog even en de kijker beslist helemaal niks meer ... de kijker zal gek zijn om voor elk wissewasje maar te gaan betalen .... voor het stemmen betalen oke! maar om nu voor elk polletje een credit in leveren gaat te ver...wat anderen dan weer schrijven dat je het moet gunnen om dit idee te ondersteunen gaat ook weer te ver ... ik ben kijkster een geen sponsorquote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
precies.. en negatieve aandacht trekt ook mensen. En die kunnen dan weer gaan stemmen en niet weten waar de credits heen gaan![]()
*lacht in vuistje*
ja moet je credits voor hebben , lukte mij net ook nietquote:Op donderdag 30 april 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
Moet je voor die onderste polls (koninginnedag, sigaretten voor renate, volgende overtreding slaapkamerprotocol) nu credits hebben of niet? Ik stem en klik op het pijltje maar er gebeurt niets.
JAH kost credits!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
Moet je voor die onderste polls (koninginnedag, sigaretten voor renate, volgende overtreding slaapkamerprotocol) nu credits hebben of niet? Ik stem en klik op het pijltje maar er gebeurt niets.
Nou moe, is alles nu op credits? Ik vraag me af hoeveel betrokken stemmers er dan overblijven.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja moet je credits voor hebben , lukte mij net ook niet
Het staat weer aan ja ^^quote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
your welcome.. ohw jah/ alle polls kosten nu ook credits.. dat is ook nieuw!
Fietsen voor bobby.. om het warm te krijgen! zodat hij zijn trui wint![]()
neem aan dat je nu weer kijkt
2 uurtjesquote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Susi het volgende:
Vijftig ? Dat is wel een paar uur idd
Dementor, het is nu al een paar keer gevraagd. Waarom moeten we betalen voor het stemmen op polls?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
Nieuwe poll online naar aanleiding van het incident in Apeldoorn.
Ja, dat vind ik dus ook.. ik ga echt niet mijn credits geven aan polls!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Bram dan he! maar ja business is business geef hem eens ongelijk... het staat alleen lijnrecht tegen over het idee wat Bart voor ogen had ... "de kijker beslist" .... nog even en de kijker beslist helemaal niks meer ... de kijker zal gek zijn om voor elk wissewasje maar te gaan betalen .... voor het stemmen betalen oke! maar om nu voor elk polletje een credit in leveren gaat te ver...wat anderen dan weer schrijven dat je het moet gunnen om dit idee te ondersteunen gaat ook weer te ver ... ik ben kijkster een geen sponsor![]()
hoor ik nu de brief voor Bobby ... "de kijkers hebben besloten" dat zal dan straks wel worden "de 2 kijkers die nog gestemd hebben, hebben besloten"
Invloed uitoefenen kost geld, je hoeft natuurlijk niet op iedere poll te stemmen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dementor, het is nu al een paar keer gevraagd. Waarom moeten we betalen voor het stemmen op polls?
Het schijnt geld te kosten dus ik post mijn mening hier wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
Nieuwe poll online naar aanleiding van het incident in Apeldoorn.
Zo halen jullie wel de interactiviteit eruit. Het voelt helemaal niet goed ervoor te moeten betalen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Invloed uitoefenen kost geld, je hoeft natuurlijk niet op iedere poll te stemmen.
Je kunt ook je credits bewaren tot er een poll langskomt waarvan jij denkt "hey dat is het waard!"
En ze nemen het niet zo serieus.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt geld te kosten dus ik post mijn mening hier wel.
Laat die Wilhelmus-wedstrijd maar varen.
Niet alleen vanwege Apeldoorn, ook omdat het niet om aan te horen is
Dat is dus nergens duidelijk gemaakt en is een beslissing die vandaag genomen is, want ik heb tot gisteren kunnen stemmen, zonder dat het me credits kostte.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Invloed uitoefenen kost geld, je hoeft natuurlijk niet op iedere poll te stemmen.
Je kunt ook je credits bewaren tot er een poll langskomt waarvan jij denkt "hey dat is het waard!"
idd dat je op control panel wel moet betalen voor duellen en weekopdrachten begrijp ik wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo halen jullie wel de interactiviteit eruit. Het voelt helemaal niet goed ervoor te moeten betalen.
ja dat ga ik vanaf nu ook doen credits bewaren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
je leest niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef blomst het volgende:
Waarom moet Bobby fietsen??
ik kan dat tot nu toe maar om de dag....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat ga ik vanaf nu ook doen credits bewaren.
en hoe zit dat met de boodschappen?? opeens ook minder te besteden?
omdat hij moet fietsen van "de kijker"quote:Op donderdag 30 april 2009 14:13 schreef blomst het volgende:
[..]
jawel, maar niet bij, en zie hem opeens fietsen.
zo'n 25 posts terug heb ik uitleg gegevenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:13 schreef blomst het volgende:
[..]
jawel, maar niet bij, en zie hem opeens fietsen.
nu welquote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef D. het volgende:
Voor hen die het niet meekregen.
Bobby wilde zijn trui.
De streamers hadden besloten dat dat goed was (54%) maar dan moest ie er wel wat voor doen.
79% heeft gekozen voor 50km fietsen.
Open sollicitatie ?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ook dat.
Er moet iemand 'serieus genomen' worden
Heb ik ook geen problemen mee, dan maar wat minder of geen invloedquote:Op donderdag 30 april 2009 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Invloed uitoefenen kost geld (22,5 eurocent), heb ik geen enkel probleem mee.
Het programma moet ook gefinancierd worden.
Dayquote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef Day het volgende:
Ik las net in de streamverslagen dat Amber benieuwd is wie er na Renate het pispaaltje wordt. Dat bevestigt dus mijn gedachte dat ze het erom doet, Renate naar beneden halen, zodat ze zelf niet het pispaaltje wordt. Nou dat heeft ze nu lekker voor elkaar dan, Renate wil weg en dat kost de winnaar dus 2500 euro of ze blijft en chanteert de boel. Dom kutwijf!
Hoop dat zij daarna aan de beurt is!
Renate is overigens net zo'n dom en VIES kutwijf!
quote:Ik had al gestemd maar nu zijn alle stemmen weer op nul, Hoe komt dit?
Dit wordt wekelijks gereset, let op, wij geven aan tot wanneer je kunt stemmen.
is het nu nog wel zinvol om ERGENS op te stemmen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees in de veelgestelde vragen dat de tellers elke week op nul gezet worden, dus het is niet zinvol op een overlever te stemmen, die ver aan kop staat.
[..]
Gertjequote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Day
Zowel Renate als Amber hebben ook mijn sympathie niet. Ik kan me wel vinden in je omschrijving van deze vrouwen.
en dat kost nog niksquote:Op donderdag 30 april 2009 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een programma-idee ingediend, onder het kopje "Amber zonder trui".
welke sigaretten rookt ze nu eigenlijk ? de al zo zielige voorraad van de anderen en het pakje van Marilien ?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Gert het volgende:
Zijn de sigaretten al van Renate afgepakt?
Sigaretten voor Renate?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee
»Ja 22%; 19 Votes
»Nee 72%; 63 Votes
Ik ben er nog niet uit. Maar leuker dan Renate en Amber sowiesó.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Gertje![]()
Ik vind Eline leuker dan Dido.
Ik dacht dat alles was afgelast ivm 'de aanslag'?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef pimmmetje het volgende:
vrijmarkt?
ze mogen de bunker dus uit?
de vrijmarkt poll staat er nog steeds, en zo ver ik de post van dementor goed lees word alleen het wilhelmus afgelast.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles was afgelast ivm 'de aanslag'?
Yep, die heeft ze opgeëist ivm het blijven tot zaterdag. Kutwijf.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef snetje het volgende:
welke sigaretten rookt ze nu eigenlijk ? de al zo zielige voorraad van de anderen en het pakje van Marilien ?
allesquote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die heeft ze opgeëist ivm het blijven tot zaterdag. Kutwijf.
Staat ook in de TT.![]()
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
@ Dementor: volgens mij werken die polls nòg beter als er een eindtijd bij staat.
hahha nu ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 30 april 2009 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is hij al opgehouden met zingen, want dan kan de MUTE eraf?
Omdat zij snel naar de kast rent als er een sirene klinktquote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef Marrije het volgende:
waarom leest renate telkens voor? ze kan het niet
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef D. het volgende:
Als de bewoners dadelijk ingelicht worden gaan ze natuurlijk een paar uur speculeren over de toedracht
Echt niet. Hij heeft eerder geprobeerd om op de route van de koningin te komen met zijn auto.quote:
de dader schijnt gezegd te hebben moedwillig door de stoet te hebben gereden, stond in het topic op fok onder nieuws, omroep gelderland cq frieslandquote:
Klopt, heb ik doorgegeven.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
@ Dementor: volgens mij werken die polls nòg beter als er een eindtijd bij staat.
Idd, wat een kutwijf.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
Renate heeft ze echt niet op een rijtje.... twee doden en 24 gewonden, en het eerste waarover zij begint is verdere aantasting van onze privacy.
2 keer inrijden op... daar doelde dat toch op? Hij reedt een keer in.. en vol gas door...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet. Hij heeft eerder geprobeerd om op de route van de koningin te komen met zijn auto.
Als ik een maker zou zijn, zou ik die polls net zo maken als het bij het op de bewoners stemmen.quote:
2 doden zijn er tot nu toe bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
Beequeen en Marrije, ik wacht liever op de feiten want er wordt momenteel wel erg veel gezegd (ook over het aantal doden bestaat nog geen consensus).
Het is behoorlijk tragisch... maar Eline leest onverstoord verder in haar blaadje.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
2 doden zijn er tot nu toe bevestigd.
1 kindje ook gewond...
echt zo triest.. stond je dan met je vaandeltje te zwaaien!
dat was omdat ik dat jaar was geboren idd een happeningquote:
ja dat viel mij ook ZOOOOOO op.. ja sneu zei ze.. blader de bladerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is behoorlijk tragisch... maar Eline leest onverstoord verder in haar blaadje.
En ik kreeg een waterkanon voor m'n flikkerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat was omdat ik dat jaar was geboren idd een happening![]()
ikke ikke ikke was toch de insteek?
Dat mag, maar ik hoorde het van een ooggetuige op tv.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
Beequeen en Marrije, ik wacht liever op de feiten want er wordt momenteel wel erg veel gezegd (ook over het aantal doden bestaat nog geen consensus).
Zou ze net als haar zus in een droomwereld leven?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook ZOOOOOO op.. ja sneu zei ze.. blader de blader
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Pek het volgende:
[..]
En ik kreeg een waterkanon voor m'n flikker
Ik vind het heerlijk me aan haar te ergerenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hoorde het van een ooggetuige op tv.
OnTopic maar weer. Mag Renate nu naar huis, ik kan dat mens niet meer horen.
zag je er dorstig uit?quote:
helaas zien we niet op dit fotootje dat ze in een blad zit te bladerenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Gert het volgende:
Eline is stuk van het gruwelijke nieuws over de aanslag
[ afbeelding ]
En de andere bewoners hebben het over olifanten en fietsen en of de kijker Mc Donalds voor ze wil bestellen, en leven een stuk méér mee dan Eline of zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
Eline leeft echt mee. Zo eet ze ook zag ik eergisteren.
[ afbeelding ]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze net als haar zus in een droomwereld leven?
morgen maar een brief bij de boodschappen dat er dit keer niet is gestemd op sigaretten aangezien de kijker ze niet alleen besteld voor Renatequote:
Niks, gevalletje per ongeluk op de verkeerde plek op de verkeerde tijdquote:
Ja dat zeg je goed, zoiets bedoelde ik ook: een prinsesje in haar eigen wereld.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?
Haar woorden waren dat ze alles heel "akelig" vind.Het woord stuk heeft ze niet gezegd.Dat ze het erg vind geloof ik trouwens wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Gert het volgende:
Eline is stuk van het gruwelijke nieuws over de aanslag
[ afbeelding ]
hahahaha... nou ben je lekker mee!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Niks, gevalletje per ongeluk op de verkeerde plek op de verkeerde tijd![]()
Blauwbrug, hier zat ik ergens tussen geklemd:
[ afbeelding ]
Maar nu weer ontopic
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef beequeen het volgende:
Tsja, als je de beelden niet gezien hebt staat het wrs verder van je af. Ze twijfelen zelfs aan de echtheid van het bericht. Rare lui.
Ik bedoelde het met een knipoog.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Haar woorden waren dat ze alles heel "akelig" vind.Het woord stuk heeft ze niet gezegd.Dat ze het erg vind geloof ik trouwens wel.
dan kijk ik toch schijnbaar anders ... bij het horen van het nieuws was ze toch echt aangeslagen ... ik irriteerde me meer aan Amber dit tijdens het voorlezen ff stond te grijnsen..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?
Idd. Je gaat er in eerste instantie vanuit dat je in de zeik genomen wordt in zo'n programma, zou ik ook denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.
Geef maar toe, je bent verliefd op het olijke meiske.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde het met een knipoog.
De andere bewoners maken er -net als zij- ook geen woord meer aan vuil en hebben het over ditjes en datjes. Dus ik vond het raar dat het alleen Eline aangerekend wordt dat ze niet met een diepbedroefd gezicht haar medeleven aan de slachtoffers prevelt.
Kom op zeg. Ik begrijp dat ze mindfucken maar dit verzin je toch niet? Ik vond de reacties gewoon vreemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Maanvis het volgende:
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.
Je bent óf verliefd op haar, óf een jaloers lelijk wijf. Een tussenweg is niet mogelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent verliefd op het olijke meiske.
quote:Het ultieme dagduel:
Pim versus Bobby
De meiden mogen ons ontharen (behalve hoofd). Tijdens het ontharen hebben we lange vingers in ons mond. Degene die de meeste lange vingers kapot heeft gebeten aan het einde heeft verloren en moet ook nog zijn hoofdhaar aan het tondeuse schenken (standje 1 a 2).
Ik mag toch hopen voor de andere bewoners dat ze dan voor de sigaretten kiestquote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
oke voorstel voor een nieuw duel ...
Renate tegen Amber en mocht Renate verliezen kan ze kiezen tussen of de sigaretten inleveren of der maandverband
Ik denk ook dat Eline het wel erg vind wat er is gebeurd.Zu trouwens heel raar zijn als"wie dan ook" dit berichtquote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dan kijk ik toch schijnbaar anders ... bij het horen van het nieuws was ze toch echt aangeslagen ... ik irriteerde me meer aan Amber dit tijdens het voorlezen ff stond te grijnsen..
Er loopt een poll, waarin de kijkers die willen dat die sigaretten SOWIESO van Renate worden afgepakt, ver in de meerderheid zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
oke voorstel voor een nieuw duel ...
Renate tegen Amber en mocht Renate verliezen kan ze kiezen tussen of de sigaretten inleveren of der maandverband
Ach, ik ben dan nog maar een dagje ongesteld. Dat kan best loslopen, ik douche overmorgen toch wel weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor de andere bewoners dat ze dan voor de sigaretten kiest
Ik heb ook op nee gestemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Er loopt een poll, waarin de kijkers die willen dat die sigaretten SOWIESO van Renate worden afgepakt, ver in de meerderheid zijn.
Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.quote:Vermaak?
Een spel kaarten
Dobbelstenen en fiches
Lijm en papier
Waarom zo negatief?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe poll.
[..]
Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.![]()
Ze zorgen maar voor hun eigen vermaak.
idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als dit zo doorgaat loopt het uit op een groot fiasco...
Renatequote:Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging om 13.000 mensen, niet om 30.000.
Omdat ik angstbeelden krijgquote:
Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.quote:
Het is wat overdreven geïrriteerd gebracht ja, dat vind ik ook wel. Maar het is ook wel een béétje een suffe poll.quote:
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.
Ik moet er niet aan denken dat ze de hele dag gaan toepen als ze een spel kaarten krijgen.
mits er een poll komtquote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.
Als je haar eruit stemt!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat Renate weg? Sorry hoor, ik ben niet zo ingelezen geloof ik.
Yep, dat zou kunnen. Credits generen bedoel je toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.
Daar is al een poll over. BOOZ.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Wat willen jullie op dit moment in de bunker zien aan voorwerpen?
Het moet uiteraard wel haalbaar zijn.
You are in control.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat zou kunnen. Credits generen bedoel je toch?
Je kunt ook trivianten met alcoholquote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is al een poll over. BOOZ.
Gekoppeld aan zo'n spelletje waarbij je steeds meer gaat / moet zuipen.
Drank.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is al een poll over. BOOZ.
Gekoppeld aan zo'n spelletje waarbij je steeds meer gaat / moet zuipen.
een scouting opdracht,quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Zelfs zonder stemmen luisteren ze naar de streamers.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Gert het volgende:
"Ze entertainen zichzelf maar" is toegevoegd. Slim.
tamakotshiquote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Ik lees je vraag nu pas.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
nog even een vraagje, wanneer gaat dat 48 uur geen stromend water in??
En mag mijn stem voor "net als gisteren" dan verplaatst worden naar die derde optie?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
Dementor, die poll over het drinken, kan die aangepast worden? Er staat niet drinken, of net als gisteren. Nu zou ik ze graag willen laten drinken maar niet net als gisteren, maar véél meer. Dus als derde mogelijkheid: veel drank
Mc Donalds is ook slecht voerquote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef Gert het volgende:
Ze beginnen weer over Mc Donalds. Dat de streamers ze dat zou moeten gunnen.
Denken ze dat we allemaal Gekke Henkie heten of zo?
Na 10 dagen slecht voer gun ik ze best even iets, maar zéker niet nu al.
Komt goed Gert.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En mag mijn stem voor "net als gisteren" dan verplaatst worden naar die derde optie?
het bierspel ....quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
+1. Het staat er inmiddels bij.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
En mag mijn stem voor "net als gisteren" dan verplaatst worden naar die derde optie?
Maar geen hoofdpijn meer?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog steeds 30 credits te weinig.
quote:
Ze hebben het in ieder geval niet over plaspopjesquote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Die gasten zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..
Ik merk wel dat ik gisteren gedronken heb ja! Maar geen gierende koppijn of zo. Lekker bij bier gehouden, en af en toe een slokje wijn van jou.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen hoofdpijn meerParacetamol
![]()
En jij had jij een kater? Remlof niet trouwens.
Hintje van mijn kant: ik ben geen jaloers lelijk wijf...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent óf verliefd op haar, óf een jaloers lelijk wijf. Een tussenweg is niet mogelijk.
Dat was bij Dido ook al zo. En bij Lieke in DGK was het al niet anders..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt erop dat omdat Eline een mooie meid is er veel meer op haar gelet wordt. Alle kleine dingetjes worden aangegrepen om haar te bekritiseren.
Green eyed monster perhaps?
Tja... Waar hoop je op dan? Een diepte analyse van het complete werk van Nietzsche uiteengezet door Pim, Eline en Amber?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Die gasten zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..
Renate.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Tja... Waar hoop je op dan? Een diepte analyse van het complete werk van Nietzsche uiteengezet door Pim, Eline en Amber?
In de goeie ouwe BB-tijd waren ze nog zo creatief dat ze hun eigen spelletjes maakten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe poll.
[..]
Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.![]()
Ze zorgen maar voor hun eigen vermaak.
Lieke was spuuglelijk!!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was bij Dido ook al zo. En bij Lieke in DGK was het al niet anders..
Lieke was NIET mooi, maar gewoon een kutwijf.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was bij Dido ook al zo. En bij Lieke in DGK was het al niet anders..
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Gert het volgende:
Kunnen ALLE stemmen gewoon even op "ja veel drank erin" worden gezet?
Een tarzan is zeker niet haalbaar?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
Die gasten streamers zijn het niveau van de kleuterschool nog nauwelijks ontstegen. Nu alweer het zoveelste poep- en piesgesprek..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een tarzan is zeker niet haalbaar?![]()
![]()
Ik neem toch aan dat ze niet echt een break-out krijgen? Heel Nederland kapt de festiviteiten af en de mensen van wie beloofd is dat ze 25 dagen in complete afzondering zouden doorbrengen zouden dan naar buiten mogen om feest te vieren??quote:
Nu al? Terwijl er nog een hele (dronken?) avond staat te wachten..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
De telefoon. Ze moeten de dagboeken gaan doen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
Dementor, die poll over het drinken, kan die aangepast worden? Er staat niet drinken, of net als gisteren. Nu zou ik ze graag willen laten drinken maar niet net als gisteren, maar véél meer. Dus als derde mogelijkheid: veel drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |