Haar woorden waren dat ze alles heel "akelig" vind.Het woord stuk heeft ze niet gezegd.Dat ze het erg vind geloof ik trouwens wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Gert het volgende:
Eline is stuk van het gruwelijke nieuws over de aanslag
[ afbeelding ]
hahahaha... nou ben je lekker mee!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Niks, gevalletje per ongeluk op de verkeerde plek op de verkeerde tijd![]()
Blauwbrug, hier zat ik ergens tussen geklemd:
[ afbeelding ]
Maar nu weer ontopic
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef beequeen het volgende:
Tsja, als je de beelden niet gezien hebt staat het wrs verder van je af. Ze twijfelen zelfs aan de echtheid van het bericht. Rare lui.
Ik bedoelde het met een knipoog.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Haar woorden waren dat ze alles heel "akelig" vind.Het woord stuk heeft ze niet gezegd.Dat ze het erg vind geloof ik trouwens wel.
dan kijk ik toch schijnbaar anders ... bij het horen van het nieuws was ze toch echt aangeslagen ... ik irriteerde me meer aan Amber dit tijdens het voorlezen ff stond te grijnsen..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?
Idd. Je gaat er in eerste instantie vanuit dat je in de zeik genomen wordt in zo'n programma, zou ik ook denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.
Geef maar toe, je bent verliefd op het olijke meiske.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde het met een knipoog.
De andere bewoners maken er -net als zij- ook geen woord meer aan vuil en hebben het over ditjes en datjes. Dus ik vond het raar dat het alleen Eline aangerekend wordt dat ze niet met een diepbedroefd gezicht haar medeleven aan de slachtoffers prevelt.
Kom op zeg. Ik begrijp dat ze mindfucken maar dit verzin je toch niet? Ik vond de reacties gewoon vreemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Maanvis het volgende:
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.
Je bent óf verliefd op haar, óf een jaloers lelijk wijf. Een tussenweg is niet mogelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent verliefd op het olijke meiske.
quote:Het ultieme dagduel:
Pim versus Bobby
De meiden mogen ons ontharen (behalve hoofd). Tijdens het ontharen hebben we lange vingers in ons mond. Degene die de meeste lange vingers kapot heeft gebeten aan het einde heeft verloren en moet ook nog zijn hoofdhaar aan het tondeuse schenken (standje 1 a 2).
Ik mag toch hopen voor de andere bewoners dat ze dan voor de sigaretten kiestquote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
oke voorstel voor een nieuw duel ...
Renate tegen Amber en mocht Renate verliezen kan ze kiezen tussen of de sigaretten inleveren of der maandverband
Ik denk ook dat Eline het wel erg vind wat er is gebeurd.Zu trouwens heel raar zijn als"wie dan ook" dit berichtquote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dan kijk ik toch schijnbaar anders ... bij het horen van het nieuws was ze toch echt aangeslagen ... ik irriteerde me meer aan Amber dit tijdens het voorlezen ff stond te grijnsen..
Er loopt een poll, waarin de kijkers die willen dat die sigaretten SOWIESO van Renate worden afgepakt, ver in de meerderheid zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
oke voorstel voor een nieuw duel ...
Renate tegen Amber en mocht Renate verliezen kan ze kiezen tussen of de sigaretten inleveren of der maandverband
Ach, ik ben dan nog maar een dagje ongesteld. Dat kan best loslopen, ik douche overmorgen toch wel weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor de andere bewoners dat ze dan voor de sigaretten kiest
Ik heb ook op nee gestemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Er loopt een poll, waarin de kijkers die willen dat die sigaretten SOWIESO van Renate worden afgepakt, ver in de meerderheid zijn.
Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.quote:Vermaak?
Een spel kaarten
Dobbelstenen en fiches
Lijm en papier
Waarom zo negatief?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe poll.
[..]
Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.![]()
Ze zorgen maar voor hun eigen vermaak.
idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als dit zo doorgaat loopt het uit op een groot fiasco...
Renatequote:Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging om 13.000 mensen, niet om 30.000.
Omdat ik angstbeelden krijgquote:
Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.quote:
Het is wat overdreven geïrriteerd gebracht ja, dat vind ik ook wel. Maar het is ook wel een béétje een suffe poll.quote:
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.
Ik moet er niet aan denken dat ze de hele dag gaan toepen als ze een spel kaarten krijgen.
mits er een poll komtquote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.
Als je haar eruit stemt!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat Renate weg? Sorry hoor, ik ben niet zo ingelezen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |