2 keer inrijden op... daar doelde dat toch op? Hij reedt een keer in.. en vol gas door...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet. Hij heeft eerder geprobeerd om op de route van de koningin te komen met zijn auto.
Als ik een maker zou zijn, zou ik die polls net zo maken als het bij het op de bewoners stemmen.quote:
2 doden zijn er tot nu toe bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
Beequeen en Marrije, ik wacht liever op de feiten want er wordt momenteel wel erg veel gezegd (ook over het aantal doden bestaat nog geen consensus).
Het is behoorlijk tragisch... maar Eline leest onverstoord verder in haar blaadje.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
2 doden zijn er tot nu toe bevestigd.
1 kindje ook gewond...
echt zo triest.. stond je dan met je vaandeltje te zwaaien!
dat was omdat ik dat jaar was geboren idd een happeningquote:
ja dat viel mij ook ZOOOOOO op.. ja sneu zei ze.. blader de bladerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is behoorlijk tragisch... maar Eline leest onverstoord verder in haar blaadje.
En ik kreeg een waterkanon voor m'n flikkerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat was omdat ik dat jaar was geboren idd een happening![]()
ikke ikke ikke was toch de insteek?
Dat mag, maar ik hoorde het van een ooggetuige op tv.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
Beequeen en Marrije, ik wacht liever op de feiten want er wordt momenteel wel erg veel gezegd (ook over het aantal doden bestaat nog geen consensus).
Zou ze net als haar zus in een droomwereld leven?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook ZOOOOOO op.. ja sneu zei ze.. blader de blader
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Pek het volgende:
[..]
En ik kreeg een waterkanon voor m'n flikker
Ik vind het heerlijk me aan haar te ergerenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hoorde het van een ooggetuige op tv.
OnTopic maar weer. Mag Renate nu naar huis, ik kan dat mens niet meer horen.
zag je er dorstig uit?quote:
helaas zien we niet op dit fotootje dat ze in een blad zit te bladerenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Gert het volgende:
Eline is stuk van het gruwelijke nieuws over de aanslag
[ afbeelding ]
En de andere bewoners hebben het over olifanten en fietsen en of de kijker Mc Donalds voor ze wil bestellen, en leven een stuk méér mee dan Eline of zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
Eline leeft echt mee. Zo eet ze ook zag ik eergisteren.
[ afbeelding ]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze net als haar zus in een droomwereld leven?
morgen maar een brief bij de boodschappen dat er dit keer niet is gestemd op sigaretten aangezien de kijker ze niet alleen besteld voor Renatequote:
Niks, gevalletje per ongeluk op de verkeerde plek op de verkeerde tijdquote:
Ja dat zeg je goed, zoiets bedoelde ik ook: een prinsesje in haar eigen wereld.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |