hahha nu ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 30 april 2009 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is hij al opgehouden met zingen, want dan kan de MUTE eraf?
Omdat zij snel naar de kast rent als er een sirene klinktquote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef Marrije het volgende:
waarom leest renate telkens voor? ze kan het niet
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef D. het volgende:
Als de bewoners dadelijk ingelicht worden gaan ze natuurlijk een paar uur speculeren over de toedracht
Echt niet. Hij heeft eerder geprobeerd om op de route van de koningin te komen met zijn auto.quote:
de dader schijnt gezegd te hebben moedwillig door de stoet te hebben gereden, stond in het topic op fok onder nieuws, omroep gelderland cq frieslandquote:
Klopt, heb ik doorgegeven.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
@ Dementor: volgens mij werken die polls nòg beter als er een eindtijd bij staat.
Idd, wat een kutwijf.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
Renate heeft ze echt niet op een rijtje.... twee doden en 24 gewonden, en het eerste waarover zij begint is verdere aantasting van onze privacy.
2 keer inrijden op... daar doelde dat toch op? Hij reedt een keer in.. en vol gas door...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet. Hij heeft eerder geprobeerd om op de route van de koningin te komen met zijn auto.
Als ik een maker zou zijn, zou ik die polls net zo maken als het bij het op de bewoners stemmen.quote:
2 doden zijn er tot nu toe bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
Beequeen en Marrije, ik wacht liever op de feiten want er wordt momenteel wel erg veel gezegd (ook over het aantal doden bestaat nog geen consensus).
Het is behoorlijk tragisch... maar Eline leest onverstoord verder in haar blaadje.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
2 doden zijn er tot nu toe bevestigd.
1 kindje ook gewond...
echt zo triest.. stond je dan met je vaandeltje te zwaaien!
dat was omdat ik dat jaar was geboren idd een happeningquote:
ja dat viel mij ook ZOOOOOO op.. ja sneu zei ze.. blader de bladerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is behoorlijk tragisch... maar Eline leest onverstoord verder in haar blaadje.
En ik kreeg een waterkanon voor m'n flikkerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat was omdat ik dat jaar was geboren idd een happening![]()
ikke ikke ikke was toch de insteek?
Dat mag, maar ik hoorde het van een ooggetuige op tv.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
Beequeen en Marrije, ik wacht liever op de feiten want er wordt momenteel wel erg veel gezegd (ook over het aantal doden bestaat nog geen consensus).
Zou ze net als haar zus in een droomwereld leven?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook ZOOOOOO op.. ja sneu zei ze.. blader de blader
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Pek het volgende:
[..]
En ik kreeg een waterkanon voor m'n flikker
Ik vind het heerlijk me aan haar te ergerenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hoorde het van een ooggetuige op tv.
OnTopic maar weer. Mag Renate nu naar huis, ik kan dat mens niet meer horen.
zag je er dorstig uit?quote:
helaas zien we niet op dit fotootje dat ze in een blad zit te bladerenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Gert het volgende:
Eline is stuk van het gruwelijke nieuws over de aanslag
[ afbeelding ]
En de andere bewoners hebben het over olifanten en fietsen en of de kijker Mc Donalds voor ze wil bestellen, en leven een stuk méér mee dan Eline of zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
Eline leeft echt mee. Zo eet ze ook zag ik eergisteren.
[ afbeelding ]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze net als haar zus in een droomwereld leven?
morgen maar een brief bij de boodschappen dat er dit keer niet is gestemd op sigaretten aangezien de kijker ze niet alleen besteld voor Renatequote:
Niks, gevalletje per ongeluk op de verkeerde plek op de verkeerde tijdquote:
Ja dat zeg je goed, zoiets bedoelde ik ook: een prinsesje in haar eigen wereld.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?
Haar woorden waren dat ze alles heel "akelig" vind.Het woord stuk heeft ze niet gezegd.Dat ze het erg vind geloof ik trouwens wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Gert het volgende:
Eline is stuk van het gruwelijke nieuws over de aanslag
[ afbeelding ]
hahahaha... nou ben je lekker mee!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Niks, gevalletje per ongeluk op de verkeerde plek op de verkeerde tijd![]()
Blauwbrug, hier zat ik ergens tussen geklemd:
[ afbeelding ]
Maar nu weer ontopic
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef beequeen het volgende:
Tsja, als je de beelden niet gezien hebt staat het wrs verder van je af. Ze twijfelen zelfs aan de echtheid van het bericht. Rare lui.
Ik bedoelde het met een knipoog.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Haar woorden waren dat ze alles heel "akelig" vind.Het woord stuk heeft ze niet gezegd.Dat ze het erg vind geloof ik trouwens wel.
dan kijk ik toch schijnbaar anders ... bij het horen van het nieuws was ze toch echt aangeslagen ... ik irriteerde me meer aan Amber dit tijdens het voorlezen ff stond te grijnsen..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Niet zo zeer "droom" imho. Maar inderdaad net als haar zus lijkt ze totaal ongevoelig voor dit soort berichten die haar niet direct raken. Schouders ophalen en verder, shit happens lijkt de insteek?
Idd. Je gaat er in eerste instantie vanuit dat je in de zeik genomen wordt in zo'n programma, zou ik ook denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.
Geef maar toe, je bent verliefd op het olijke meiske.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde het met een knipoog.
De andere bewoners maken er -net als zij- ook geen woord meer aan vuil en hebben het over ditjes en datjes. Dus ik vond het raar dat het alleen Eline aangerekend wordt dat ze niet met een diepbedroefd gezicht haar medeleven aan de slachtoffers prevelt.
Kom op zeg. Ik begrijp dat ze mindfucken maar dit verzin je toch niet? Ik vond de reacties gewoon vreemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Maanvis het volgende:
Niet raar. De bunker is een psychologisch experiment, dit kan best een onderdeel ervan zijn, zo zou mijn redenatie zijn als ik er zou zitten.
Je bent óf verliefd op haar, óf een jaloers lelijk wijf. Een tussenweg is niet mogelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent verliefd op het olijke meiske.
quote:Het ultieme dagduel:
Pim versus Bobby
De meiden mogen ons ontharen (behalve hoofd). Tijdens het ontharen hebben we lange vingers in ons mond. Degene die de meeste lange vingers kapot heeft gebeten aan het einde heeft verloren en moet ook nog zijn hoofdhaar aan het tondeuse schenken (standje 1 a 2).
Ik mag toch hopen voor de andere bewoners dat ze dan voor de sigaretten kiestquote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
oke voorstel voor een nieuw duel ...
Renate tegen Amber en mocht Renate verliezen kan ze kiezen tussen of de sigaretten inleveren of der maandverband
Ik denk ook dat Eline het wel erg vind wat er is gebeurd.Zu trouwens heel raar zijn als"wie dan ook" dit berichtquote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dan kijk ik toch schijnbaar anders ... bij het horen van het nieuws was ze toch echt aangeslagen ... ik irriteerde me meer aan Amber dit tijdens het voorlezen ff stond te grijnsen..
Er loopt een poll, waarin de kijkers die willen dat die sigaretten SOWIESO van Renate worden afgepakt, ver in de meerderheid zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
oke voorstel voor een nieuw duel ...
Renate tegen Amber en mocht Renate verliezen kan ze kiezen tussen of de sigaretten inleveren of der maandverband
Ach, ik ben dan nog maar een dagje ongesteld. Dat kan best loslopen, ik douche overmorgen toch wel weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor de andere bewoners dat ze dan voor de sigaretten kiest
Ik heb ook op nee gestemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Er loopt een poll, waarin de kijkers die willen dat die sigaretten SOWIESO van Renate worden afgepakt, ver in de meerderheid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |