Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.quote:Vermaak?
Een spel kaarten
Dobbelstenen en fiches
Lijm en papier
Waarom zo negatief?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe poll.
[..]
Waarom niet de optie "geen spelletjes". Nog even en ze zitten de hele dag spelletjes te doen.![]()
Ze zorgen maar voor hun eigen vermaak.
idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als dit zo doorgaat loopt het uit op een groot fiasco...
Renatequote:Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging om 13.000 mensen, niet om 30.000.
Omdat ik angstbeelden krijgquote:
Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.quote:
Het is wat overdreven geïrriteerd gebracht ja, dat vind ik ook wel. Maar het is ook wel een béétje een suffe poll.quote:
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks negatief. Ik moet gewoon denken aan DGK en het dominospel/schaakspel. Je zag de hele dag niks anders.
Ik moet er niet aan denken dat ze de hele dag gaan toepen als ze een spel kaarten krijgen.
mits er een poll komtquote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie kunnen het spel kaarten uiteraard ook weer uit de bunker laten halen.
Als je haar eruit stemt!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat Renate weg? Sorry hoor, ik ben niet zo ingelezen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |