2 uurtjesquote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Susi het volgende:
Vijftig ? Dat is wel een paar uur idd
Dementor, het is nu al een paar keer gevraagd. Waarom moeten we betalen voor het stemmen op polls?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
Nieuwe poll online naar aanleiding van het incident in Apeldoorn.
Ja, dat vind ik dus ook.. ik ga echt niet mijn credits geven aan polls!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Bram dan he! maar ja business is business geef hem eens ongelijk... het staat alleen lijnrecht tegen over het idee wat Bart voor ogen had ... "de kijker beslist" .... nog even en de kijker beslist helemaal niks meer ... de kijker zal gek zijn om voor elk wissewasje maar te gaan betalen .... voor het stemmen betalen oke! maar om nu voor elk polletje een credit in leveren gaat te ver...wat anderen dan weer schrijven dat je het moet gunnen om dit idee te ondersteunen gaat ook weer te ver ... ik ben kijkster een geen sponsor![]()
hoor ik nu de brief voor Bobby ... "de kijkers hebben besloten" dat zal dan straks wel worden "de 2 kijkers die nog gestemd hebben, hebben besloten"
Invloed uitoefenen kost geld, je hoeft natuurlijk niet op iedere poll te stemmen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dementor, het is nu al een paar keer gevraagd. Waarom moeten we betalen voor het stemmen op polls?
Het schijnt geld te kosten dus ik post mijn mening hier wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
Nieuwe poll online naar aanleiding van het incident in Apeldoorn.
Zo halen jullie wel de interactiviteit eruit. Het voelt helemaal niet goed ervoor te moeten betalen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Invloed uitoefenen kost geld, je hoeft natuurlijk niet op iedere poll te stemmen.
Je kunt ook je credits bewaren tot er een poll langskomt waarvan jij denkt "hey dat is het waard!"
En ze nemen het niet zo serieus.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt geld te kosten dus ik post mijn mening hier wel.
Laat die Wilhelmus-wedstrijd maar varen.
Niet alleen vanwege Apeldoorn, ook omdat het niet om aan te horen is
Dat is dus nergens duidelijk gemaakt en is een beslissing die vandaag genomen is, want ik heb tot gisteren kunnen stemmen, zonder dat het me credits kostte.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Invloed uitoefenen kost geld, je hoeft natuurlijk niet op iedere poll te stemmen.
Je kunt ook je credits bewaren tot er een poll langskomt waarvan jij denkt "hey dat is het waard!"
idd dat je op control panel wel moet betalen voor duellen en weekopdrachten begrijp ik wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo halen jullie wel de interactiviteit eruit. Het voelt helemaal niet goed ervoor te moeten betalen.
ja dat ga ik vanaf nu ook doen credits bewaren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
je leest niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef blomst het volgende:
Waarom moet Bobby fietsen??
ik kan dat tot nu toe maar om de dag....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat ga ik vanaf nu ook doen credits bewaren.
en hoe zit dat met de boodschappen?? opeens ook minder te besteden?
omdat hij moet fietsen van "de kijker"quote:Op donderdag 30 april 2009 14:13 schreef blomst het volgende:
[..]
jawel, maar niet bij, en zie hem opeens fietsen.
zo'n 25 posts terug heb ik uitleg gegevenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:13 schreef blomst het volgende:
[..]
jawel, maar niet bij, en zie hem opeens fietsen.
nu welquote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef D. het volgende:
Voor hen die het niet meekregen.
Bobby wilde zijn trui.
De streamers hadden besloten dat dat goed was (54%) maar dan moest ie er wel wat voor doen.
79% heeft gekozen voor 50km fietsen.
Open sollicitatie ?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ook dat.
Er moet iemand 'serieus genomen' worden
Heb ik ook geen problemen mee, dan maar wat minder of geen invloedquote:Op donderdag 30 april 2009 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Invloed uitoefenen kost geld (22,5 eurocent), heb ik geen enkel probleem mee.
Het programma moet ook gefinancierd worden.
Dayquote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef Day het volgende:
Ik las net in de streamverslagen dat Amber benieuwd is wie er na Renate het pispaaltje wordt. Dat bevestigt dus mijn gedachte dat ze het erom doet, Renate naar beneden halen, zodat ze zelf niet het pispaaltje wordt. Nou dat heeft ze nu lekker voor elkaar dan, Renate wil weg en dat kost de winnaar dus 2500 euro of ze blijft en chanteert de boel. Dom kutwijf!
Hoop dat zij daarna aan de beurt is!
Renate is overigens net zo'n dom en VIES kutwijf!
quote:Ik had al gestemd maar nu zijn alle stemmen weer op nul, Hoe komt dit?
Dit wordt wekelijks gereset, let op, wij geven aan tot wanneer je kunt stemmen.
is het nu nog wel zinvol om ERGENS op te stemmen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees in de veelgestelde vragen dat de tellers elke week op nul gezet worden, dus het is niet zinvol op een overlever te stemmen, die ver aan kop staat.
[..]
Gertjequote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Day
Zowel Renate als Amber hebben ook mijn sympathie niet. Ik kan me wel vinden in je omschrijving van deze vrouwen.
en dat kost nog niksquote:Op donderdag 30 april 2009 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een programma-idee ingediend, onder het kopje "Amber zonder trui".
welke sigaretten rookt ze nu eigenlijk ? de al zo zielige voorraad van de anderen en het pakje van Marilien ?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Gert het volgende:
Zijn de sigaretten al van Renate afgepakt?
Sigaretten voor Renate?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee
»Ja 22%; 19 Votes
»Nee 72%; 63 Votes
Ik ben er nog niet uit. Maar leuker dan Renate en Amber sowiesó.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Gertje![]()
Ik vind Eline leuker dan Dido.
Ik dacht dat alles was afgelast ivm 'de aanslag'?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef pimmmetje het volgende:
vrijmarkt?
ze mogen de bunker dus uit?
de vrijmarkt poll staat er nog steeds, en zo ver ik de post van dementor goed lees word alleen het wilhelmus afgelast.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles was afgelast ivm 'de aanslag'?
Yep, die heeft ze opgeëist ivm het blijven tot zaterdag. Kutwijf.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef snetje het volgende:
welke sigaretten rookt ze nu eigenlijk ? de al zo zielige voorraad van de anderen en het pakje van Marilien ?
allesquote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die heeft ze opgeëist ivm het blijven tot zaterdag. Kutwijf.
Staat ook in de TT.![]()
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
@ Dementor: volgens mij werken die polls nòg beter als er een eindtijd bij staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |