abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 13:25:01 #51
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_68527764
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Damn wat ben ik blij dat ik niet in Apeldoorn was.
Dat kan ik me heel goed voorstellen...was erg geschrokken toen ik het bericht las..
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_68527777
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef D. het volgende:

[..]

Zolang er onduidelijkheid is houd ik mijn 5 credits
Nou nergens op stemmen dan...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68527780
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dottey het volgende:
Opzich vind ik het plaatsen / selecteren van Renate best een slimme zet. Het geeft wat te babbelen en zorgt voor voldoende ophef! Als dat nieuws snel naar buiten gaat dan krijgt TBO weer meer naamsbekendheid

Alleen wat het met haar doet als zij er uit komt (wat niet al te lang meer gaat duren)...
Ik hoop dat nazorg goed is geregeld voor haar.
renate kan voor tbo wel eens worden wat jaap en huub voor dgk waren.
pi_68527799
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed voorstellen...was erg geschrokken toen ik het bericht las..
Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....
Wat een klootzak.
  donderdag 30 april 2009 @ 13:28:03 #55
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_68527855
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....
Wat een klootzak.
Idd, ik vraag me ook echt af hoe je zoiets afschuwelijks kan doen maargoed....

OT: Bevalt het meehelpen bij de redactie nog een beetje?
pi_68527913
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Idd, ik vraag me ook echt af hoe je zoiets afschuwelijks kan doen maargoed....

OT: Bevalt het meehelpen bij de redactie nog een beetje?
Ja hier meewerken aan TBO is echt super.
  donderdag 30 april 2009 @ 13:31:18 #57
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_68527968
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja hier meewerken aan TBO is echt super.
Cool dat je daar nu zit, vind ik nog steeds Het lijkt me ook een gezellige club mensen daar
pi_68527976
Er staat weer een nieuwe poll online.
  donderdag 30 april 2009 @ 13:32:26 #59
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68528001
Wat eens sukkels zeg. Je laten chanteren door Renate voor de sigaretten in ruil 2500 euro. Met als gevolg dat niemand nauwelijks nog durft te zeggen waar het op staat.

Erg opvallend hoe zij keer op keer 'opfleurt' wanneer ze in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze heeft nu volledige controle over de rest. Kan de rest dat 2 dagen lang accepteren? Ik denk het niet.

Daarbij remt dit het hele programma met al dat gezeik. Zullen streamers proberen haar misschien te laten blijven om d'r een hak te zetten met als gevolg dat een 'verkeerde' deelnemer moet vertrekken. Want in dat geval geloof ik niet dat labiele wicht zelf op zal stappen. En krijgen we volgende week weer hetzelfde gezeik.

Psychiatrische patienten hebben niets te zoeken in de bunkert.
  donderdag 30 april 2009 @ 13:32:51 #60
202348 Susi
Temple of Love
pi_68528018
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef pimmmetje het volgende:

[..]

renate kan voor tbo wel eens worden wat jaap en huub voor dgk waren.
Voor Jaap en Huub hadden sommige mensen sympathie. Ik denk niet dat veel mensen sympathie voor Renate hebben.
pi_68528027
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dottey het volgende:
Opzich vind ik het plaatsen / selecteren van Renate best een slimme zet. Het geeft wat te babbelen en zorgt voor voldoende ophef! Als dat nieuws snel naar buiten gaat dan krijgt TBO weer meer naamsbekendheid

Alleen wat het met haar doet als zij er uit komt (wat niet al te lang meer gaat duren)...
Ik hoop dat nazorg goed is geregeld voor haar.
dat hoop ik ook, want makkelijk heeft ze het niet gehad.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_68528068
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

dat hoop ik ook, want makkelijk heeft ze het niet gehad.
Moeilijk hebben ze het haar ook nog niet gemaakt. Gewoon een zwak persoon.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68528090
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nou nergens op stemmen dan...
ik wilde juist mijn credits gaan gebruiken voor het stemmen op menen, niet de polletjes
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_68528117
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef Susi het volgende:

[..]

Voor Jaap en Huub hadden sommige mensen sympathie. Ik denk niet dat veel mensen sympathie voor Renate hebben.
huub en jaap kwamen steeds in de media met hun volslaggen idiote actie`s waarna de reageerders/reaguurders/telegraaf leden een bak stront over hun heen gooide en er schande van spraken, maaar iedereen kende de gouden kooi wel, misschien dat veel mensen zoiets hadden van de gouden kooi dat is toch dat programma waar die afschuwelijke dingen gebeuren en die verkrachting en zo, maar ze kennen het programma dus wel.

negatieve aandacht, is ook aandacht
pi_68528180
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef pimmmetje het volgende:

[..]

huub en jaap kwamen steeds in de media met hun volslaggen idiote actie`s waarna de reageerders/reaguurders/telegraaf leden een bak stront over hun heen gooide en er schande van spraken, maaar iedereen kende de gouden kooi wel, misschien dat veel mensen zoiets hadden van de gouden kooi dat is toch dat programma waar die afschuwelijke dingen gebeuren en die verkrachting en zo, maar ze kennen het programma dus wel.

negatieve aandacht, is ook aandacht
precies.. en negatieve aandacht trekt ook mensen. En die kunnen dan weer gaan stemmen en niet weten waar de credits heen gaan
*lacht in vuistje*

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 30-04-2009 13:40:37 (typo) ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68528224
twee dagen nog leuke tv maken zegt renate
Goedemorgen :W
pi_68528225
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat een klootzak.
ik kan het mij niet goed voorstellen.. verfbommetjes naar de goudenkoets kan ik mij nog voorstellen. Maar een complete auto op een bus in te willen laten rijden. Dat gaat er niet helemaal bij mij in.
Wie weet is het wel een ongeluk, want de auto was al beschadigd en leek wel controle kwijt te zijn.
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 13:40:08 #68
18653 crew  D.
pi_68528228
Zit Renate nu aan één stuk door te roken
pi_68528251
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

precies.. en negatieve aandact trekt ook mensen. En die kunnen dan weer gaan stemmen en niet weten waar de credits heen gaan
*lacht in vuistje*
wij hebben dus een verkrachting nodig, kort om.
pi_68528286
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

ik wilde juist mijn credits gaan gebruiken voor het stemmen op menen, niet de polletjes

ja dat is denk ik nu ook verstandiger.
Met die stemmen voor of tegen maak je nu het grootste verschil.
Aan de hand van die stemmen gaan er ook mensen uit.
  donderdag 30 april 2009 @ 13:42:18 #71
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68528309
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef blomst het volgende:
twee dagen nog leuke tv maken zegt renate
En mensen aan het lachen maken zei ze ook nog.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68528319
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef D. het volgende:
Zit Renate nu aan één stuk door te roken
Ze pakt de peukjes van Marielin mee.
pi_68528321
Zo..iedereen waarvan ik weet dat ze ook stonden te wachten voor de koningin eindelijk te pakken gehad, en geen gewonden tussen m'n bekenden
Nu ga ik een biertje opentrekken, van de schrik bekomen en wachten tot iemand van jullie mij verteld wat ik hier heb gemist sinds vanochtend
pi_68528366
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef pimmmetje het volgende:

[..]

wij hebben dus een verkrachting nodig, kort om.
nou....
ik vind dit al voorlopig negatief genoeg.
Iemand die zich zo zwak opstelt en alleen negatieve aandacht trekt. Vervolgens de sigaretjes opeist en ze allemaal achter elkaar wegpaft.
pi_68528373
Aha, op Bed liggen mag nu ondertussen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')