Dat kan ik me heel goed voorstellen...was erg geschrokken toen ik het bericht las..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Damn wat ben ik blij dat ik niet in Apeldoorn was.
Nou nergens op stemmen dan...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang er onduidelijkheid is houd ik mijn 5 credits
renate kan voor tbo wel eens worden wat jaap en huub voor dgk waren.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dottey het volgende:
Opzich vind ik het plaatsen / selecteren van Renate best een slimme zet. Het geeft wat te babbelen en zorgt voor voldoende ophef! Als dat nieuws snel naar buiten gaat dan krijgt TBO weer meer naamsbekendheid![]()
Alleen wat het met haar doet als zij er uit komt (wat niet al te lang meer gaat duren)...
Ik hoop dat nazorg goed is geregeld voor haar.
Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....quote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen...was erg geschrokken toen ik het bericht las..
Idd, ik vraag me ook echt af hoe je zoiets afschuwelijks kan doen maargoed....quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....
Wat een klootzak.
Ja hier meewerken aan TBO is echt super.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me ook echt af hoe je zoiets afschuwelijks kan doen maargoed....
OT: Bevalt het meehelpen bij de redactie nog een beetje?
Cool dat je daar nu zit, vind ik nog steedsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja hier meewerken aan TBO is echt super.
Voor Jaap en Huub hadden sommige mensen sympathie. Ik denk niet dat veel mensen sympathie voor Renate hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
renate kan voor tbo wel eens worden wat jaap en huub voor dgk waren.
dat hoop ik ook, want makkelijk heeft ze het niet gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef Dottey het volgende:
Opzich vind ik het plaatsen / selecteren van Renate best een slimme zet. Het geeft wat te babbelen en zorgt voor voldoende ophef! Als dat nieuws snel naar buiten gaat dan krijgt TBO weer meer naamsbekendheid![]()
Alleen wat het met haar doet als zij er uit komt (wat niet al te lang meer gaat duren)...
Ik hoop dat nazorg goed is geregeld voor haar.
Moeilijk hebben ze het haar ook nog niet gemaakt. Gewoon een zwak persoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, want makkelijk heeft ze het niet gehad.
ik wilde juist mijn credits gaan gebruiken voor het stemmen op menen, niet de polletjesquote:
huub en jaap kwamen steeds in de media met hun volslaggen idiote actie`s waarna de reageerders/reaguurders/telegraaf leden een bak stront over hun heen gooide en er schande van spraken, maaar iedereen kende de gouden kooi wel, misschien dat veel mensen zoiets hadden van de gouden kooi dat is toch dat programma waar die afschuwelijke dingen gebeuren en die verkrachting en zo, maar ze kennen het programma dus wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor Jaap en Huub hadden sommige mensen sympathie. Ik denk niet dat veel mensen sympathie voor Renate hebben.
precies.. en negatieve aandacht trekt ook mensen. En die kunnen dan weer gaan stemmen en niet weten waar de credits heen gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
huub en jaap kwamen steeds in de media met hun volslaggen idiote actie`s waarna de reageerders/reaguurders/telegraaf leden een bak stront over hun heen gooide en er schande van spraken, maaar iedereen kende de gouden kooi wel, misschien dat veel mensen zoiets hadden van de gouden kooi dat is toch dat programma waar die afschuwelijke dingen gebeuren en die verkrachting en zo, maar ze kennen het programma dus wel.
negatieve aandacht, is ook aandacht
ik kan het mij niet goed voorstellen.. verfbommetjes naar de goudenkoets kan ik mij nog voorstellen. Maar een complete auto op een bus in te willen laten rijden. Dat gaat er niet helemaal bij mij in.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zou die bestuurder toch direct uit zijn wagen trekken en ophangen aan de naald....
Wat een klootzak.
wij hebben dus een verkrachting nodig, kort om.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
precies.. en negatieve aandact trekt ook mensen. En die kunnen dan weer gaan stemmen en niet weten waar de credits heen gaan![]()
*lacht in vuistje*
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik wilde juist mijn credits gaan gebruiken voor het stemmen op menen, niet de polletjes
En mensen aan het lachen maken zei ze ook nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef blomst het volgende:
twee dagen nog leuke tv maken zegt renate
nou....quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
wij hebben dus een verkrachting nodig, kort om.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |