quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Danny het volgende:
Renate blijft tot zaterdag maar wil eruit gestemd worden. Ze wil dan wel van iedereen elke dag alle sigaretten.
(persoonlijke mening hieronder!)
Stem daarom op http://www.thebunkeronline.tv/home op 'sigaretten voor Renate (nee!!!)' en 'Volgende overtreding slaapkamerprotocol (sigaretten inleveren)' om haar lekker dwars te zitten. Ow, en een paar plus stemmen op renate zijn ook welkom
quote:
ontdekt ? zoneen weet precies hoe ze alle aandacht krijgtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Melin het volgende:
Mevrouw heeft ontdekt hoe ze alle aandacht heeft....
Moet je wel winnen natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, een paar sigaretten voor 2500 euro en een bewoner minder. Goeie deal.
Eensch, want zo ben je wel snel door je credits heen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Dottey het volgende:
waarom kosten ALLE polls ineens credits... dat kan je toch niet zomaar wijzigen steeds?
Mag wel ergens worden aangegeven. Nou dan houdt het nu op met stemmen voor mij!
ik houd het wel bij kijken van de stream.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef ditisHuub het volgende:
Heftige tijd voor een paar mensen in bunker, nu al.
Maar goed, zei ik na 2 dagen al, mensen gaan het heel zwaar krijgen. Het grootste wat onderschat wordt volgens mij door de streamers en de overlevers (maar die laatste zijn er keihard achtergekomen) is dat de ruimte zo beperkt is en geen afzonderingsplekken heeft.
Dat is killing, als wij tijdens een bezoek aan de villa van hoogwaardigheidsbekleders met zijn allen in de chill moesten wachten of met zijn allen in het kantoor riepen wij wel eens tegen elkaar dat het ergste zou zijn als je elkaar altijd zou zien. De camping was daarom ook zo ramp omdat je elkaar niet kon ontwijken.
Dat maakt de bunker enorm zwaar (en ook boeiend vind ik)
(btw heb gisteren een straatprijs uitgereikt tijdens de live show van Ik Hou van Holland, best lachen Gaston spelen)
had denk ik weinig medelijden met haar gehad, maar goed. Dit format is ervoor bedoeld om te zorgen dat mensen elkaar steunen, ipv elkaar tegenwerken. Maar lijkt erop dat de bedenkers te weinig rekening hebben gehouden met de menselijke natuur. Ons soort is niet veel beter dan ratten, sluit ons op en je ziet de slechtste kanten naar boven komenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch kan Renate blij zijn dat ze in de Bunker zit en niet in de Gouden Kooi... Daar had ze zichzelf waarschijnlijk na 20 minuten gillend van het dak gestort
met Huub achter der aan al binnen 5 minutenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch kan Renate blij zijn dat ze in de Bunker zit en niet in de Gouden Kooi... Daar had ze zichzelf waarschijnlijk na 20 minuten gillend van het dak gestort
Ik geloof best dat, dat zwaar is maar bij de genoemde persoon heeft het misschien ook te maken, met een zeer aparte kijk op het leven (hitler heeft geen zelfmoord gepleegd, osama bin laden is verzonnen, etc), en best uhh heftige moodswings.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef ditisHuub het volgende:
Heftige tijd voor een paar mensen in bunker, nu al.
Maar goed, zei ik na 2 dagen al, mensen gaan het heel zwaar krijgen. Het grootste wat onderschat wordt volgens mij door de streamers en de overlevers (maar die laatste zijn er keihard achtergekomen) is dat de ruimte zo beperkt is en geen afzonderingsplekken heeft.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef mazaru het volgende:
Johan Vlemminx in het nieuws over de aanslag de gebeurtenis
Inderdaad, ik heb het idee dat de redactie het experiment niet echt op het scherpst van de snede kan/wil voeren. Ergens is dat wel begrijpelijk, maar er wordt ook wat potentieel gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
had denk ik weinig medelijden met haar gehad, maar goed. Dit format is ervoor bedoeld om te zorgen dat mensen elkaar steunen, ipv elkaar tegenwerken. Maar lijkt erop dat de bedenkers te weinig rekening hebben gehouden met de menselijke natuur. Ons soort is niet veel beter dan ratten, sluit ons op en je ziet de slechtste kanten naar boven komen(soms daarnaast ook de beste, maar altijd de slechste)
Ooggetuige?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef NrTH het volgende:
En weer terug van m'n Koninginnedag hier in Apeldoorn.. bah..
yep ! en marielin is erg okquote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Kinga het volgende:
Nagelezen...
We hebben dus 2 kutwijven daar, Renate en Amber
Niet geweest nee. Ze is het nogquote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef Ravenna29 het volgende:
Is heb mezelf niet voor gek gezet.. Ik ben niet smerig geweest.
Tuurlijk niet Renate
Getver inderdaad. Waar stond je ?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef NrTH het volgende:
En weer terug van m'n Koninginnedag hier in Apeldoorn.. bah..
denk dat het eerste wat ze zal doen als ze thuis is, een hele warme en een lange douche nemenquote:
Gelukkig niet.quote:
ik vind dat je van te voren geinformeerd moet worden over de investering die je kiest in het programma te stoppen. Niet dat je ineens tot de verrassing komt dat het geld had gekost om een of ander l*llige poll in te vullen. Dan had je beter kunnen kiezen voor een plus of min te schenken aan iemand!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eensch, want zo ben je wel snel door je credits heen.
Waarschijnlijk te druk op het netwerkquote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Wel kut dat ik nog steeds mensen niet kan bereiken waarvan ik weet dat ze ook ergens stonden te kijken.
Maar is niet echt het topic hier voor geloof ik.
Zolang er onduidelijkheid is houd ik mijn 5 creditsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Dottey het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de instructies op de website.
Krijg vrij veel netwerk bezet idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te druk op het netwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |