Tuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand voor mij het NOS Journaal van 6 uur in goede kwaliteit opnemen en ergens online zetten?
Wat dacht je van http://www.nos.nl/nos/voorpagina/ en dan rechtsboven voor het laatste journaal kiezen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand voor mij het NOS Journaal van 6 uur in goede kwaliteit opnemen en ergens online zetten?
Je kan toch gewoon naar NOS.NL gaan en daar het laatste journaal bekijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Nee, het moet een aparte avi of wmv zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:18 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat dacht je van http://www.nos.nl/nos/voorpagina/ en dan rechtsboven voor het laatste journaal kiezen?
Is het nodig, of neem je hem van de nos site?quote:
Ja het is nodig.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het nodig, of neem je hem van de nos site?
Okquote:
Schokkende beelden.quote:
http://www.nos.nl/nos/voorpagina/quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Hier dan? http://player.omroep.nl/?aflID=4329874quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het moet een aparte avi of wmv zijn.
Ik hoop zo dat er streamers zijn die haar in het spel houden. Ze denkt dat ze zaterdag naar huis mag....laten zitten dat stomme wijf. Dan maar Ī2500,- minder voor de rest als ze alsnog besluit om te vertrekken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
Renate heeft het steeds over leuke tv maken
ze gaat er sowieso zaterdag uit, of ze eruit gestemd word of niet. ik denk dat ze daar goed aan doet, zeker omdat ze niet goed in haar vel zit.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Renate gaat ervan uit dat ze zaterdag weg gaat, maar dat is nog helemaal niet 100 procent zeker.
Er kan ook iemand anders als 8e eindigen.
Zou wel erg jammer zijn voor de rest.. En dan gaan er ineens 2 mensen uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er streamers zijn die haar in het spel houden. Ze denkt dat ze zaterdag naar huis mag....laten zitten dat stomme wijf. Dan maar Ī2500,- minder voor de rest als ze alsnog besluit om te vertrekken.
Okay, dat had ik gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze gaat er sowieso zaterdag uit, of ze eruit gestemd word of niet. ik denk dat ze daar goed aan doet, zeker omdat ze niet goed in haar vel zit.
Dan neem ik hem nu op van nos 24quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Dementor het volgende:
Hidi het mag ook het journaal van 5 uur zijn, als het maar in goede kwaliteit is.
Gewoon het hele item.
Maak je dan in ruil de polls goedkoper (1/4 of 1/2 credit)?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Dementor het volgende:
Hidi het mag ook het journaal van 5 uur zijn, als het maar in goede kwaliteit is.
Gewoon het hele item.
Top!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan neem ik hem nu op van nos 24
Wil je hem nog in een bepaald formaat hebben?
Inderdaad een vreemd contrast. Die beelden zien en dan vervolgens die zeikerds daar horen over gehakt rullen zonder boter..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie nu de ruwe beelden van rtl, heftig hoor
thx bq
Ze straalde dat al uit en de gesprekken en haar manier van reageren op de anderen spreken boekdelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, dat had ik gemist.
Lijkt mij ook beter, en ik hoop dat ze niet verder beschadigd raakt door de reacties op dit subforum.
Gewoon in wmv of avi als de kwaliteit maar goed te doen is.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan neem ik hem nu op van nos 24
Wil je hem nog in een bepaald formaat hebben?
Logisch, ze stinkt, dan zou ik ook smerig kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Een smerige blik van pestkopje Amber naar Renate toe.
Van FOK! uit valt er iig weinig bescherming te verwachten.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ze straalde dat al uit en de gesprekken en haar manier van reageren op de anderen spreken boekdelen.
ik hoop idd dat ze daardoor niet verder beschadigd raakt. ik hoop wel dat er nazorg vanuit de bunker voor haar geregelt is..
Sowieso onzin, ik rul gehakt altijd zonder boter of olie want zit genoeg vocht in. Maar ons verwende kinderen kunnen echt niets.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Inderdaad een vreemd contrast. Die beelden zien en dan vervolgens die zeikerds daar horen over gehakt rullen zonder boter..
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef evaxsis het volgende:
Ik zou niet willen dat een ongewassen ongestelde muts aan mijn eten komt, Ik begrijp Amber wel dat ze zo'n blik geeft aan Renate
Ik zou tegen beiden hebben gezegd, laat mij maar, ik doe het wel. En op de vraag waarom bovenstaande antwoorden.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef bbgirltje het volgende:
Wat is die Amber een vies wijf, zit aan der puisten te peuteren boven de pannen en dan wat van anderen zeggen
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef bbgirltje het volgende:
Wat is die Amber een vies wijf, zit aan der puisten te peuteren boven de pannen en dan wat van anderen zeggen
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef NrTH het volgende:
"Niet voor de knapste gaan, maar voor de makkelijkste"
Nou Jeroen.. maak je maar klaar om in een ongewassen bloederige doos te roeren
Een goede kapitein gaat ook door de rode zeequote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef NrTH het volgende:
"Niet voor de knapste gaan, maar voor de makkelijkste"
Nou Jeroen.. maak je maar klaar om in een ongewassen bloederige doos te roeren
Maar een verstandig kapitein wacht op beter weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Een goede kapitein gaat ook door de rode zee
3 man bewaking bij Renate ... om in de gaten te houden dat ze niet stiekem al wat eten naar binnen propt..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Pestkopje en roddeltrutje in gesprek.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar een verstandig kapitein wacht op beter weer.
Ik snap je niet, ik verberg niks en jij?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Espabilado het volgende:
Haha ben jij die ene vrouw uit Den Haag evaxsis?Oh nee kan niet, jij bent niet lelijk
In dit geval kun je beter een slechte kapitein zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar een verstandig kapitein wacht op beter weer.
Je kijkt toch de stream?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik snap je niet, ik verberg niks en jij?
ow sorry ik was even in de keukenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je kijkt toch de stream?
Bobby en Jeroen hadden het over mogelijke fans/groupies..
Dus Bobby zei zo van "laten we zeggen 10.000 kijkers, ongeveer 1000 fans de man, waarvan dan 2 in Den Haag, 1 daarvan is vrouw, en die is dan lelijk... nee"
Was dus gewoon een geintje van me schat. Inclusief compliment. Relax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |