http://www.nos.nl/nos/voorpagina/quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand voor mij het NOS Journaal van 6 uur in goede kwaliteit opnemen en ergens online zetten?
Hier dan? http://player.omroep.nl/?aflID=4329874quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het moet een aparte avi of wmv zijn.
Ik hoop zo dat er streamers zijn die haar in het spel houden. Ze denkt dat ze zaterdag naar huis mag....laten zitten dat stomme wijf. Dan maar ¤2500,- minder voor de rest als ze alsnog besluit om te vertrekken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
Renate heeft het steeds over leuke tv maken
ze gaat er sowieso zaterdag uit, of ze eruit gestemd word of niet. ik denk dat ze daar goed aan doet, zeker omdat ze niet goed in haar vel zit.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Renate gaat ervan uit dat ze zaterdag weg gaat, maar dat is nog helemaal niet 100 procent zeker.
Er kan ook iemand anders als 8e eindigen.
Zou wel erg jammer zijn voor de rest.. En dan gaan er ineens 2 mensen uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er streamers zijn die haar in het spel houden. Ze denkt dat ze zaterdag naar huis mag....laten zitten dat stomme wijf. Dan maar ¤2500,- minder voor de rest als ze alsnog besluit om te vertrekken.
Okay, dat had ik gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze gaat er sowieso zaterdag uit, of ze eruit gestemd word of niet. ik denk dat ze daar goed aan doet, zeker omdat ze niet goed in haar vel zit.
Dan neem ik hem nu op van nos 24quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Dementor het volgende:
Hidi het mag ook het journaal van 5 uur zijn, als het maar in goede kwaliteit is.
Gewoon het hele item.
Maak je dan in ruil de polls goedkoper (1/4 of 1/2 credit)?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Dementor het volgende:
Hidi het mag ook het journaal van 5 uur zijn, als het maar in goede kwaliteit is.
Gewoon het hele item.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |