Ja idd vieze puistenknijper die haar handen niet wastquote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef bbgirltje het volgende:
Wat is die Amber een vies wijf, zit aan der puisten te peuteren boven de pannen en dan wat van anderen zeggen
8*1000 = 8000quote:Op donderdag 30 april 2009 17:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je kijkt toch de stream?
Bobby en Jeroen hadden het over mogelijke fans/groupies..
Dus Bobby zei zo van "laten we zeggen 10.000 kijkers, ongeveer 1000 fans de man, waarvan dan 2 in Den Haag, 1 daarvan is vrouw, en die is dan lelijk... nee"
Was dus gewoon een geintje van me schat. Inclusief compliment. Relax
kan me best voorstellen dat het in een bunker koud/fris is!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef Day het volgende:
Is het echt zo koud daar, joh? Eline trekt steeds meer kleren aan.
Eline beweegt ook bijna niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wanneer zou Bobby Plofkop nou eindelijk al het proviand uit zijn wangen tevoorschijn toveren?
Nou ja, met iemand als Renate in de buurt kom je ook moeilijk aan het woord.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eline ziet er wel aardig uit maar ze is een dooie
Link zit in je PMquote:
het is 13 graden daarbinnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef Day het volgende:
Ik stem net en krijg: "je hebt al gestemd op vandaag niet"quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Supersoep het volgende:
Pim: ''Heeft iemand anders nog lichamelijke afwijkingen?''
Renate: ''Nee...''
Jeroen: ''Wel geestelijke.''
Zou even hun contactformuliertje gebruiken.. isch kleine diefstal zoquote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik stem net en krijg: "je hebt al gestemd op vandaag niet"![]()
a)dat heb ik niet
b)ze pakken evengoed een credit, hoewel ik blijkbaar al gestemd heb
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Supersoep het volgende:
Pim: ''Heeft iemand anders nog lichamelijke afwijkingen?''
Renate: ''Nee...''
Jeroen: ''Wel geestelijke.''
Dat is raar, geef het anders even door, staat onderaan de pagina.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik stem net en krijg: "je hebt al gestemd op vandaag niet"![]()
a)dat heb ik niet
b)ze pakken evengoed een credit, hoewel ik blijkbaar al gestemd heb
niemand durft daar bijna nog iets te zeggen ... ik heb het gevoel dat ze allemaal op hun teentjes lopen want stel je voor dat Renate het niet kan hebben en alsnog weg wil... zelfs Jeroen is een mak tam konijntje nuquote:Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef Rainesz het volgende:
Heb het niet de hel dag intens gevolgd,maar volgens mij nadat Peter gister een opmerking maakte over de grappen van jeroen.
is er vandaag minder,veel minder over sex geluld.
Ik krijg net door dat mijn lief m'n account misbruikt heeft, die mag met haarzelf spelen vanavondquote:Op donderdag 30 april 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is raar, geef het anders even door, staat onderaan de pagina.
Aparte straf welquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat mijn lief m'n account misbruikt heeft, die mag met haarzelf spelen vanavond
Maar punt b) blijft raar natuurlijk
Ik ben toch te lam om nog iets klaar te krijgenquote:
Het is een kamer zonder ramenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat het in een bunker koud/fris is!
Zie het als een kelder zonder ramen of iets dergelijks,daar is het ook altijd lekker fris in de zomers.
Aha, gemakzucht dusquote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben toch te lam om nog iets klaar te krijgen![]()
Dus mag ze het zelf doenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben toch te lam om nog iets klaar te krijgen![]()
^quote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef snetje het volgende:
Jeroen geeft Renate een tip : begin nooit weer aan zoiets!
Ja, maar bij mij dus nog een. Zelfde IPquote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, als je lief gestemd heeft gaat er een credit af, dus niet zo raar toch?
Als je lief al gestemd had dan zou je ook de resultaten moeten zien ipv nog een keer te kunnen stemmen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar bij bij dus nog een. Zelfde IP
Vraag eens of ze soms per ongeluk 2 keer op dat knopje gedrukt heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij dus nog een. Zelfde IP
Die kreeg ik idd na het stemmen, met de melding dat ik al gestemd had. minus 1 credit.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als je lief al gestemd had dan zou je ook de resultaten moeten zien ipv nog een keer te kunnen stemmen?
Maar het ergste is natuurlijk dat je gestemd hebt op: geen drankquote:Op donderdag 30 april 2009 18:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Die kreeg ik idd na het stemmen, met de melding dat ik al gestemd had. minus 1 credit.
Dat.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het ergste is natuurlijk dat je gestemd hebt op: geen drank
iddquote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het ergste is natuurlijk dat je gestemd hebt op: geen drank
nou, gehakt met (zout en) peper is echt stukken lekkerder!!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:20 schreef Eg_Wel het volgende:
Wat is toch die fascinatie met peper? Gehakt en daar móet dus peper in! Zonder peper is het niet lekker genoeg? Zoveel maakt dat toch niet uit?
Volgens mij ging ze op de bank staan en dat mag (blijkbaar) niet ^^quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat.
Wat gebeurde er met Eline net?
dat lijkt me ook inderdaad, dat dat niet magquote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze op de bank staan en dat mag (blijkbaar) niet ^^
Dat verklaart die opgeblazen kopquote:
Jeroen is zo aan het opscheppen geweest over zn rijkdom dat men blijkbaar geen cent meer aan hem wil besteden.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef Espabilado het volgende:
Renate is gewoon veels te nieuwsgierig er naar of 'de streamer' haar er uit stemt... ik denk dat ze ergens denkt van niet. Snap ook niet dat Jeroen nu ff laatste staat, ik kan me niet voorstellen dat ze er niet uitgestemd wordt
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen is zo aan het opscheppen geweest over zn rijkdom dat men blijkbaar geen cent meer aan hem wil besteden.
Hij heeft op Amber na de meeste stemmen in totaal meen ik... alleen een boel negatievequote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen is zo aan het opscheppen geweest over zn rijkdom dat men blijkbaar geen cent meer aan hem wil besteden.
ben je lekker mee danquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat mijn lief m'n account misbruikt heeft, die mag met haarzelf spelen vanavond
Maar punt b) blijft raar natuurlijk
Renate en Jeroen moeten blijven, Bobby en Eline moeten eruit. Veel te popiequote:Op donderdag 30 april 2009 18:57 schreef happyme28 het volgende:
Nou Jeroen heeft anders behoorlijk veel tegenstemmenIk vind 'm zeker niet de leukste, maar het zou voor het programma wel zonde zijn als hij er uit zou gaan ten gunste van Renate ....
Dus ik hoop wel dat Jeroen nog wat stemmen krijgt zodat hij Renate voorbij gaat.
Zou zeggen; begin te stemmenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:57 schreef happyme28 het volgende:
Nou Jeroen heeft anders behoorlijk veel tegenstemmenIk vind 'm zeker niet de leukste, maar het zou voor het programma wel zonde zijn als hij er uit zou gaan ten gunste van Renate ....
Dus ik hoop wel dat Jeroen nog wat stemmen krijgt zodat hij Renate voorbij gaat.
Jeroen staat nu op de 7e plaatsquote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef Espabilado het volgende:
Renate is gewoon veels te nieuwsgierig er naar of 'de streamer' haar er uit stemt... ik denk dat ze ergens denkt van niet. Snap ook niet dat Jeroen nu ff laatste staat, ik kan me niet voorstellen dat ze er niet uitgestemd wordt
schijt zij niet de gehele dag bagger?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat nu
We weten al af van haar cyclus, en nu ook nog haar stofwisseling![]()
Idd, dan had die buuf tenminste verlopig nog ff rustquote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef snetje het volgende:
Marilien denkt dat de achterban van Renate zelf er wel voor zal zorgen dat ze helemaal onderaan komt te staan ... was ik haar buuf geweest had ik haar helemaal naar 1 gestemd
Hm ja. Nou zo dan: men heeft er blijkbaar wel 20 cent voor over om hem onderaan de lijst te krijgen zodat ie eruit moet en geen kans maakt op de 10.000 equote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij heeft op Amber na de meeste stemmen in totaal meen ik... alleen een boel negatieveDus men heeft ironisch genoeg juist op 1 na het meeste geld aan hem uitgegeven
ciske de ratquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Jeroen eruit zien als een straatschoffie.
Natasia vond ik een vette 7 en Renate amper een 5 (als je uitgaat van 1 niet zo irritant en 10 meest irritant).quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
ik wilde eigenlijk renate er niet uit hebben, juist omdat ze erom vraagt, maar uiteindelijk mag het wmb wel want ze is zo mogelijk nog irritanter dan Natasia uit DGK (in ieder geval in ze minder schoon) en mijn hart is me lief...
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De drek die er bij anderen van onderen uit komt, dat komt bij haar vanuit haar mond
WTF, hij staat plotseling bovenaan in de Popo.quote:
ze gaat toch ...tenminste dat zegt ze ( je weet het maar nooit met zoneen ) dan zou ik het jammer vinden als ze niet als laatste staat en dat er dan 2 uitgaan .... dat gun ik zelfs Peter nog niet eensquote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
ik wilde eigenlijk renate er niet uit hebben, juist omdat ze erom vraagt, maar uiteindelijk mag het wmb wel want ze is zo mogelijk nog irritanter dan Natasia uit DGK (in ieder geval in ze minder schoon) en mijn hart is me lief...
Tsja, wat ze willen deert me niet. Dronken worden en hectische toestanden wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef lunareclipse het volgende:
Ze willen zelf ook zo graag drank
ik heb je uitgenodigd voor rummyquote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef Dottey het volgende:
ach jeroen zingt het al
ik zit in de bunker en ik wil maar naar huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |