Ja nou... dat welquote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nog geen manier gevonden om haar makkelijk te benaderen en interesse te peilen?
Maar daar kom ik wel achterquote:
Dat kan in deze tijden natuurlijk niet meerquote:
Nu maar hopen dat je beet hebt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja nou... dat welKunst
![]()
[..]
Maar daar kom ik wel achterVrijdag ga ik weer verder vissen
Als je de Somaliërs bedoelt, idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat kan in deze tijden natuurlijk niet meer
Jep... Blijven hopenquote:
Melanie Cquote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
En wie was jou favoriete Spice Girl?
De mijnes was baby spice
Misschien heb je wel beet.quote:
Ja inderdaad, ik heb geen haast, ze is alleen gewoon echt heel erg leukquote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heb je wel beet.![]()
![]()
En anders volgende keer beter.
Daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb geen haast, ze is alleen gewoon echt heel erg leuk
Ik ook, ach ik zie dr vrijdag weer... Dan hoor ik meerquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.Ik hoop voor je dat ze ook in jou geïnteresseerd is.
Dat is cool. Dus zij is kunstenaar?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook, ach ik zie dr vrijdag weer... Dan hoor ik meerIk krijg vrijdag iig het adres van een website waar ik haar kunst kan bekijken
Jep, ze is kunstenaarquote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is cool. Dus zij is kunstenaar?
Dat is cool.quote:
Hoe ziet ze eruit?quote:
Waarom?quote:
je vinger kneuzen bij het kapot slaan van een stoel op de grond om die op de bbq te gooien voor een vuurtje... hij doet verdraaide zeer en is goed dikquote:
Oh ja... Ehm.. lastig hoor, omschrijven, ze heeft een kinpiercing, ze is slank, heeft niet heel kort haar, maar ook weer niet lang, met een lange pluk en ehm... blauwe ogenquote:
Maar gelukkig is het toch nog goed met je gekomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn 3e naamtopic![]()
![]()
Nah ja, semi dan.![]()
Favo Spice Girl was Geri. Rood en gek.Ik was Spice Girl fan en had hele kamer vol posters en plakboeken enzo.
Ik was ook zoquote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn 3e naamtopic![]()
![]()
Nah ja, semi dan.![]()
Favo Spice Girl was Geri. Rood en gek.Ik was Spice Girl fan en had hele kamer vol posters en plakboeken enzo.
Faalquote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je vinger kneuzen bij het kapot slaan van een stoel op de grond om die op de bbq te gooien voor een vuurtje... hij doet verdraaide zeer en is goed dik
Is dat wat zij zei?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij doet verdraaide zeer en is goed dik
Dat klinkt veel belovend.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh ja... Ehm.. lastig hoor, omschrijven, ze heeft een kinpiercing, ze is slank, heeft niet heel kort haar, maar ook weer niet lang, met een lange pluk en ehm... blauwe ogenen bruin haar
ja, hoop niet dat ie gebroken is, kan hem niet echt meer bewegenquote:
Doet het pijn? Wordt het dik en blauw? Zo ja misschien is moet je dan een dokter raadplegen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, hoop niet dat ie gebroken is, kan hem niet echt meer bewegen
och, daar kom ik morgen wel achter..
het doet pijn, en is nog steeds dik en blauw na ruim een half uur met ijs erop gezeten te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet het pijn? Wordt het dik en blauw? Zo ja misschien is moet je dan een dokter raadplegen.
Misschien toch maar naar het ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het doet pijn, en is nog steeds dik en blauw na ruim een half uur met ijs erop gezeten te hebbenalleen ik ben te eigenwijs voor een dokter
Het is een nacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Hoiquote:
voor een duimpje? echt niet... pas als het bot er uit steektquote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien toch maar naar het ziekenhuis gaan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een nacht!Kedeng kedengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dan ben je geschift.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor een duimpje? echt niet... pas als het bot er uit steekt
Je bent iig in mijn naamtopic!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah maar Venco.. ik doe al zoveel moeite om berichtjes te posten.. dan moet je maar tevreden zijn met wat ik typ
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent iig in mijn naamtopic!Als eregast.
Dat klinkt inderdaad sexy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ben blij dat ik niet kan horen hoe jij zingt.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: Snuitje, waar wa sje nu zo lang
Bij Henniequote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: Snuitje, waar was je nu zo lang ..
Daar ben ik ook blij omquote:Op donderdag 30 april 2009 00:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet kan horen hoe jij zingt.
Ome Hennie?quote:
Is het zo slecht dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om
[..]
Ome Hennie?
Surprise Surprise!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om
[..]
Ome Hennie?
Venco als kadoquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad sexy.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dat wil ik wel als kado hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie was de eerste?14 SHADES OF GREY
Ikquote:Op donderdag 30 april 2009 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wie verjaard er binnenkort?![]()
oh wacht, laat ik nu mezelf niet teveel aanbieden.![]()
Helaas... had jou wel een dagje om me heen gewildquote:Op donderdag 30 april 2009 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wie verjaard er binnenkort?![]()
oh wacht, laat ik nu mezelf niet teveel aanbieden.![]()
Ehm... geen idee eigenlijk... Geloof ook iemand in dit topicquote:Op donderdag 30 april 2009 00:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik wel als kado hebben![]()
[..]
![]()
Wie was de eerste?
Als je niet weer meet wie het is. Heb ik dan eerste keus?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... geen idee eigenlijk... Geloof ook iemand in dit topic
Weltrustenquote:
Heb je ook, alleen hier durven ze het te zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
Ik wou dat ik in het echt zoveel aanbidders had.
Dan moet je beroemd worden dan gebeurd dat vanzelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
dat komt wel na de meet op 9 meiquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
Gewoon vaker de straat op gaan.... FOK! heb je geen fock aanquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
Lolquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niet weer meet wie het is. Heb ik dan eerste keus?
Dan hoop ik dat ze mij kiest als ze hetro is.quote:
Uiteraard. Maar heb het FOK!ken de laatste tijd een beetje gehad...quote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 30 april 2009 00:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar heb het FOK!ken de laatste tijd een beetje gehad...
Dat hoop ik ook ja, dat ze lesbisch is dan hequote:Op donderdag 30 april 2009 00:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze mij kiest als ze hetro is.![]()
Voor jou hoop ik dat ze bi/lesbi is.
Ik ga vaak genoeg de straat op.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon vaker de straat op gaan.... FOK! heb je geen fock aan.
Succesquote:Op donderdag 30 april 2009 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja, dat ze lesbisch is dan heVrijdag... Das mijn volgende kans
Je loopt langs de bejaardencentra?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga vaak genoeg de straat op.Alleen indd. niet zo naar sociale gelegenheden waar jonge mensen lopen.
Jij vindt het echt niet erg dat ik nog even blijfquote:
Jawel, ik wil over je roddelen. Hoe moet ik dat nou doen als je hier nog rondhangt?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij vindt het echt niet erg dat ik nog even blijf
ow, dan ga ik welquote:Op donderdag 30 april 2009 00:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, ik wil over je roddelen. Hoe moet ik dat nou doen als je hier nog rondhangt?
toe maar! maar dan wil ik wel morgen alle verhalen horenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:39 schreef vencodark het volgende:
Ah, dan kan ik roddelen over zowel Snuit als Cue.
Die kan je dan teruglezen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
toe maar! maar dan wil ik wel morgen alle verhalen horen
Nee, waarschijnlijk niet, hahaquote:Op donderdag 30 april 2009 01:01 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Jij morgen ook nog een leuke dag of?
Dat is lief!quote:Op donderdag 30 april 2009 01:05 schreef DieBoard het volgende:
![]()
Hoe kan dat nou, er is nog wel een kaart over om met mij rebel en de rest van de ogres mee te gaan. Destination Amsterman. Fun ratio 100% no matter what! Sale: sold out.
Nog 1 plek vrij voor jouw!
Ja das voorbij vip! Speciaal? Mhhn, speciaal in dat het niet te koop is. Its VIF, very important friends only!quote:Op donderdag 30 april 2009 01:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is lief!
Nu voel ik mij heel speciaal!
Tot morgen dan!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:58 schreef DieBoard het volgende:
Nigth Night, morgen weer een leuke dag als je de deur uit gaat!
Ik ga ieder geval naar Amsterdam en ipv een oranje zooi ga ik met Ogre ears op.
Tof! Hoelaat moet ik er zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja das voorbij vip! Speciaal? Mhhn, speciaal in dat het niet te koop is. Its VIF, very important friends only!
Ik denk dat met die drukte die kans vrij klein isquote:
10 uur spreken we af op CS Almere Station. natuurlijk kan het ook in Amsterdam maar de communicatie daar is vaak zo belast dat het samen met de drukte vaak een uur duurt voor men elkaar ontmoet.quote:
Jemie... Dan kan ik niet meer uitslapenquote:Op donderdag 30 april 2009 01:16 schreef DieBoard het volgende:
[..]
10 uur spreken we af op CS Almere Station. natuurlijk kan het ook in Amsterdam maar de communicatie daar is vaak zo belast dat het samen met de drukte vaak een uur duurt voor men elkaar ontmoet.
10:52 Amsterdam Centraal 10b is onze aankomt waarchijnlijk
Dat maakt het altijd zo leuk dat je wel mensen ontmoet.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat met die drukte die kans vrij klein is
Ik doe niet aan groepenquote:Op donderdag 30 april 2009 01:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Dat maakt het altijd zo leuk dat je wel mensen ontmoet.
Als je met groepen gaat kom je elkaar redelijk snel tegen
Ik ben ook een uitslaaper, mar het moet maarquote:Op donderdag 30 april 2009 01:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Dan kan ik niet meer uitslapen
Hehe, ja dat blijkt! Nou, ik ga er even over slapen dan, goed?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:19 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik ben ook een uitslaaper, mar het moet maar
Ik zal hem een SMS sturen danquote:Op donderdag 30 april 2009 01:21 schreef DieBoard het volgende:
Is goedSlaap lekker en laat rebel het maar horen als je zin hebt!
quote:Op donderdag 30 april 2009 01:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal hem een SMS sturen danHaha.
Ben bang dat je haar over 2 weken niet weer toevallig op dat tijdstip ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:49 schreef -jos- het volgende:
Zucht, vandaag een leuk meisje die me binnen 5 minuten volgens mij wel 10 keer recht in de ogen heeft gekekenWas in de schoenenwinkel. Over 2 weken weer een afspraak. Als ze er dan weer is wat zou je dan doen?? Heb net bedacht een naam en 06 nummer op een blaadje te zetten en dan proberen te geven? Of heeft iemand een beter idee?
Bedankt voor je reactie! Ik snap dat ik ook wel haar 06 kan vragen, maar ze werkt daar natuurlijk en haar baas/medewerkers enzo zijn ook gewoon in die ruimte dus het lijkt me niet echt geschikt om dan zomaar haar 06 te vragen? Of zie ik dat verkeerdquote:Op donderdag 30 april 2009 02:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ben bang dat je haar over 2 weken niet weer toevallig op dat tijdstip ziet.
Ik zou niet je 06 op een briefje zetten en geven.
Als je de moeite neemt omdat briefje te geven kan e net zo goed gelijk vragen of je haar je 06 mag geven en deze ter plekke opschrijven/geven/sms'en. Kost net zoveel moeite maar komt veel beter over.
Maar jouw vraag is hoe benader ik iemand. Volgens mij kan je rustig na wat oog contact Heyy alles goed zeggen. Belangrijk is dat je gelijk het gesprek wending te geven. Zei zegt ja goed hoor, en jij moet gelijk kunnen in vallen of haar naaldhakken bevallen oid. Beste als je expertise in het onderwerp hebtKan je gelijk invallen met dat jouw vriendinnen ook altijd schoenen hebben die er mooi uit zien maar niet lekker zitten.
Idd niet helemaal het juiste topic, het is hier meer 2 woorden verhaal dan dat er diep op zo'n vraag wordt in gegaan.
Volgens mij mag dat gewoon zolang je maar niet een vol uur aan het praten bent met prive stuff.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Ik snap dat ik ook wel haar 06 kan vragen, maar ze werkt daar natuurlijk en haar baas/medewerkers enzo zijn ook gewoon in die ruimte dus het lijkt me niet echt geschikt om dan zomaar haar 06 te vragen? Of zie ik dat verkeerd
Thnx, ga in ieder geval proberen haar nummer te vragen als de baas niet oplet ofzo. Als ze er isquote:Op donderdag 30 april 2009 02:22 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon zolang je maar niet een vol uur aan het praten bent met prive stuff.
Sociaal leven op de werk vloer is volgens mij een belangrijk ding. Het moet alleen het gene wat gedaan moet worden niet of niet te veel beïnvloeden. Als er geen klanten zijn zou er geen probleem moeten zijn.
Goeienacht!quote:Op donderdag 30 april 2009 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeienmorgen!
* Knuffelzacht moet alleen nog zoeken wat er goed aan is
* Knuffelzacht moet alleen nog zoeken wat er goed aan isquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een nacht!Op de vloer ligt een lege WIJNFLES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Want een fles wijn die leeg is is geen lege fles wijn.![]()
meeuwis en vaagant
Today we lived a thousand years
All we have is now
Variatie time!quote:Op donderdag 30 april 2009 08:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* Knuffelzacht moet alleen nog zoeken wat er goed aan is
somt een lijstje op voor Kz:
LOLquote:
Ik moest aan deze denken:quote:
Tja, te lang naar die vieze filmpjes zitten kijken zekerquote:Op donderdag 30 april 2009 09:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoihoi heeeeeeeeeerlijk alleen wat kort weer hahaha
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, te lang naar die vieze filmpjes zitten kijken zeker
Zelfs mijn jongste slaapt nogquote:Op donderdag 30 april 2009 09:38 schreef Duimelot het volgende:
volgens mij slaapt bijna alles nog, tis hier lekker rustig
stuiterballetjes gegeten? Die verteren heeeeeeel langzaamquote:Op donderdag 30 april 2009 09:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs mijn jongste slaapt nog
De oudste niet, die was om tien voor zeven alweer op, terwijl hij gisteren van 5 uur 's ochtends tot half elf 's avonds wakker geweest is.. Die heeft hetzelfde wat ik vroeger had.
Whehehe.. Vanaf het moment dat ik kon lezen sliep ik sowieso nooit voor elven (al wisten mijn ouders dat niet). En dan nog halve nachten op de klok liggen kijken of je nog niet op mocht staan. Sniefijn..quote:Op donderdag 30 april 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
stuiterballetjes gegeten? Die verteren heeeeeeel langzaam
hier zijn ze nu wel allemaal wakker, de jongste was heel vroeg maar die heb ik eerst wear naar bed gestuurd, dat werkt dan een half uurtje, toen hoorde ik m op zn kamertje spelen (wat een herie pffff)quote:Op donderdag 30 april 2009 09:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs mijn jongste slaapt nog
De oudste niet, die was om tien voor zeven alweer op, terwijl hij gisteren van 5 uur 's ochtends tot half elf 's avonds wakker geweest is.. Die heeft hetzelfde wat ik vroeger had.
hehe, ochjah, als dat het ergste is mup.. kan me wel ergere dingen voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. Vanaf het moment dat ik kon lezen sliep ik sowieso nooit voor elven (al wisten mijn ouders dat niet). En dan nog halve nachten op de klok liggen kijken of je nog niet op mocht staan. Sniefijn..
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef zbbrox het volgende:
nog maar een keertje
nummer sowieso.. maar de uitvoering is ook wel leuk.. dacht eerst dat ze in central park NY liepen
Wat een leuk dansjequote:
En wat een heerlijk opvrolijk filmpjequote:
Zie mijn post boven jequote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier zijn ze nu wel allemaal wakker, de jongste was heel vroeg maar die heb ik eerst wear naar bed gestuurd, dat werkt dan een half uurtje, toen hoorde ik m op zn kamertje spelen (wat een herie pffff)
dat kind heeft zo weinig slaap nodig tegenover de twee oudste.
wat had jij vrooeger dan?
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef zbbrox het volgende:
nog maar een keertje
nummer sowieso.. maar de uitvoering is ook wel leuk.. dacht eerst dat ze in central park NY liepen
ja had t gelezen, wat een droom, heb je die nu nog wel eens?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie mijn post boven je
Oh, en een steeds terugkerende nachtmerrie over kleine aangeklede hondjes op een brandweerwagen die ons huis zouden moeten komen blussen maar eigenlijk kwamen omdat ze ons op wilden eten.Dit is de beknopte versie, maar die was echt weird. En ik ben nog wel stapel op honden!
[..]
Vandaag is alles mooi!
Echt wel. Het is een favoriete bezigheid geworden van me. Na(ast) wat andere leuke bezighedenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, ochjah, als dat het ergste is mup.. kan me wel ergere dingen voorstellen
Gelukkig slaap je nu wat beter
Nee. Op een gegeven moment had ik die zo vaak gehad, dat ik in mijn droom herkende welke droom het was. En toen ben ik die gaan sturen in mijn droom. De tweede keer lukte het, en daarna heb ik hem niet meer gehad. Ik weet nog dat ik hem gestuurd heb, maar niet meer hoequote:Op donderdag 30 april 2009 09:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja had t gelezen, wat een droom, heb je die nu nog wel eens?
Al wakker wasquote:Op donderdag 30 april 2009 09:48 schreef zbbrox het volgende:
okay genoeg hippygedrag laten zien..
foodz & dagobawakker worden
Ik kan een post/quote van mezelf even niet terug vinden.. maar er stond is in van onverzadigbaarquote:Op donderdag 30 april 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel. Het is een favoriete bezigheid geworden van me. Na(ast) wat andere leuke bezigheden
Whehehe.. dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 30 april 2009 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan een post/quote van mezelf even niet terug vinden.. maar er stond is in van onverzadigbaar
ik heb voornamelijk terugkerende plaatsen in mijn dromen, droom vaak over bepaalde huizen of straten ofzo maar er gebeuren steeds weer andere dingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Op een gegeven moment had ik die zo vaak gehad, dat ik in mijn droom herkende welke droom het was. En toen ben ik die gaan sturen in mijn droom. De tweede keer lukte het, en daarna heb ik hem niet meer gehad. Ik weet nog dat ik hem gestuurd heb, maar niet meer hoe. Stom hè?
Misschien als ik er echt voor ga zitten, maar dat boeit me niet meer zo. Hij is weg.
Ik had nog een andere die regelmatig terugkwam, een windhoos die altijd net 1 straat van ons verwijderd bleef. Ook zo vreemd.
O ja. Ontbijt.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja. Ontbijt.
En waarom willen wij dat niet weten? Wie was het?
dat was geen ontbijtquote:Op donderdag 30 april 2009 09:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja. Ontbijt.
En waarom willen wij dat niet weten? Wie was het?
dat valt nog wel mee, ik zit nu in dubio wat ik ga eten.. heb nog entrecote of hamburgersquote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dat was geen ontbijtdat was een snackje
![]()
ik ontbijt met 2 valessjes javaen een kippensoepje
and now.. even naar pathe.nl om downloadinspiratie op te doen
MNR!quote:
Hmz. Vreemde keuze zo vroeg op de ochtend. Op dat snackje na natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dat was geen ontbijtdat was een snackje
![]()
ik ontbijt met 2 valessjes javaen een kippensoepje
and now.. even naar pathe.nl om downloadinspiratie op te doen
Goedemorgen civquote:
Mannen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, ik zit nu in dubio wat ik ga eten.. heb nog entrecote of hamburgers
DUIM!quote:HEERLEN presents X-Men_Origins_Wolverine_PAL_Wii-WiiERD [1 of 113] "w-xmow.sfv" yEnc (1/1)
je weet wat jules winfield over hamburgers zei... ik zou het wel wetenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, ik zit nu in dubio wat ik ga eten.. heb nog entrecote of hamburgers
denk dus dat dat het ook maar gaat worden...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen civ
[..]
Mannen.
Ik zit te dubben tussen een cracker met kaas of helemaal niets
Hey!quote:
Jawel!quote:
vreemde keuze? eiwitten gooooooooood helemaal in de ochtend.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Vreemde keuze zo vroeg op de ochtend. Op dat snackje na natuurlijk
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
vreemde keuze? eiwitten gooooooooood helemaal in de ochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Haha goedzoquote:Op donderdag 30 april 2009 10:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel!
Ik loop de hele ochtend al te stuiteren
nom! heb ik in huis.. klinkt als brunchmateriaalquote:Op donderdag 30 april 2009 10:08 schreef Duimelot het volgende:
Wij eten broodjes kaas (uit de oven) en een gekookt eitje
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]jij bent erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]het kwam in de verste verte niet in me op om het die richting op te sturen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Prima, prima.quote:
Ik heb gewoon een goede dagquote:
Zo, kleine correctie.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima.
Over een paar uur afgesproken in Eindhoven om Q-day te gaan vieren![]()
Genieten, zingen, dansen, zuipen! Even alle gedachten op 0 en genieten
Tof! Ik ga zorgen dat er hier twee aangekleed zijn zometeen, wij gaan V onveilig maken voor zover dat lukt met twee koters van 5 en 7quote:Op donderdag 30 april 2009 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima.
Zuipen, zingen, dansen en genieten! Even alle gedachten op 0 en genieten
Ik twijfel nog of ik straks ook nog moet gaan. Vrijdag weer werken.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima.
Zuipen, zingen, dansen en genieten! Even alle gedachten op 0 en genieten
Gelukkig wel. Die 2 dipdagen deze week moeten voorlopig maar weer de laatste zijn geweest hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die heb je dan vaak de laatste tijd
quote:
Haha, ik moest zoeken naar je correctiequote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zo, kleine correctie.
En je blik op oneindig he.
Hehe, misschien zijn het wel echte boefjesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Ik ga zorgen dat er hier twee aangekleed zijn zometeen, wij gaan V onveilig maken voor zover dat lukt met twee koters van 5 en 7
hij verwacht wat moois van me omdat ik enkele linkjes van m gehad hebquote:
Dawgje!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik straks ook nog moet gaan. Vrijdag weer werken.
Ach, toch eerst weer even tot leven komen, dus kan er nog even over nadenken.
MidNightRunmeisje!
Jaja.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vergeten en nu wandelen er weer kids rond
![]()
mail mij eerst maar es de uitleg waar we het vanacht over hadden, nu kan je je vast beter verwoorden
Rip heeft de lijstjesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
Heeft dit gedoe hier ook nog enige nut?
Al enkele relaties hieruit voorgekomen?
Kun jij nog iets anders dan kritiek leveren?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
Uhu. PM me je nummer even, als ik ga sms ik wel even, kunnen we samen biertje drinken.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dawgje!
Je kunt altijd heel even gaan en je kunt ieder gewenst moment naar huis gaan. Ik zeg doen!
Maar ja, dat zeg ik altijd tegen plezier
Er wordt hier wat afgeneukt, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dawgje!
Je kunt altijd heel even gaan en je kunt ieder gewenst moment naar huis gaan. Ik zeg doen!
Maar ja, dat zeg ik altijd tegen plezier
wellus! dat je t niet wil is wat andersquote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja.
Uitleg? Valt toch niks aan uit te leggen.
Ow, je wilt met mij gaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. PM me je nummer even, als ik ga sms ik wel even, kunnen we samen biertje drinken.Is alweer tijd geleden dat ik je gezien heb. En ja, dit antwoord had ik van jou kunnen verwachten.
Ok. Ik leg het uit zodra ik mail heb.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wellus! dat je t niet wil is wat anders
Haha, nou, vrienden van me gaan naar de Witte Dame, daar zal ik straks nog wel iets van horen. Maar als ik dan toch in Eindhoven ben.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, je wilt met mij gaan?![]()
Die had ik niet aan zien komen, hehe.
Dan kunnen we wel een biertje drinken. Pas de problem.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, nou, vrienden van me gaan naar de Witte Dame, daar zal ik straks nog wel iets van horen. Maar als ik dan toch in Eindhoven ben.
je hebt mailquote:Op donderdag 30 april 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok. Ik leg het uit zodra ik mail heb.
Ja, ik zeg doen!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel een biertje drinken. Pas de problem.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt voor goeie schipper gespeeld vanacht!?
hey je vroeg om mail die heb je gehad nu niet terug krabbelenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha!![]()
Maar toch een leuke poging, jongedame.
was een woordenscramblequote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik moest zoeken naar je correctie
Blik op oneindig!![]()
Hoest verder met jou?
Wie krabbelt er nu terug?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey je vroeg om mail die heb je gehad nu niet terug krabbelen
Dat moet je insteek niet zijn in my humble opinion.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij verwacht wat moois van me omdat ik enkele linkjes van m gehad heb
jij hebt niets moois gekregen
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
was een woordenscramble
joah het gaat..gister had ik even een 'what the hell' momentje
maar kan er alweer om smilen
en vandaag de familie opzoeken in amsterdam
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat moet je insteek niet zijn in my humble opinion.
rip zit nu in het vliegtuig naar egypte (werken werken werken die meid)quote:
Agrees with ^quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat moet je insteek niet zijn in my humble opinion.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
rip zit nu in het vliegtuig naar egypte (werken werken werken die meid)
Kijk al dat geslowchat-gedoe is niet erg uitnodigend voor nieuwe singles. Je hebt een vast stel mensen die de hele dag maar een beetje aansloft.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun jij nog iets anders dan kritiek leveren?
(ik vind je sturend overkomen)
Moet je wel stoppen met zeuren dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:35 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Kijk al dat geslowchat-gedoe is niet erg uitnodigend voor nieuwe singles. Je hebt een vast stel mensen die de hele dag maar een beetje aansloft.
Kritiek, kritiek... een beetje ontdeugend tasten in de sfeer.![]()
Ik zal wel opgaan in de flow..
Jij hoort hier niet te posten.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gewoon gezellig ouwehoeren
Oh nee, dit is geen SC
MNR de verschrikkelijkequote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Agrees with ^
Maar ik zie geen reactie meer. Ik heb je toch niet afgeschrikt? (dat was niet mijn bedoeld in ieder geval).
LOLquote:Op donderdag 30 april 2009 10:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jij hoort hier niet te posten.
/shoo
Je kunt ieder moment gewoon iets inbrengen of posten.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:35 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Kijk al dat geslowchat-gedoe is niet erg uitnodigend voor nieuwe singles. Je hebt een vast stel mensen die de hele dag maar een beetje aansloft.
had het aangeboden, maar ze moet daar werken hequote:
Ik ben niet boos hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
MNR de verschrikkelijke
zou goed staan in de geschiedenisboeken
* DR34M3R mag niet meer meeposten in singlesquote:
Geen verwachtingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt ieder moment gewoon iets inbrengen of posten.
Maarre... wat verwacht je van deze reeks?
Ik ben nu benieuwd naar jouw mening.
laat mij nou even een zeer vertekend beeld schetsen van jouquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* DR34M3R mag niet meer meeposten in singles
all in favor say AYE CAP'N!!
pfew. Vriendjes?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt voor goeie schipper gespeeld vanacht!?
Nieuwe mensen is juist leukquote:Op donderdag 30 april 2009 10:35 schreef hardromacore het volgende:
[..]
misschien doen ze dat al... ...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
Misschien kunnen jullie samen een blog opzetten van jullie uhh, avonturen, JBtje en Ado.
Laat me er even over nadenken.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
Misschien kunnen jullie samen een blog opzetten van jullie uhh, avonturen, JBtje en Ado.
Tuuk. En daar is nog wel plaats voor jou hoorquote:
ook als ik zo gemeen doe?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuuk. En daar is nog wel plaats voor jou hoor
heb je die link niet dan!?!?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
a witty saying proves nothing...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves.
Ben ik nu contactgestoord?
ikkequote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ook als ik zo gemeen doe?
nou.. als het hek dan toch van de dam is... wie heeft er allemaal een hyves ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemeen? Da's nog niet gemeenquote:
Ik dus. En een linkedIn waar ik niks mee doe. En sinds een paar dagen ben ik ook op facebook te vindenquote:
Ik heb ook geen hyves.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves.
En hoe is het met dawg?
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke
wie doet daar nou wel veel mee.. het is een makkelijke site om een profiel op te keilen.. en nog redelijk ingeburgerd ook bij nederlanders.. af en toe die vergeten kennis even krabbelen.. en een vakantieplaatje uppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
linkedin.. die kan ik nog wel even updaten.. word er alleen altijd zo moe van om mn hele studiegechiedenis qua jaartallen correct in te voerenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gemeen? Da's nog niet gemeen
[..]
Ik dus. En een linkedIn waar ik niks mee doe. En sinds een paar dagen ben ik ook op facebook te vinden
We moeten binnenkort maar een keer afsprekenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hyves.
Ik moet koffie hebben, en de paracetamol kickt er net in.Misschien straks nog naar Eindhoven. Met jou?
shhhhhhhhht ik probeer dawg te laten zeggen: mail ff door en dan doe ik dat alelen als ie mijn vraag duidelijk beantwoordquote:Op donderdag 30 april 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, pm m ff,ik heb m ook niet
Nou, weet je hoe ik er tegenaan kijk? Er komt zo nu en dan, en zo ook onlangs, kritiek van mensen over deze reeks. En dan denk ik bij mezelf: ow ja, het kan ook prima alleen maar serieus, gericht en strikt zijn. Als dat is wat men graag wilt, be my guest. Ik zal me er zelfs ook naar schalen. Maar aan de andere kant denk ik ook van: als het alleen maar serieus is, is het ook zo stijf en weet ik veel wat. Laat het gewoon. Go with the flow. En het gaat gewoon lekker relaxed op de eigen manier.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:41 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Geen verwachtingen.
Mijn mening zal je wel horen
Dan zeg je Ado maar een keer af zodat je langs kunt komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We moeten binnenkort maar een keer afsprekenDuurt allemaal veel te lang
Maar vandaag ben ik niet thuis.
O, @ dawg: Ik neem het terug.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
shhhhhhhhht ik probeer dawg te laten zeggen: mail ff door en dan doe ik dat alelen als ie mijn vraag duidelijk beantwoord
Ik maak met jou geen deal meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
shhhhhhhhht ik probeer dawg te laten zeggen: mail ff door en dan doe ik dat alelen als ie mijn vraag duidelijk beantwoord
Neuj!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
laat mij nou even een zeer vertekend beeld schetsen van jou
Hoe lang lurk je hier al?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
Uhmmmm.........quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zeg je Ado maar een keer af zodat je langs kunt komen.
Het leven IS belangrijkquote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
Nee ik blijf gewoon in Dordrechtquote:
Hmmmmmmmm............ let me think.. eerst even koffie pakkenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen! Amsterdam, anyone?
Ik heb geen idee, nu ben ik even alleenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey lekkerwijf!Ga je doen vandaag?
Hyvesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg generaliseren overkomen..quote:Op donderdag 30 april 2009 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Het leven IS belangrijk
En verder snap ik niks van je relaas
Daar heb ik ook geen zin in.
En ik heb vannacht als een blok geslapen, nadat ik gisterenavond zei dat ik hier nooit goed sliep. vanmorgen twee keer wakkeer gerukt uit een heel diepe slaap.. Vond het niet eens erg, was blij dat ik vast heb geslapen
edit - Ik neem terug dat ik er niks van snap. Het is wel duidelijk EN erg generaliserend.
Wij zijn hier allemaal alleen om te scoren
Over contactgestoord gesproken.. Je pm-box is volquote:
Hey Pien, weet je inmiddels al of ze hetero is of niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey lekkerwijf!Ga je doen vandaag?
En bovendien denk ik dat iedereen hier iets 'zoekt' niet alleen in de singles-reeks (zoals hij het stelt dan he... )quote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg generaliseren overkomen..
Ow, alweer?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over contactgestoord gesproken.. Je pm-box is vol
* Snuitebolletje heel de fam. springend in zwemkleding voor het zwembad ziet staanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooo we zijn hier allemaal zwemklaar
nu nog w88 tot t zwembad open gaat!
we zijn nog thuisquote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje heel de fam. springend in zwemkleding voor het zwembad ziet staan
Ikquote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn bij een fietsenwinkel nu, waar nog meer kindje zijn en een luchtkussen enzoquote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooo we zijn hier allemaal zwemklaar
nu nog w88 tot t zwembad open gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |