De rest mag jij hebben. De prachtigste ben jij en jij bent gewoon voor mij...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb eerste keus uit al die prachtige dames hier
Ik zit beneden op de laptop, haha. Ik wandel zo wel eventjes naar boven, momentjeeé!quote:
Om hier ff op terug te komen...welke zone zou ik anders willen? Meer dan dat zal het niet meer wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
En dat je niets tegen 'm weet te zeggen is toch niet zo heel erg, of wil je de friendszone in?
Dit is het laatste dat je hebt gezegd he als je je aan je afspraken houdtquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om hier ff op terug te komen...welke zone zou ik anders willen? Meer dan dat zal het niet meer worden
Het is niet verkeerd om achter liefie_ te staan hoor.quote:
Trainigsbroek en xxl trui aan. Kopje thee erbij. Haren vast.quote:
oh op die manier ja dan misschien weer welquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd om achter liefie_ te staan hoor.
Ook helemaal niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Ofresca het volgende:
Friendzone. Natuurlijk.![]()
Tja, ik weet niet of je vrienden met hem wil horen. Zeker niet al zo snel?![]()
[..]
Traingsbroek en xxl trui aan. Kopje thee erbij. Haren vast.
De friendzone is volgens mij meer een zwak excuus voor mensen die niet kunnen bevatten dat een ander hen gewoon niet leuk vindt. Als je eenmaal een relatie heb gehad, dan telt dat niet meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Ofresca het volgende:
Tja, ik weet niet of je vrienden met hem wil horen. Zeker niet al zo snel?![]()
Ik wil niet het contact an sich met hem verliezen. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Ofresca het volgende:
Tja, ik weet niet of je vrienden met hem wil horenworden. Zeker niet al zo snel?![]()
Hey! Hoe is het met de lijstjes?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef liefie_ het volgende:
he kut diein de tt moet eigenlijk gewoon een
zijn
ff in de war met msn
Precies, zo'n trainingsbroek is met één beweging weer uit en met die haren in een staart kun je ze mooi in bedwang houden.quote:
Verliefd en niet leuk vinden vind ik nogal een verschilquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De friendzone is volgens mij meer een zwak excuus voor mensen die niet kunnen bevatten dat een ander hen gewoon niet leuk vindt. Als je eenmaal een relatie heb gehad, dan telt dat niet meer.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind alleen niet dat je het dan over de friendzone hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
Verliefd en niet leuk vinden vind ik nogal een verschilTuurlijk kan je wel vrienden zijn nadat een relatie stop gezet is.
Ah okee. Nou ja, dan is het dus gewoon afwachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil niet het contact an sich met hem verliezen. Ik zie wel hoe het loopt.
Nee, daarom vroeg ik ook om meer uitleg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind alleen niet dat je het dan over de friendzone hebt.
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
Nee, daarom vroeg ik ook om meer uitleg.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, zo'n trainingsbroek is met één beweging weer uit en met die haren in een staart kun je ze mooi in bedwang houden.
Is goed. Kies jij de dames, blijven de heren over voor mijn klauwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb eerste keus uit al die prachtige dames hier
ZEG! Niet allemaal hoor! ik wil er ook 2quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is goed. Kies jij de dames, blijven de heren over voor mijn klauwen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor. Dit hou ik niet vol, ik moet aan mijn opdrachten werken
Het was weer gezellig![]()
Box!quote:
quote:
quote:
Jij bent niet single.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Niet allemaal hoor! ik wil er ook 2
Het worden er steeds meer.. jij onverzadigbare mupquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Niet allemaal hoor! ik wil er ook 2
ssssstquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het worden er steeds meer.. jij onverzadigbare mup
Hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier, het mondje gaat gelijk open.. jij kan er echt geen genoeg van krijgen he!
Voor?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |