Ja das voorbij vip! Speciaal? Mhhn, speciaal in dat het niet te koop is. Its VIF, very important friends only!quote:Op donderdag 30 april 2009 01:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is lief!
Nu voel ik mij heel speciaal!
Tot morgen dan!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:58 schreef DieBoard het volgende:
Nigth Night, morgen weer een leuke dag als je de deur uit gaat!
Ik ga ieder geval naar Amsterdam en ipv een oranje zooi ga ik met Ogre ears op.
Tof! Hoelaat moet ik er zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja das voorbij vip! Speciaal? Mhhn, speciaal in dat het niet te koop is. Its VIF, very important friends only!
Ik denk dat met die drukte die kans vrij klein isquote:
10 uur spreken we af op CS Almere Station. natuurlijk kan het ook in Amsterdam maar de communicatie daar is vaak zo belast dat het samen met de drukte vaak een uur duurt voor men elkaar ontmoet.quote:
Jemie... Dan kan ik niet meer uitslapenquote:Op donderdag 30 april 2009 01:16 schreef DieBoard het volgende:
[..]
10 uur spreken we af op CS Almere Station. natuurlijk kan het ook in Amsterdam maar de communicatie daar is vaak zo belast dat het samen met de drukte vaak een uur duurt voor men elkaar ontmoet.
10:52 Amsterdam Centraal 10b is onze aankomt waarchijnlijk
Dat maakt het altijd zo leuk dat je wel mensen ontmoet.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat met die drukte die kans vrij klein is
Ik doe niet aan groepenquote:Op donderdag 30 april 2009 01:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Dat maakt het altijd zo leuk dat je wel mensen ontmoet.
Als je met groepen gaat kom je elkaar redelijk snel tegen
Ik ben ook een uitslaaper, mar het moet maarquote:Op donderdag 30 april 2009 01:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Dan kan ik niet meer uitslapen
Hehe, ja dat blijkt! Nou, ik ga er even over slapen dan, goed?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:19 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik ben ook een uitslaaper, mar het moet maar
Ik zal hem een SMS sturen danquote:Op donderdag 30 april 2009 01:21 schreef DieBoard het volgende:
Is goedSlaap lekker en laat rebel het maar horen als je zin hebt!
quote:Op donderdag 30 april 2009 01:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal hem een SMS sturen danHaha.
Ben bang dat je haar over 2 weken niet weer toevallig op dat tijdstip ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:49 schreef -jos- het volgende:
Zucht, vandaag een leuk meisje die me binnen 5 minuten volgens mij wel 10 keer recht in de ogen heeft gekekenWas in de schoenenwinkel. Over 2 weken weer een afspraak. Als ze er dan weer is wat zou je dan doen?? Heb net bedacht een naam en 06 nummer op een blaadje te zetten en dan proberen te geven? Of heeft iemand een beter idee?
Bedankt voor je reactie! Ik snap dat ik ook wel haar 06 kan vragen, maar ze werkt daar natuurlijk en haar baas/medewerkers enzo zijn ook gewoon in die ruimte dus het lijkt me niet echt geschikt om dan zomaar haar 06 te vragen? Of zie ik dat verkeerdquote:Op donderdag 30 april 2009 02:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ben bang dat je haar over 2 weken niet weer toevallig op dat tijdstip ziet.
Ik zou niet je 06 op een briefje zetten en geven.
Als je de moeite neemt omdat briefje te geven kan e net zo goed gelijk vragen of je haar je 06 mag geven en deze ter plekke opschrijven/geven/sms'en. Kost net zoveel moeite maar komt veel beter over.
Maar jouw vraag is hoe benader ik iemand. Volgens mij kan je rustig na wat oog contact Heyy alles goed zeggen. Belangrijk is dat je gelijk het gesprek wending te geven. Zei zegt ja goed hoor, en jij moet gelijk kunnen in vallen of haar naaldhakken bevallen oid. Beste als je expertise in het onderwerp hebtKan je gelijk invallen met dat jouw vriendinnen ook altijd schoenen hebben die er mooi uit zien maar niet lekker zitten.
Idd niet helemaal het juiste topic, het is hier meer 2 woorden verhaal dan dat er diep op zo'n vraag wordt in gegaan.
Volgens mij mag dat gewoon zolang je maar niet een vol uur aan het praten bent met prive stuff.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Ik snap dat ik ook wel haar 06 kan vragen, maar ze werkt daar natuurlijk en haar baas/medewerkers enzo zijn ook gewoon in die ruimte dus het lijkt me niet echt geschikt om dan zomaar haar 06 te vragen? Of zie ik dat verkeerd
Thnx, ga in ieder geval proberen haar nummer te vragen als de baas niet oplet ofzo. Als ze er isquote:Op donderdag 30 april 2009 02:22 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon zolang je maar niet een vol uur aan het praten bent met prive stuff.
Sociaal leven op de werk vloer is volgens mij een belangrijk ding. Het moet alleen het gene wat gedaan moet worden niet of niet te veel beïnvloeden. Als er geen klanten zijn zou er geen probleem moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |