Uiteraard. Maar heb het FOK!ken de laatste tijd een beetje gehad...quote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 30 april 2009 00:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar heb het FOK!ken de laatste tijd een beetje gehad...
Dat hoop ik ook ja, dat ze lesbisch is dan hequote:Op donderdag 30 april 2009 00:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze mij kiest als ze hetro is.![]()
Voor jou hoop ik dat ze bi/lesbi is.
Ik ga vaak genoeg de straat op.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon vaker de straat op gaan.... FOK! heb je geen fock aan.
Succesquote:Op donderdag 30 april 2009 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja, dat ze lesbisch is dan heVrijdag... Das mijn volgende kans
Je loopt langs de bejaardencentra?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga vaak genoeg de straat op.Alleen indd. niet zo naar sociale gelegenheden waar jonge mensen lopen.
Jij vindt het echt niet erg dat ik nog even blijfquote:
Jawel, ik wil over je roddelen. Hoe moet ik dat nou doen als je hier nog rondhangt?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij vindt het echt niet erg dat ik nog even blijf
ow, dan ga ik welquote:Op donderdag 30 april 2009 00:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, ik wil over je roddelen. Hoe moet ik dat nou doen als je hier nog rondhangt?
toe maar! maar dan wil ik wel morgen alle verhalen horenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:39 schreef vencodark het volgende:
Ah, dan kan ik roddelen over zowel Snuit als Cue.
Die kan je dan teruglezen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
toe maar! maar dan wil ik wel morgen alle verhalen horen
Nee, waarschijnlijk niet, hahaquote:Op donderdag 30 april 2009 01:01 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Jij morgen ook nog een leuke dag of?
Dat is lief!quote:Op donderdag 30 april 2009 01:05 schreef DieBoard het volgende:
![]()
Hoe kan dat nou, er is nog wel een kaart over om met mij rebel en de rest van de ogres mee te gaan. Destination Amsterman. Fun ratio 100% no matter what! Sale: sold out.
Nog 1 plek vrij voor jouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |