Ja nou... dat welquote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nog geen manier gevonden om haar makkelijk te benaderen en interesse te peilen?
Maar daar kom ik wel achterquote:
Dat kan in deze tijden natuurlijk niet meerquote:
Nu maar hopen dat je beet hebt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja nou... dat welKunst
![]()
[..]
Maar daar kom ik wel achterVrijdag ga ik weer verder vissen
Als je de Somaliërs bedoelt, idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat kan in deze tijden natuurlijk niet meer
Jep... Blijven hopenquote:
Melanie Cquote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
En wie was jou favoriete Spice Girl?
De mijnes was baby spice
Misschien heb je wel beet.quote:
Ja inderdaad, ik heb geen haast, ze is alleen gewoon echt heel erg leukquote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heb je wel beet.![]()
![]()
En anders volgende keer beter.
Daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb geen haast, ze is alleen gewoon echt heel erg leuk
Ik ook, ach ik zie dr vrijdag weer... Dan hoor ik meerquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.Ik hoop voor je dat ze ook in jou geïnteresseerd is.
Dat is cool. Dus zij is kunstenaar?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook, ach ik zie dr vrijdag weer... Dan hoor ik meerIk krijg vrijdag iig het adres van een website waar ik haar kunst kan bekijken
Jep, ze is kunstenaarquote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is cool. Dus zij is kunstenaar?
Dat is cool.quote:
Hoe ziet ze eruit?quote:
Waarom?quote:
je vinger kneuzen bij het kapot slaan van een stoel op de grond om die op de bbq te gooien voor een vuurtje... hij doet verdraaide zeer en is goed dikquote:
Oh ja... Ehm.. lastig hoor, omschrijven, ze heeft een kinpiercing, ze is slank, heeft niet heel kort haar, maar ook weer niet lang, met een lange pluk en ehm... blauwe ogenquote:
Maar gelukkig is het toch nog goed met je gekomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn 3e naamtopic![]()
![]()
Nah ja, semi dan.![]()
Favo Spice Girl was Geri. Rood en gek.Ik was Spice Girl fan en had hele kamer vol posters en plakboeken enzo.
Ik was ook zoquote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn 3e naamtopic![]()
![]()
Nah ja, semi dan.![]()
Favo Spice Girl was Geri. Rood en gek.Ik was Spice Girl fan en had hele kamer vol posters en plakboeken enzo.
Faalquote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je vinger kneuzen bij het kapot slaan van een stoel op de grond om die op de bbq te gooien voor een vuurtje... hij doet verdraaide zeer en is goed dik
Is dat wat zij zei?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij doet verdraaide zeer en is goed dik
Dat klinkt veel belovend.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh ja... Ehm.. lastig hoor, omschrijven, ze heeft een kinpiercing, ze is slank, heeft niet heel kort haar, maar ook weer niet lang, met een lange pluk en ehm... blauwe ogenen bruin haar
ja, hoop niet dat ie gebroken is, kan hem niet echt meer bewegenquote:
Doet het pijn? Wordt het dik en blauw? Zo ja misschien is moet je dan een dokter raadplegen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, hoop niet dat ie gebroken is, kan hem niet echt meer bewegen
och, daar kom ik morgen wel achter..
het doet pijn, en is nog steeds dik en blauw na ruim een half uur met ijs erop gezeten te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet het pijn? Wordt het dik en blauw? Zo ja misschien is moet je dan een dokter raadplegen.
Misschien toch maar naar het ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het doet pijn, en is nog steeds dik en blauw na ruim een half uur met ijs erop gezeten te hebbenalleen ik ben te eigenwijs voor een dokter
Het is een nacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Hoiquote:
voor een duimpje? echt niet... pas als het bot er uit steektquote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien toch maar naar het ziekenhuis gaan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een nacht!Kedeng kedengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dan ben je geschift.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor een duimpje? echt niet... pas als het bot er uit steekt
Je bent iig in mijn naamtopic!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah maar Venco.. ik doe al zoveel moeite om berichtjes te posten.. dan moet je maar tevreden zijn met wat ik typ
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent iig in mijn naamtopic!Als eregast.
Dat klinkt inderdaad sexy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ben blij dat ik niet kan horen hoe jij zingt.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: Snuitje, waar wa sje nu zo lang
Bij Henniequote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: Snuitje, waar was je nu zo lang ..
Daar ben ik ook blij omquote:Op donderdag 30 april 2009 00:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet kan horen hoe jij zingt.
Ome Hennie?quote:
Is het zo slecht dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om
[..]
Ome Hennie?
Surprise Surprise!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om
[..]
Ome Hennie?
Venco als kadoquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad sexy.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dat wil ik wel als kado hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie was de eerste?14 SHADES OF GREY
Ikquote:Op donderdag 30 april 2009 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wie verjaard er binnenkort?![]()
oh wacht, laat ik nu mezelf niet teveel aanbieden.![]()
Helaas... had jou wel een dagje om me heen gewildquote:Op donderdag 30 april 2009 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wie verjaard er binnenkort?![]()
oh wacht, laat ik nu mezelf niet teveel aanbieden.![]()
Ehm... geen idee eigenlijk... Geloof ook iemand in dit topicquote:Op donderdag 30 april 2009 00:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik wel als kado hebben![]()
[..]
![]()
Wie was de eerste?
Als je niet weer meet wie het is. Heb ik dan eerste keus?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... geen idee eigenlijk... Geloof ook iemand in dit topic
Weltrustenquote:
Heb je ook, alleen hier durven ze het te zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
Ik wou dat ik in het echt zoveel aanbidders had.
Dan moet je beroemd worden dan gebeurd dat vanzelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
dat komt wel na de meet op 9 meiquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
Gewoon vaker de straat op gaan.... FOK! heb je geen fock aanquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
Lolquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niet weer meet wie het is. Heb ik dan eerste keus?
Dan hoop ik dat ze mij kiest als ze hetro is.quote:
Uiteraard. Maar heb het FOK!ken de laatste tijd een beetje gehad...quote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 30 april 2009 00:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar heb het FOK!ken de laatste tijd een beetje gehad...
Dat hoop ik ook ja, dat ze lesbisch is dan hequote:Op donderdag 30 april 2009 00:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze mij kiest als ze hetro is.![]()
Voor jou hoop ik dat ze bi/lesbi is.
Ik ga vaak genoeg de straat op.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon vaker de straat op gaan.... FOK! heb je geen fock aan.
Succesquote:Op donderdag 30 april 2009 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja, dat ze lesbisch is dan heVrijdag... Das mijn volgende kans
Je loopt langs de bejaardencentra?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga vaak genoeg de straat op.Alleen indd. niet zo naar sociale gelegenheden waar jonge mensen lopen.
Jij vindt het echt niet erg dat ik nog even blijfquote:
Jawel, ik wil over je roddelen. Hoe moet ik dat nou doen als je hier nog rondhangt?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij vindt het echt niet erg dat ik nog even blijf
ow, dan ga ik welquote:Op donderdag 30 april 2009 00:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, ik wil over je roddelen. Hoe moet ik dat nou doen als je hier nog rondhangt?
toe maar! maar dan wil ik wel morgen alle verhalen horenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:39 schreef vencodark het volgende:
Ah, dan kan ik roddelen over zowel Snuit als Cue.
Die kan je dan teruglezen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
toe maar! maar dan wil ik wel morgen alle verhalen horen
Nee, waarschijnlijk niet, hahaquote:Op donderdag 30 april 2009 01:01 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Jij morgen ook nog een leuke dag of?
Dat is lief!quote:Op donderdag 30 april 2009 01:05 schreef DieBoard het volgende:
![]()
Hoe kan dat nou, er is nog wel een kaart over om met mij rebel en de rest van de ogres mee te gaan. Destination Amsterman. Fun ratio 100% no matter what! Sale: sold out.
Nog 1 plek vrij voor jouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |