Ja nou... dat welquote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nog geen manier gevonden om haar makkelijk te benaderen en interesse te peilen?
Maar daar kom ik wel achterquote:
Dat kan in deze tijden natuurlijk niet meerquote:
Nu maar hopen dat je beet hebt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja nou... dat welKunst
![]()
[..]
Maar daar kom ik wel achterVrijdag ga ik weer verder vissen
Als je de Somaliërs bedoelt, idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat kan in deze tijden natuurlijk niet meer
Jep... Blijven hopenquote:
Melanie Cquote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
En wie was jou favoriete Spice Girl?
De mijnes was baby spice
Misschien heb je wel beet.quote:
Ja inderdaad, ik heb geen haast, ze is alleen gewoon echt heel erg leukquote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heb je wel beet.![]()
![]()
En anders volgende keer beter.
Daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb geen haast, ze is alleen gewoon echt heel erg leuk
Ik ook, ach ik zie dr vrijdag weer... Dan hoor ik meerquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.Ik hoop voor je dat ze ook in jou geïnteresseerd is.
Dat is cool. Dus zij is kunstenaar?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook, ach ik zie dr vrijdag weer... Dan hoor ik meerIk krijg vrijdag iig het adres van een website waar ik haar kunst kan bekijken
Jep, ze is kunstenaarquote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is cool. Dus zij is kunstenaar?
Dat is cool.quote:
Hoe ziet ze eruit?quote:
Waarom?quote:
je vinger kneuzen bij het kapot slaan van een stoel op de grond om die op de bbq te gooien voor een vuurtje... hij doet verdraaide zeer en is goed dikquote:
Oh ja... Ehm.. lastig hoor, omschrijven, ze heeft een kinpiercing, ze is slank, heeft niet heel kort haar, maar ook weer niet lang, met een lange pluk en ehm... blauwe ogenquote:
Maar gelukkig is het toch nog goed met je gekomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn 3e naamtopic![]()
![]()
Nah ja, semi dan.![]()
Favo Spice Girl was Geri. Rood en gek.Ik was Spice Girl fan en had hele kamer vol posters en plakboeken enzo.
Ik was ook zoquote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn 3e naamtopic![]()
![]()
Nah ja, semi dan.![]()
Favo Spice Girl was Geri. Rood en gek.Ik was Spice Girl fan en had hele kamer vol posters en plakboeken enzo.
Faalquote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je vinger kneuzen bij het kapot slaan van een stoel op de grond om die op de bbq te gooien voor een vuurtje... hij doet verdraaide zeer en is goed dik
Is dat wat zij zei?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij doet verdraaide zeer en is goed dik
Dat klinkt veel belovend.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh ja... Ehm.. lastig hoor, omschrijven, ze heeft een kinpiercing, ze is slank, heeft niet heel kort haar, maar ook weer niet lang, met een lange pluk en ehm... blauwe ogenen bruin haar
ja, hoop niet dat ie gebroken is, kan hem niet echt meer bewegenquote:
Doet het pijn? Wordt het dik en blauw? Zo ja misschien is moet je dan een dokter raadplegen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, hoop niet dat ie gebroken is, kan hem niet echt meer bewegen
och, daar kom ik morgen wel achter..
het doet pijn, en is nog steeds dik en blauw na ruim een half uur met ijs erop gezeten te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet het pijn? Wordt het dik en blauw? Zo ja misschien is moet je dan een dokter raadplegen.
Misschien toch maar naar het ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het doet pijn, en is nog steeds dik en blauw na ruim een half uur met ijs erop gezeten te hebbenalleen ik ben te eigenwijs voor een dokter
Het is een nacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Hoiquote:
voor een duimpje? echt niet... pas als het bot er uit steektquote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien toch maar naar het ziekenhuis gaan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een nacht!Kedeng kedengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dan ben je geschift.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor een duimpje? echt niet... pas als het bot er uit steekt
Je bent iig in mijn naamtopic!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah maar Venco.. ik doe al zoveel moeite om berichtjes te posten.. dan moet je maar tevreden zijn met wat ik typ
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent iig in mijn naamtopic!Als eregast.
Dat klinkt inderdaad sexy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ben blij dat ik niet kan horen hoe jij zingt.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: Snuitje, waar wa sje nu zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |