Ik heb vandaag friet op, wat weer aansluit op de visquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nou.. toevallig heb ik ze laatst in het poolcentrum gehoord.. en werd me even haarfijn uitgelegd dat ze niet onderdeel van samson en gert zijn....
en nog meer tangen verder.. heb ik vandaag vis gegeten.. wat weer aansluit bij volendam
Tja, leren is voor een examen eind mei, en slapen zal ik toch moeten, ook al ben ik vrijquote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat je gaat leren en slapen?
Vroeg ik me dat af.
quote:
Fish and Chipsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag friet op, wat weer aansluit op de vis
in engeland helemaal.. dan is het fish and chips... and also nick and simon (maar dan engels uitgesproken duhquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag friet op, wat weer aansluit op de vis
Haha, vandaag beginnen, overmorgen eindigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Rauw. het volgende:lekker uitslapen morgen, en daarna bier tänkn
Zij zijn de vertalers van het nummerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet die tekst maar Nick en Simon
Vanavond hebben m'n vrienden verzaakt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, vandaag beginnen, overmorgen eindigen.
Ja... je begon over leegte. Hier eindigt het. Aan jou de vraag: wil je het anders?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de waarheid. Heb niet zoveel vrienden in Nederland.
Shit man, de mijne ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vanavond hebben m'n vrienden verzaakt.
Dat ga ik morgen ook doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Rauw. het volgende:lekker uitslapen morgen, en daarna bier tänkn
Nope, dat waren: Nick, AJ, Brian, Kevin en whats his face.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef zbbrox het volgende:
zaten er niet zowel een nick als een simon in the backstreet boys?
Van wie is het orgineel dan?quote:
Dat jij dat weet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, dat waren: Nick, AJ, Brian, Kevin en whats his face.
Daar wringt het m dus. Vaak heb ik het gevoel van wel, maar vaak ook niet. Vandaag zou ik wel wat anders willen, maar ik kan het ook vaak goed alleen vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... je begon over leegte. Hier eindigt het. Aan jou de vraag: wil je het anders?
Lijkt me een mooie conclusiequote:Op woensdag 29 april 2009 23:05 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daar wringt het m dus. Vaak heb ik het gevoel van wel, maar vaak ook niet. Vandaag zou ik wel wat anders willen, maar ik kan het ook vaak goed alleen vinden.
In ieder geval, meer mensen leren kennen zou geen kwaad doen.
Bedankt, maar het lijkt me niet een kwestie van geluk. Ik zal eens gaan onderzoeken hoe ik verandering in de tent kan brengenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie conclusie
Good luck with that.
M'n zus was altijd helemaal weg van Brianquote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje! KOn er indd. ff niet opkomen.Die was het lekkerst.
Geeft niet.quote:
Die heb ik ook gelezenquote:
quote:
Ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagdquote:
Van paardrijden?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagd
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagd
Dat ik nog steeds niet weet of ze nou hetero is of nietquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
mietˇje het; o (scheldw, inform) 1 mnl homoseksueel 2 slappeling, halve zachte
You sick little puppy!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, dat waren: Nick, AJ, Brian, Kevin en whats his face.
Dat is lastig.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet weet of ze nou hetero is of niet
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Emotioneel beladen met ex backstreet boys fans.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Emotioneel beladen met ex backstreet boys fans.
Arrr Matie!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |