quote:
Dommel ken ik niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know that. Maar toch!
Cue is ook een cultuurbarbaar.maar wel iets minder omdat ze Dommel tof vind.
(A)Dolfquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]Ben er een blauwe maandag fan van geweest. Had er een servies setje van.. wat boekjes en nog wat meuk.
En dolf van een naarling.
dommelquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know that. Maar toch!
Cue is ook een cultuurbarbaar.maar wel iets minder omdat ze Dommel tof vind.
Lekkerquote:
Leg eens uit wie is Dommel.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
je hebt de 1e prijs gewonnen voor Cultuurbarbaar van vandaag.
Wil je tijd met mij doorbrengen?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow ok
*zoekt ander excuus om tijd met cue door te brengen
Nou goeie reis terug dan maar, ik ga nog wat leren en daarna slapen.quote:
Goodnight, Sir.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou goeie reis terug dan maar, ik ga nog wat leren en daarna slapen.
Truste allen!
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil je tijd met mij doorbrengen?
we zijn toch beiden op fok?
Google maar, cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Leg eens uit wie is Dommel.
Bush ken ik wel. George W. Bush tochquote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is onmogelijk wie kent dommel nu niet
straks zeg je dat je boes ook niet kent
Google maarquote:
Wij samen bedoel je ?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kom je ook? We laten sterren vallen.
Will doquote:
We zijn een paar keer uitgeweest en kunnen het goed vinden. Qua aantrekking zit het heel (extreem) goed. We verschillen wel een paar jaartjes (ik 23, zij 28) waar ze af en toe een punt van maakt, en ze is erg gehecht aan haar zelfstandigheid. En ik kom vers uit een relatie eventjes binnenwaaien om de boel ondersteboven te zetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow leuk voor hem!
Ze negeert je geloof je nog wel eventjes? Korte samenvatting?
Okequote:Op woensdag 29 april 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Google maar
Dat is niet uit te leggen, tis een tekenfilm
Ben je morgen niet vrij?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou goeie reis terug dan maar, ik ga nog wat leren en daarna slapen.
Truste allen!
Sjors W. Struik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bush ken ik wel. George W. Bush toch
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de film niet afgezien dus heb geen idee
Het kwam uit het nummerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de film niet afgezien dus heb geen idee
Haha!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
We zijn een paar keer uitgeweest en kunnen het goed vinden. Qua aantrekking zit het heel (extreem) goed. We verschillen wel een paar jaartjes (ik 23, zij 28) waar ze af en toe een punt van maakt, en ze is erg gehecht aan haar zelfstandigheid. En ik kom vers uit een relatie eventjes binnenwaaien om de boel ondersteboven te zetten.
Ze probeerde me eerst de friendzone in te gooien, maar daar is het al veels te laat voor. Dus nu sta ik op de "ignore" list totdat ze dingen op orde heeft gezet.
Omdat je gaat leren en slapen?quote:
Ga met mn maat (als ie zn nest überhaupt uitkomt na zijn date vannacht) door Amsterdam struinen. Altijd wat te zien.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha!
+1 herkenbaar
En wat een emoties. Leuk om te lezen
Ga je nog wat leuks doen morgen?
Nee, maar ben wel erg van de Nederlandstalige nummers van bepaalde Volendammers de laatste tijdquote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef zbbrox het volgende:
zijn jullie ook zo niezerig (net als je wat drinkt meestal)
Junior of senior?quote:
Bij mij zijn het hoestbuien. Ook wel logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef zbbrox het volgende:
komt deze met garantie?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
Alles wat je zoekt dat komt terecht
en alles wat je wenst dat krijg je echt
alles wat je liefhebt wordt vanzelf aan jou gehecht
Aha... dus bent dus afhankelijk van zijn gezelschap? Met wie zou je nog meer morgen door A'dam willen trekken?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ga met mn maat (als ie zn nest überhaupt uitkomt na zijn date vannacht) door Amsterdam struinen. Altijd wat te zien.
denk dat het een allergie isquote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef zbbrox het volgende:
Mooie tekstquote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
Alles wat je zoekt dat komt terecht
en alles wat je wenst dat krijg je echt
alles wat je liefhebt wordt vanzelf aan jou gehecht
Eigenlijk zou ik met niemand anders willen gaan. Behalve mn ex dan, maar dat lijkt me geen goed idee, naast dat het fysiek onmogelijk is.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha... dus bent dus afhankelijk van zijn gezelschap? Met wie zou je nog meer morgen door A'dam willen trekken?
nou.. toevallig heb ik ze laatst in het poolcentrum gehoord.. en werd me even haarfijn uitgelegd dat ze niet onderdeel van samson en gert zijn....quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel erg van de Nederlandstalige nummers van bepaalde Volendammers de laatste tijd
(slaat ook als een tang op een varken he? Ik dacht, ik neem die tang ff van je aan).
Ben jij eenkennig zegquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik met niemand anders willen gaan. Behalve mn ex dan, maar dat lijkt me geen goed idee, naast dat het fysiek onmogelijk is.
Met varkens zou ik uitkijken voor je het weet heb je de varkensgriep.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel erg van de Nederlandstalige nummers van bepaalde Volendammers de laatste tijd
(slaat ook als een tang op een varken he? Ik dacht, ik neem die tang ff van je aan).
Tofquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef halfbearad het volgende:
[..]
De Pa van Sjors W. Struik is Sjors H.W. Struik
Hehequote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nou.. toevallig heb ik ze laatst in het poolcentrum gehoord.. en werd me even haarfijn uitgelegd dat ze niet onderdeel van samson en gert zijn....
en nog meer tangen verder.. heb ik vandaag vis gegeten.. wat weer aansluit bij volendam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |