Volgende keer beter, heb het scherm niet ideaal staan, dat ik het daadwerkelijk allemaal goed kan lezen. Maar de bedoeling was duidelijkquote:
Tosti. Wat is tosti toch een tof woord.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
i blame it on the tosti's
Altijd als ik tosti hoor, moet ik denken aan hosti'squote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tosti. Wat is tosti toch een tof woord.
Neuh, ik snap het wel, maar na 3 jaar uit een relatie stappen heeft wel een gat achtergelaten waar ik nogal rusteloos van ben. En dat ik me stierlijk verveel en mn kop er niet van af weet te houden helpt ook niet echt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
Beter nog.. een leegte vullen met stilte.![]()
okay ik ben raar bezig.. i blame it on the tosti's
Of josti'squote:Op woensdag 29 april 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd als ik tosti hoor, moet ik denken aan hosti's
(zo heten die krengen in de kerk toch?)
Aha. En wat zou je nu het liefste willen doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Neuh, ik snap het wel, maar na 3 jaar uit een relatie stappen heeft wel een gat achtergelaten waar ik nogal rusteloos van ben. En dat ik me stierlijk verveel en mn kop er niet van af weet te houden helpt ook niet echt.
die gedachtekronkel heb ik nou nooitquote:
Goed zoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgende keer beter, heb het scherm niet ideaal staan, dat ik het daadwerkelijk allemaal goed kan lezen. Maar de bedoeling was duidelijk
Het rijmt en ik werk in die sector.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die gedachtekronkel heb ik nou nooit
*bevat een bron van fenylalaline*quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat proppen ze toch tegenwoordig in die chilisaus
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*bevat een bron van fenylalaline*
staat er op
LALALALALALINE
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wel mooie vergelijking.. tis nog net niet dat je zegt dat het sexy setje wat losser wordt gedaan![]()
sorry, kon het niet laten
En Tsotsi...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tosti. Wat is tosti toch een tof woord.
Nou, ik wil graag beginnen aan mn nieuwe studie, maar das ook weer wat maandjes weg. En ik wil ook graag weer gaan voetballen. Ben er wat jaartjes uit maar wil graag weer sportief bezig gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha. En wat zou je nu het liefste willen doen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
Al zag ik voor me wel een vrouw met big boobies een een sexy korset voor me
je eigen schuldquote:
Dat is ook niet aardigquote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het rijmt en ik werk in die sector.
Dat zijn leuke dingen in het vooruitzicht!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag beginnen aan mn nieuwe studie, maar das ook weer wat maandjes weg. En ik wil ook graag weer gaan voetballen. Ben er wat jaartjes uit maar wil graag weer sportief bezig gaan.
Maar op het moment van schrijven zou ik het liefst niet alleen zitten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*bevat een bron van fenylalaline*
staat er op
LALALALALALINE
A.J. Kwakquote:
Die serie is cool.quote:
Mijn zusje heeft een knuffel van A.J. Kwak.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
A.J. Kwak![]()
Die had ik vroeger als ava!
quote:Fenylalanine (Phe) is een van de twintig natuurlijk voorkomende aminozuren. Fenylalanine is een essentieel aminozuur dat nodig is voor diverse biochemische processen. Fenylalanine is onder andere nodig voor de aanmaak van neurotransmitters in de hersenen. Het schijnt de seksuele opwinding te verhogen en hormonen vrij te maken die de eetlust reguleren.
Belangrijke bronnen van fenylalanine: producten die aspartaam bevatten zoals kauwgom en "Light" dranken maar ook kaas, amandelen, pinda's, sesamzaad, sojabonen en eiwitten in het algemeen zijn goede bronnen van fenylalanine.
Eigenschappen van fenylalanine:
Kan een aanval van depressie helpen verlichten.
Kan helpen verslavingsgedrag te beheersen.
Stimuleert de geestelijke alertheid.
Bevordert de seksuele opwinding.
Vermindert honger en de zucht naar voedsel.
Bij mensen met Fenylketonurie (PKU) kan fenylalanine hersenbeschadigingen veroorzaken
Kerelquote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef zbbrox het volgende:
STOP, wikitime
[..]
* zbbrox zet fles chili aan mond
Dat weet ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet aardig? Het rijmt echt en ik werk echt met verstandelijk beperkte
Om vervolgens je linker of rechterhand te verleiden?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef zbbrox het volgende:
STOP, wikitime
[..]
Mn beste maat, maar die is op een date.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen in het vooruitzicht!
Je wilt dus gezelschap? Klinkt goed en gezellig. Wie zou je op willen bellen?
Die serie is gewoon oldschool.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de serie vind ik geen reet aan t liedje kan er mee door op sommige momenten
Cultuurbarbaar!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de serie vind ik geen reet aan t liedje kan er mee door op sommige momenten
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef zbbrox het volgende:
STOP, wikitime
[..]
Of als hij lenig is zijn mond.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om vervolgens je linker of rechterhand te verleiden?![]()
rechts.. zie foboquote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om vervolgens je linker of rechterhand te verleiden?![]()
Duim is van een andere generatie.quote:
Ow leuk voor hem!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mn beste maat, maar die is op een date.
Er is wel een leuke meid die ik ontmoet heb niet zo lang geleden, maar ze negeert me geloof ik eventjes.
Cuequote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie vond AJ Kwak ook niet veel aan.. en nu al helemaal niet meer
Dommel[sub] oke.. we gaan niet weer alle oude programm'as opnoemen.. al te vaak gebeurd [/sub[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Cueweer je tags
nee, dat heet gewoon je pink op het verkeerde knopje laten drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet heel goed hoe het moet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
I know that. Maar toch!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Duim is van een andere generatie.
Jawel dat is leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Dommel[sub] oke.. we gaan niet weer alle oude programm'as opnoemen.. al te vaak gebeurd [/sub[
Ow okquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, dat heet gewoon je pink op het verkeerde knopje laten drukken
Weet heel goed hoe het moet
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef halfbearad het volgende:
[quote]Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Mwoh, ik kan de achterliggende filosofieën en karakterontwikkelingen beter begrijpen nu. Het is flink choquerend wat er af en toe gebeurd in de serie.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef MNR het volgende:
Brox zit volgens mij op een hoog triliingsniveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |