Dan klik ik wel evenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees welkom!![]()
het staat vast te gretig als ik nu op je fobo klik![]()
Ik klik nu per ongeluk op je jouwequote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees welkom!![]()
het staat vast te gretig als ik nu op je fobo klik![]()
Hoiquote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Woonplaats/ regio? Olst/salland/west overijssel
Interesses? Filosofie/Muziek
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1.85, dun, redelijk breed
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
"i can teach you.. but i have to charge.. lala la la laaaaaaa"quote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je geheim?
En kan ik dat leren?
gewoon terugglurenquote:
Ja inderdaad.quote:
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUUquote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai Brox. Hoest met jouw plannetjes? Al een idee welke richting je uitkomt?
Niet goed geld terug?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"i can teach you.. but i have to charge.. lala la la laaaaaaa"
Neem gewoon je tijd. Kleine stapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
Positief denken![]()
Ik probeer positief te denken maar dat is wel moeilijk.
JIj bent wel helemaal los nu hequote:
You've got a point there.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef hardromacore het volgende:
Honger na liefde, kan je het ook noemen
Nou veel losser en opener, sta soms te kijken van de uitspraken die je doet / maaktquote:
Gewoon luisteren naar de gedachte die het vaakst bij je terugkeert. Je hoeft het niet vandaag te weten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUU"
verstand zegt "hmmm.. even dit en dat bekijken en afwachten, haastige spoed bladiebla"
maar ik heb een lang weekend.. tijd om de gemakzucht te ditchen.. en eens wat concreets te verzinnen
voornemens.. voornemens
Kan toch wel vrij open zijn hoor maar ben hier tijdje heel weinig geweest. En nu hoor ik er in alle opzichten weer tussen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou veel losser en opener, sta soms te kijken van de uitspraken die je doet / maakt
Welkomquote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Woonplaats/ regio? Olst/salland/west overijssel
Interesses? Filosofie/Muziek
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1.85, dun, redelijk breed
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
Wen er maar aanquote:
Hehe, je doelt op het 'wanhopige'?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dat merk ik op hier..
Honger na liefde, kan je het ook noemen
Vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan toch wel vrij open zijn hoor maar ben hier tijdje heel weinig geweest. En nu hoor ik er in alle opzichten weer tussen.Is ook wel beetje om afleiding te zoeken hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUU"
verstand zegt "hmmm.. even dit en dat bekijken en afwachten, haastige spoed bladiebla"
maar ik heb een lang weekend.. tijd om de gemakzucht te ditchen.. en eens wat concreets te verzinnen
voornemens.. voornemens
iemand op msn is het er niet mee eens.quote:amsterdam neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Leegte vullen? Had ik geprobeerd en pakte niet goed uit. Maar om een of andere reden kan ik er toch niet omheen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, je doelt op het 'wanhopige'?
Ik zou alleen als je het opmerkt, iets specifieker zijn. Dat schept duidelijkheid (en dat terwijl ik eigenlijk op een filosofische manier wilde reageren, hehe).
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Neem gewoon je tijd. Kleine stapjes
Little steps, my man
Goed zoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.![]()
Een paar maanden geleden zou ik had ik dit niet kunnen posten zou positief.Ik ben op de goede weg.
Geboren en getogen en ik zit er nog steedsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Welkom![]()
En WTF moet je in Olst. (Ik ga er morgen heen trouwens)
[..]
Wen er maar aan
Nee zou het eerder vergelijken met een corset dat je uitgetrokken hebtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan weer tof. Wil niet dat het overkomt dat ik zomaar een masker opzet ofzo hoor.
Wowh... heb even een schakelmoment bij jouquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Leegte vullen? Had ik geprobeerd en pakte niet goed uit. Maar om een of andere reden kan ik er toch niet omheen.
Je wil me weg hebben! Nou ik ga al!quote:
Das best een mooie vergelijking.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zou het eerder vergelijken met een corset dat je uitgetrokken hebt(of iig ff wat losser zit)
Daar prik je snel genoeg doorheen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan weer tof. Wil niet dat het overkomt dat ik zomaar een masker opzet ofzo hoor.
Haha.. wel mooie vergelijking.. tis nog net niet dat je zegt dat het sexy setje wat losser wordt gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zou het eerder vergelijken met een corset dat je uitgetrokken hebt(of iig ff wat losser zit)
Dankjequote:
Op internet niet zo snel denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar prik je snel genoeg doorheen.
Ik wil dat jij doet waar je je lekker bij voelt en datgene kiest wat je echt graag wiltquote:Op woensdag 29 april 2009 22:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je wil me weg hebben! Nou ik ga al!![]()
hmmm amsterdamop het station uitstappen en dan tussen de mensjes lopen
Leegte.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Leegte vullen? Had ik geprobeerd en pakte niet goed uit. Maar om een of andere reden kan ik er toch niet omheen.
Wel je tags goed zetten Cuequote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wel mooie vergelijking.. tis nog net niet dat je zegt dat het sexy setje wat losser wordt gedaan![]()
[sub[ sorry, kon het niet laten [/sub]
Waren de tosti's lekker dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
Beter nog.. een leegte vullen met stilte.![]()
okay ik ben raar bezig.. i blame it on the tosti's
Hahaha, verpest het nou niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wel mooie vergelijking.. tis nog net niet dat je zegt dat het sexy setje wat losser wordt gedaan![]()
[sub[ sorry, kon het niet laten [/sub]
Wat proppen ze toch tegenwoordig in die chilisausquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
Leegte... is een gemis. Wat is het gemis? En vul het met mooie ervaringenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |