Om mezelf maar ff te qouten zodat we door kunnen gaan waar we waren gebleven.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunnen het zeker wel worden. Vooral wanneer je ze op een andere manier gezien hebt ofzo. Ineens krijg je oog voor bepaalde details. De handen bijv.
Zijn handen als hij iets doet. Zijn wangen. Zijn ogen als hij lacht. Alstie moeilijk kijkt als hij iets doetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunnen het zeker wel worden. Vooral wanneer je ze op een andere manier gezien hebt ofzo. Ineens krijg je oog voor bepaalde details. De handen bijv.
ach een beetje buikje of zwembandjes heb ik niet zo moeite mee voelt lekker zacht aanquote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Depp lijkt in potc indd. een dronken homo maar toch...die ogen, die lach.![]()
Btw, slanke mannen!
Haha, moeilijk kijkende mannenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn handen als hij iets doet. Zijn wangen. Zijn ogen als hij lacht. Alstie moeilijk kijkt als hij iets doet
ja zo'n dingetjes zie je pas als je iemand vaker gezien hebt en dan kan je gewoon ergens voor vallen (of er op afknappen)quote:Op woensdag 29 april 2009 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn handen als hij iets doet. Zijn wangen. Zijn ogen als hij lacht. Alstie moeilijk kijkt als hij iets doet
Ligt er aan wat hij doetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, moeilijk kijkende mannendie vind ik meestal niet zo tof.
Nee, beetje mag indd. wel. Voelt wel stevig enzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach een beetje buikje of zwembandjes heb ik niet zo moeite mee voelt lekker zacht aan
moet alleen niet te duidelijk zichtbaar zijn als ze gewoon gekleed rondlopen
http://de-ik-schijn-boos-te-kijken-hyve.hyves.nl/quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, moeilijk kijkende mannendie vind ik meestal niet zo tof.
Ik kom straks wel terug als de dames zijn uitgekletst.quote:
En welke van de 86727 ben jij dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
http://de-ik-schijn-boos-te-kijken-hyve.hyves.nl/
![]()
ik ben er lid van
Alstie moeilijk kijkt bij dingen waarbij ik hem natuurlijk liever lief, leuk of geil zie kijken is de spreekwoordelijke liefde snel overquote:
Kunt het ook zo zien, hij doet dan misschien extra zn best.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Alstie moeilijk kijkt bij dingen waarbij ik hem natuurlijk liever lief, leuk of geil zie kijken is de spreekwoordelijke liefde snel over
jij kan zoooooooooo verschillend kijken maar soms echt danquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
ik ben er lid van
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
ik ben er lid van
De middelstequote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En welke van de 86727 ben jij dan?
Ik de laatste.quote:
je hebt hem gemeet?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kan zoooooooooo verschillend kijken maar soms echt danziet er zoooooooooo lief uit dan he
en mijn broertje is er ook lid van hahahaha
Bij sommige dingen moet het natuurlijk gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt het ook zo zien, hij doet dan misschien extra zn best.
jerryquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En welke van de 86727 ben jij dan?
Nah ja, het is dan goed bedoeld he.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij sommige dingen moet het natuurlijk gaanhij moet dan juist niet extra zijn best doen
zbbrox is tofquote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
Wacht...ik vergeet steeds dat Zbbrox (ofzo) foto's in zijn fobo heeft en ik dus wel weet hoe hij eruit ziet.
zoiets?quote:
ik zie het.. je staat tussen de nieuwe ledenquote:
heb je tom wel bij je?quote:
Ja tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik zie het.. je staat tussen de nieuwe ledenik zal je eens toevoegen if you dont mind
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zoiets?
ik wou heel fout gaan zeggen: geneukt dan? maar dat doe ik maar niet![]()
scherp!!quote:
We hebben het gemerkt Cuequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:sorry ik ben echt in te foute stemming nu. sorry alvast haha
quote:
Goed hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]je doet t wel en toch maar niet gheghe
* tijnbrein geeft Cue wat zout zodat ze wat minder flauw isquote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:sorry ik ben echt in te foute stemming nu. sorry alvast haha
En als ik het zeg is het goedquote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
We hebben het gemerkt Cue![]()
Gelukkig weten we wie al die rare dingen zegt
quote:
Grrr.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
awel dank u zeer, ik ben daar zelf erg bescheiden in
djoyzz mag er ook zijn, alleen zn nick he.. zo lastig typen![]()
Waar is MNR om het uit gelegen hoe je de nick schrijft?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
awel dank u zeer, ik ben daar zelf erg bescheiden in
djoyzz mag er ook zijn, alleen zn nick he.. zo lastig typen![]()
Jaaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
met het bruce lee plaatje.. you can do it!!
En dat is sinds de meet, of kon je dat altijd al hebben?quote:
sja bij meet denk ik altijd aan een hele groep mensenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed he![]()
Niet dat ik nu al snap wat je met ' zoiets' bedoelt
Meets kunnen in mijn beleving ook 1 op 1 zijn. Maar duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja bij meet denk ik altijd aan een hele groep mensen
maar ik heb m dus wel irl gezien
Ehm, sinds de meet denk ik. Daarvoor kende ik je helemaal niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat is sinds de meet, of kon je dat altijd al hebben?
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef zbbrox het volgende:
ben even oudhollandsch tosti's bakkenbrb
Jij bent in New York geweest!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
met het bruce lee plaatje.. you can do it!!
djaxx, een underground label dus relaxxquote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is MNR om het uit gelegen hoe je de nick schrijft?
Haha okequote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm, sinds de meet denk ik. Daarvoor kende ik je helemaal niet!
jah klopt ook welquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meets kunnen in mijn beleving ook 1 op 1 zijn. Maar duidelijk
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
djaxx, een underground label dus relaxx
(te ver gezocht zeker.. oude osdorp posse meuk)
mnr, ik hoop dat ze een spetterende avond aan het hebben is
Hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah klopt ook wel
is gewoon wat je zelf bij een woord denkt he
net als je had gevraagd of we gedate hadden had ik dat ook ontkent gheghe
gewoon ontmoet dus
Dat hoop ik ook voor haar.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
djaxx, een underground label dus relaxx
(te ver gezocht zeker.. oude osdorp posse meuk)
Over die termen is het al eens eerder gegaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahahaleuk he al die termen..
maaaaaaaaaaar... nu snap ik het wel
Denk niet dat je daar zorgen om hoeft te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Sweet chiliquote:
Succesquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef djayzz het volgende:
Zo, nu ga ik even wat leren, tot over een half uurtje ofzo
Klopt ja, ik ga er dan ook niet verder op inquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over die termen is het al eens eerder gegaan.
Daten, afspreken, meeten, relatie, scharrel etc etc.
Anders begint het weer opnieuw he.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ga er dan ook niet verder op in
En het is nu wel bekend hoe iedereen erover denkt.. en dat het toch per mens verschilt en per situatie en dergelijk.. etc etc etcquote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders begint het weer opnieuw he.
Yup, yup en...ja yup.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het is nu wel bekend hoe iedereen erover denkt.. en dat het toch per mens verschilt en per situatie en dergelijk.. etc etc etc
Zoveel hoef je er niet van te begrijpen hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, ik begrijp er hoe langer hoe minder van.
Het gaat over mensen meten.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, ik begrijp er hoe langer hoe minder van.
Haha, typisch kwaaltje van me, iets te hard over dingen nadenken.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoveel hoef je er niet van te begrijpen hoor
Hoezo?quote:
Gewoon, met een meetlint toch?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar zorgen om hoeft te makendie zoekt het wel op of maakt het anders wel
Dan dus wel een redenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
Hehe, dat had ik er eerder bij mogen plaatsen.
Nou gewoon: als ik iets zoek, woonruimte of een mogelijkheid op mijn werk of weet ik veel wat, krijg ik het in mijn schoot geworpen. Zo ook vandaag
Wat is je geheim?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
Nou gewoon: als ik iets zoek, woonruimte of een mogelijkheid op mijn werk of weet ik veel wat, krijg ik het in mijn schoot geworpen. Zo ook vandaag
Woonruimte en leuke contacten en een leuk mailtjequote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan dus wel een reden![]()
Maar gaafwaar gaat het dit keer om?
When the universe falls into place.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
Mijn geheim is mijn wilquote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je geheim?
En kan ik dat leren?
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Woonruimte en leuke contacten en een leuk mailtje
Ow ja, en een toffe makelaar!
Haai Brox. Hoest met jouw plannetjes? Al een idee welke richting je uitkomt?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
When the universe falls into place.
I call it good karma.
Way to go mnr!
Mijn wil is nog niet sterk genoeg. Maar mijn wil wordt wel steeds sterker.quote:
That's the spirit!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn wil is nog niet sterk genoeg. Maar mijn wil wordt wel steeds sterker.
Wees welkom!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Woonplaats/ regio? Olst/salland/west overijssel
Interesses? Filosofie/Muziek
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1.85, dun, redelijk breed
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
Welkom hardromacore!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Woonplaats/ regio? Olst/salland/west overijssel
Interesses? Filosofie/Muziek
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1.85, dun, redelijk breed
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |