Toch ga je mannen soms mooier vinden naarmate je ze langer bekijkt en vaker ziet.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zucht er bestaan zo weinig echt mooie lekkere mannen he
klopt dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch ga je mannen soms mooier vinden naarmate je ze langer bekijkt en vaker ziet.
Daar heb ik voornamelijk last van...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
(andersom ook sommige wel mooie mensen worden minder mooi)
vind je snel mensen mooi?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik voornamelijk last van...
Ik vind ze snel minder mooi worden als ik ze leer kennen...quote:
Ja precies. Als je iemands persoonlijkheid leert kennen kan je hem of haar steeds mooier gaan vinden. Had dat met een klasgenoot. Die was in het begin een drukke, boerse jongen om te zien. Maar naarmate je meer met hem praat en die ontzettend mooie ogen eens goed bekijkt...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt dat heb ik ook
zowiezo mensen
ik vind niet snel iemand meteen mooi/ knap/ lekker maar als je iemand een tijdje kent zie je de mooie dingen gaan ze je opvallen, hoe iemand lacht, hoe oogjes dan stralen of er kuiltjes verschijnen ofzo
de meest vreemde dingen soms
(andersom ook sommige wel mooie mensen worden minder mooi)
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind ze snel minder mooi worden als ik ze leer kennen...
En ik vind idd niet snel mensen mooi
Ik heb het volgens mij bij beiden, mooi en sexy/sensueel..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.Soms ga je iemand ook minder mooi vinden als je ze na een tijd ineens ziet.
Er trouwens wel een verschil tussen iemand mooi vinden en iemand sexy of sensueel vinden.
Ik vind trouwens mensen heel snel mooi.![]()
en komt dat dan omdat je z smorgens ziet wakker worden bevobbeldquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind ze snel minder mooi worden als ik ze leer kennen...
En ik vind idd niet snel mensen mooi
Ik niet en ook niet sexy of aantrekkelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.Soms ga je iemand ook minder mooi vinden als je ze na een tijd ineens ziet.
Er trouwens wel een verschil tussen iemand mooi vinden en iemand sexy of sensueel vinden.
Ik vind trouwens mensen heel snel mooi.![]()
das minder danquote:Op woensdag 29 april 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van mij mag de Koningin weg blijven, kon niet zitten in de trein.
Ja, op t trapje
En jullie hebben gelijk, sommige mensen worden mooier als je ze beter leert kennen, andere minder mooi
Ik heb het niet beide.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij bij beiden, mooi en sexy/sensueel..
Merk dat ik toch wel erg kritisch ben..Lastig lastig dus weer.
Hahaha, scheelt dat ik maar weinig mensen zie wakker worden smorgensquote:Op woensdag 29 april 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en komt dat dan omdat je z smorgens ziet wakker worden bevobbeld
nee was niet heel serieus hoor
ach iedereen heeft mooie en minder mooie dingen
Sommige zijn slapend sowieso leuker dan wakker.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha, scheelt dat ik maar weinig mensen zie wakker worden smorgens
Jah natuurlijk...
PM?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das minder dan
maar nu veel plezier, had ik je vanmidag ook al gepmt
Vrouwen vind ik wel; vaker mooi, moet bekennen dat ik ze vaak op het eerste gezicht leuker vind dan op het tweede/derde/vierdequote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het niet beide.
Vooral bij vrouwen bijv. niet. Ik voel me seksueel niet aangetrokken tot vrouwen ofzo maar kan een vrouw wel heel mooi vinden. Anderen zijn weer gewoon sexy enzo.![]()
Heb ik ook bij mannen. Vind Brad Pitt ergens wel een mooie man hoor, maar niet sexy ofzo. Johnny Depp is wel gewoon sexy, mooi etc. etc.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommige zijn slapend sowieso leuker dan wakker.
johnny depp vond ik alleen als tiener meisje leuk in 21 jump street nu echt niet meer en velen vind m zo sexy in the pirates ik vind m daar overkomen als een dronke homo brrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het niet beide.
Vooral bij vrouwen bijv. niet. Ik voel me seksueel niet aangetrokken tot vrouwen ofzo maar kan een vrouw wel heel mooi vinden. Anderen zijn weer gewoon sexy enzo.![]()
Heb ik ook bij mannen. Vind Brad Pitt ergens wel een mooie man hoor, maar niet sexy ofzo. Johnny Depp is wel gewoon sexy, mooi etc. etc.
Je kan maar dronken geweest zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
maar die mensen wil je liever sowieso niet slapend naast je hebbenof uberhaupt dus naast je.. heb je toch ergens een fout gemaakt dan.
Depp lijkt in potc indd. een dronken homo maar toch...die ogen, die lach.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
johnny depp vond ik alleen als tiener meisje leuk in 21 jump street nu echt niet meer en velen vind m zo sexy in the pirates ik vind m daar overkomen als een dronke homo brrrrrrrrrr
brad pitt is een van de weinige acteurs die ik wel aantrekkelijk vind (op veel fotos en in veel films niet altijd)
Oeeh er zit een bitch in jequote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan maar dronken geweest zijn.Ik had dat wel met ex 1. Daar werd ik keer 's nachts zo boos op.
![]()
Toen had ik hm het liefst wakker willen duwen en dan doen alsof ik slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |