jerryquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En welke van de 86727 ben jij dan?
Nah ja, het is dan goed bedoeld he.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij sommige dingen moet het natuurlijk gaanhij moet dan juist niet extra zijn best doen
zbbrox is tofquote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
Wacht...ik vergeet steeds dat Zbbrox (ofzo) foto's in zijn fobo heeft en ik dus wel weet hoe hij eruit ziet.
zoiets?quote:
ik zie het.. je staat tussen de nieuwe ledenquote:
heb je tom wel bij je?quote:
Ja tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik zie het.. je staat tussen de nieuwe ledenik zal je eens toevoegen if you dont mind
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zoiets?
ik wou heel fout gaan zeggen: geneukt dan? maar dat doe ik maar niet![]()
scherp!!quote:
We hebben het gemerkt Cuequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:sorry ik ben echt in te foute stemming nu. sorry alvast haha
quote:
Goed hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]je doet t wel en toch maar niet gheghe
* tijnbrein geeft Cue wat zout zodat ze wat minder flauw isquote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:sorry ik ben echt in te foute stemming nu. sorry alvast haha
En als ik het zeg is het goedquote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
We hebben het gemerkt Cue![]()
Gelukkig weten we wie al die rare dingen zegt
quote:
Grrr.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
awel dank u zeer, ik ben daar zelf erg bescheiden in
djoyzz mag er ook zijn, alleen zn nick he.. zo lastig typen![]()
Waar is MNR om het uit gelegen hoe je de nick schrijft?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
awel dank u zeer, ik ben daar zelf erg bescheiden in
djoyzz mag er ook zijn, alleen zn nick he.. zo lastig typen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |