Dan klik ik wel evenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees welkom!![]()
het staat vast te gretig als ik nu op je fobo klik![]()
Ik klik nu per ongeluk op je jouwequote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees welkom!![]()
het staat vast te gretig als ik nu op je fobo klik![]()
Hoiquote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Woonplaats/ regio? Olst/salland/west overijssel
Interesses? Filosofie/Muziek
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1.85, dun, redelijk breed
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
"i can teach you.. but i have to charge.. lala la la laaaaaaa"quote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je geheim?
En kan ik dat leren?
gewoon terugglurenquote:
Ja inderdaad.quote:
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUUquote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai Brox. Hoest met jouw plannetjes? Al een idee welke richting je uitkomt?
Niet goed geld terug?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"i can teach you.. but i have to charge.. lala la la laaaaaaa"
Neem gewoon je tijd. Kleine stapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
Positief denken![]()
Ik probeer positief te denken maar dat is wel moeilijk.
JIj bent wel helemaal los nu hequote:
You've got a point there.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef hardromacore het volgende:
Honger na liefde, kan je het ook noemen
Nou veel losser en opener, sta soms te kijken van de uitspraken die je doet / maaktquote:
Gewoon luisteren naar de gedachte die het vaakst bij je terugkeert. Je hoeft het niet vandaag te weten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUU"
verstand zegt "hmmm.. even dit en dat bekijken en afwachten, haastige spoed bladiebla"
maar ik heb een lang weekend.. tijd om de gemakzucht te ditchen.. en eens wat concreets te verzinnen
voornemens.. voornemens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |