Zie mijn post boven jequote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier zijn ze nu wel allemaal wakker, de jongste was heel vroeg maar die heb ik eerst wear naar bed gestuurd, dat werkt dan een half uurtje, toen hoorde ik m op zn kamertje spelen (wat een herie pffff)
dat kind heeft zo weinig slaap nodig tegenover de twee oudste.
wat had jij vrooeger dan?
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef zbbrox het volgende:
nog maar een keertje
nummer sowieso.. maar de uitvoering is ook wel leuk.. dacht eerst dat ze in central park NY liepen
ja had t gelezen, wat een droom, heb je die nu nog wel eens?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie mijn post boven je
Oh, en een steeds terugkerende nachtmerrie over kleine aangeklede hondjes op een brandweerwagen die ons huis zouden moeten komen blussen maar eigenlijk kwamen omdat ze ons op wilden eten.Dit is de beknopte versie, maar die was echt weird. En ik ben nog wel stapel op honden!
[..]
Vandaag is alles mooi!
Echt wel. Het is een favoriete bezigheid geworden van me. Na(ast) wat andere leuke bezighedenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, ochjah, als dat het ergste is mup.. kan me wel ergere dingen voorstellen
Gelukkig slaap je nu wat beter
Nee. Op een gegeven moment had ik die zo vaak gehad, dat ik in mijn droom herkende welke droom het was. En toen ben ik die gaan sturen in mijn droom. De tweede keer lukte het, en daarna heb ik hem niet meer gehad. Ik weet nog dat ik hem gestuurd heb, maar niet meer hoequote:Op donderdag 30 april 2009 09:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja had t gelezen, wat een droom, heb je die nu nog wel eens?
Al wakker wasquote:Op donderdag 30 april 2009 09:48 schreef zbbrox het volgende:
okay genoeg hippygedrag laten zien..
foodz & dagobawakker worden
Ik kan een post/quote van mezelf even niet terug vinden.. maar er stond is in van onverzadigbaarquote:Op donderdag 30 april 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel. Het is een favoriete bezigheid geworden van me. Na(ast) wat andere leuke bezigheden
Whehehe.. dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 30 april 2009 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan een post/quote van mezelf even niet terug vinden.. maar er stond is in van onverzadigbaar
ik heb voornamelijk terugkerende plaatsen in mijn dromen, droom vaak over bepaalde huizen of straten ofzo maar er gebeuren steeds weer andere dingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Op een gegeven moment had ik die zo vaak gehad, dat ik in mijn droom herkende welke droom het was. En toen ben ik die gaan sturen in mijn droom. De tweede keer lukte het, en daarna heb ik hem niet meer gehad. Ik weet nog dat ik hem gestuurd heb, maar niet meer hoe. Stom hè?
Misschien als ik er echt voor ga zitten, maar dat boeit me niet meer zo. Hij is weg.
Ik had nog een andere die regelmatig terugkwam, een windhoos die altijd net 1 straat van ons verwijderd bleef. Ook zo vreemd.
O ja. Ontbijt.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja. Ontbijt.
En waarom willen wij dat niet weten? Wie was het?
dat was geen ontbijtquote:Op donderdag 30 april 2009 09:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja. Ontbijt.
En waarom willen wij dat niet weten? Wie was het?
dat valt nog wel mee, ik zit nu in dubio wat ik ga eten.. heb nog entrecote of hamburgersquote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dat was geen ontbijtdat was een snackje
![]()
ik ontbijt met 2 valessjes javaen een kippensoepje
and now.. even naar pathe.nl om downloadinspiratie op te doen
MNR!quote:
Hmz. Vreemde keuze zo vroeg op de ochtend. Op dat snackje na natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dat was geen ontbijtdat was een snackje
![]()
ik ontbijt met 2 valessjes javaen een kippensoepje
and now.. even naar pathe.nl om downloadinspiratie op te doen
Goedemorgen civquote:
Mannen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, ik zit nu in dubio wat ik ga eten.. heb nog entrecote of hamburgers
DUIM!quote:HEERLEN presents X-Men_Origins_Wolverine_PAL_Wii-WiiERD [1 of 113] "w-xmow.sfv" yEnc (1/1)
je weet wat jules winfield over hamburgers zei... ik zou het wel wetenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, ik zit nu in dubio wat ik ga eten.. heb nog entrecote of hamburgers
denk dus dat dat het ook maar gaat worden...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen civ
[..]
Mannen.
Ik zit te dubben tussen een cracker met kaas of helemaal niets
Hey!quote:
Jawel!quote:
vreemde keuze? eiwitten gooooooooood helemaal in de ochtend.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Vreemde keuze zo vroeg op de ochtend. Op dat snackje na natuurlijk
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
vreemde keuze? eiwitten gooooooooood helemaal in de ochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Haha goedzoquote:Op donderdag 30 april 2009 10:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel!
Ik loop de hele ochtend al te stuiteren
nom! heb ik in huis.. klinkt als brunchmateriaalquote:Op donderdag 30 april 2009 10:08 schreef Duimelot het volgende:
Wij eten broodjes kaas (uit de oven) en een gekookt eitje
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]jij bent erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]het kwam in de verste verte niet in me op om het die richting op te sturen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Prima, prima.quote:
Ik heb gewoon een goede dagquote:
Zo, kleine correctie.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima.
Over een paar uur afgesproken in Eindhoven om Q-day te gaan vieren![]()
Genieten, zingen, dansen, zuipen! Even alle gedachten op 0 en genieten
Tof! Ik ga zorgen dat er hier twee aangekleed zijn zometeen, wij gaan V onveilig maken voor zover dat lukt met twee koters van 5 en 7quote:Op donderdag 30 april 2009 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima.
Zuipen, zingen, dansen en genieten! Even alle gedachten op 0 en genieten
Ik twijfel nog of ik straks ook nog moet gaan. Vrijdag weer werken.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima.
Zuipen, zingen, dansen en genieten! Even alle gedachten op 0 en genieten
Gelukkig wel. Die 2 dipdagen deze week moeten voorlopig maar weer de laatste zijn geweest hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die heb je dan vaak de laatste tijd
quote:
Haha, ik moest zoeken naar je correctiequote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zo, kleine correctie.
En je blik op oneindig he.
Hehe, misschien zijn het wel echte boefjesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Ik ga zorgen dat er hier twee aangekleed zijn zometeen, wij gaan V onveilig maken voor zover dat lukt met twee koters van 5 en 7
hij verwacht wat moois van me omdat ik enkele linkjes van m gehad hebquote:
Dawgje!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik straks ook nog moet gaan. Vrijdag weer werken.
Ach, toch eerst weer even tot leven komen, dus kan er nog even over nadenken.
MidNightRunmeisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |